تاریخ انتشار: ۱۵:۱۸ - ۱۶ شهريور ۱۴۰۱

ادعای تایمز اسرائیل: واشینگتن به تل‌آویو اطلاع داده توافق به این زودی‌ها امضا نمی‌شود

تایمز اسرائیل مدعی شد که مقام‌های آمریکا به یائیر لاپید، نخست‌وزیر اسرائیل اطلاع داده اند توافق احیای برجام از روی میز برداشته شده و در آینده نزدیک امضا نخواهد شد.

ادعای تایمز اسرائیل: واشینگتن به تل‌آویو اطلاع داده توافق به این زودی‌ها امضا نمی‌شود

رویداد۲۴ تایمز اسرائیل مدعی شد که مقام‌های آمریکا به یائیر لاپید، نخست‌وزیر اسرائیل اطلاع داده اند توافق احیای برجام از روی میز برداشته شده و در آینده نزدیک امضا نخواهد شد.

به گزارش انتخاب، این گزارش در حالی منتشر شده که رسانه‌های اسرائیل پیش از این از احتمال امضای توافق خبر داده بودند. در این گزارش‌ها اعلام شده بود بر اساس تخمین موساد، توافق احتمالی اتمی میان ایران و کشورهای غربی در چند روز یا چند هفته آینده امضا خواهد شد.


بیشتر بخوانید: سخنگوی کاخ سفید: آماده تمام سناریو‌ها درمورد برجام هستیم


همچنین بامداد امروز معاون سخنگوی وزارت امور خارجه آمریکا اعلام کرده است که شکاف‌ها و اختلافات با ایران بر سر پیش نویس پیشنهادی هنوز باقی است. «ودانت پاتل» ادعا کرد که پاسخ ایران ما را در موقعیتی قرار نداد که توافق را انجام دهیم.

لاپید نخست‌وزیر اسرائیل روز یکشنبه در نشست کابینه اسرائیل گفته بود: اسرائیل به فشار بر آمریکا برای نپیوستن دوباره به توافق هسته‌ای با ایران ادامه خواهد داد اما نه تا حدی که باعث بحران در روابط شود.

منبع: انتخاب
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: برجام ، مذاکرات وین
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان