تاریخ انتشار: ۱۸:۰۸ - ۱۰ شهريور ۱۴۰۱
تعداد نظرات: ۴ نظر

دعوت پناهیان از مل گیبسون برای پیاده روی اربعین + فیلم

حجت‌الاسلام پناهیان روحانی شناخته شده گفت: اگر من بخواهم کسی را بیارم از مل گیبسون کارگردان مطرح آمریکایی دعوت می‌کنم تا در پیاده‌روی اربعین همراه من باشد.

پناهیان

رویداد۲۴ حجت‌الاسلام پناهیان روحانی شناخته شده گفت: اگر من بخواهم کسی را بیارم از مل گیبسون کارگردان مطرح آمریکایی دعوت می‌کنم تا در پیاده‌روی اربعین همراه من باشد.

پناهیان گفت: جایی شنیده بودم مل گیبسون بعد از شنیدن شرح زندگی امام حسین (ع) تعجب کرده که چرا هالیوود فیلم زندگی این شخصیت را نساخته است.

پناهیان ادامه داد: فریاد آزادی‌خواهی یا حماسه سازی‌هایی که گیبسون در آثارش دارد در حماسه کربلا جاری است و اگر او به پیاده‌روی اربعین بیاید همه این‌ها را حس خواهد کرد.

مِل گیبسون بازیگر، کارگردان و تهیه‌کنندهٔ آمریکایی است. او در سال ۱۹۹۵ میلادی، برای فیلم شجاع‌دل موفق به دریافت دو جایزه اسکار بهترین کارگردانی و اسکار بهترین فیلم از سوی آکادمی علوم و هنر‌های تصاویر متحرک شد. وی همچنین برای این فیلم کاندیدای بفتای کارگردانی نیز شد. مل گیبسون علاوه بر حرفهٔ بازیگری و کارگردانی، فیلمنامه‌نویس، تهیه‌کننده و دوبلور نیز می‌باشد.

از آثار شاخص وی در مقام کارگردان می‌توان به فیلم‌های شجاع‌دل، مصائب مسیح و آپوکالیپتو اشاره کرد. گیبسون پس از ۱۰ سال وقفه، با فیلم ستیغ هک‌سا و به عرصهٔ کارگردانی بازگشت که با استقبال منتقدین و فروش خوبی روبرو شد و دومین نامزدی او را برای جایزهٔ اسکار بهترین کارگردانی به همراه داشت.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۴
رضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۰
0
1
و اینک ادامه نهضت ژاپن اسلامی با همکاری خانواده های شهید پرور آمریکایی با همنوایی برادر مل گیبسون
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۱
3
0
احسنت به اقای پناهیان افتخار روحانیت روشنفکر ومومن وانقلابی ایران.
محمدمعصومی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۱
0
0
مل گیبسون
در فیلم شجاع دل
فیلم مصائب مسیح
فیلم مرحله نهایی
حاکم ریاکار کوفه و شهر شام
دشمن انسانیت را
نمایش داده است
محمدمعصومی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۵:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۲
0
0
فیلم پاپیون
فرانسه گلها
هنوز زنده اند
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان