تاریخ انتشار: ۲۰:۴۰ - ۳۱ شهريور ۱۴۰۱
تعداد نظرات: ۲ نظر

جان کربی: از بازگشت به توافق هسته ای ایران فاصله داریم

سخنگوی شورای امنیت ملی آمریکا درباره مذاکرات هسته ای ایران بدون اشاره به عدم اراده جدی در دولت بایدن برای بازگشت به توافقی که دولت ترامپ آن را با دست اندازهای فراوان مواجه کرد، گفت: ما بسیار از بازگشت به توافق و دستیابی به توافق در این زمینه فاصله داریم.

مذاکرات وینرویداد۲۴ ایرنا نوشت: جان کربی روز پنجشنبه در گفت و گو با شبکه الجزیره درباره جنگ روسیه و اوکراین هم گفت: جنگ روسیه علیه اوکراین هم اکنون باید متوقف شود و ما به پشتیبانی از کی یف ادامه می دهیم.

کربی اضافه کرد: اشاره روسیه به امکان استفاده از سلاح اتمی یک اقدام غیرمسئولانه است.

وی افزود: روسیه اکنون از موضع ضعف عمل می کند زیرا چیزهای زیادی را در میدان نبرد از دست داده است ولی ما به گونه ای عمل می کنیم که اوکراین قادرباشد از استقلال و حاکمیت و سرزمین خود دفاع کند.

کربی گفت: همه پرسی های ننگین در سرزمین اوکراین نشانه آشکاری است که پوتین از جنگ خسته شده است و ما این همه پرسی ها را به رسمیت نمی شناسیم.


بیشتر بخوانید: انتظار نداریم نشست نیویورک گشایشی در مذاکرات برجامی ایجاد کند


سخنگوی شورای امنیت ملی آمریکا با بیان اینکه پوتین هم اکنون براثر این جنگ منزوی شده است اضافه کرد: توسل پوتین به پهپادهای ایرانی نشان می دهد که پوتین کم آورده است.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: مذاکرات وین ، برجام
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
Netherlands
|
۰۱:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۱
0
0
کیهان هر چه امریکا باید بداند را گفت
به تهدید هسته ایی ایران "امان نباید داد"!.
بابائی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۲
0
0
تجاوز هوایی رژیم کودک کش صهیونیستی به خاک سوریه ازسال 2011 تاکنون جنایات جنگی و جنایت علیه بشریت است و هم ناقض قوانین بین الملل است ولی متاسفانه سران نجس وحشی، بی ادب، بی فرهنگ و بی شخصیت اسرائیل جنایتکار شماره یک سگ دست نشانده آمریکا جنایتکار شماره یک ازسال 2011 تاکنون درک نمی کنند، نمی دانند و نمی فهمند متاسفانه سازمان های بین المللی خیانتکار شماره یک ازسال 2011 تاکنون هیچ اعتراضی به این جنایات وحشیانه، وحشی گری وغیرانسانی رژیم صهیونیستی نمی کنند، خفه خون گرفتند و سکوت اختیار کرده اند؟
هشت سال است که عربستان جنایتکار شماره یک سگ دست نشانده آمریکا جنایتکار شماره یک همراه با چند کشور جنایتکار شماره یک دیگر درسایه سکوت سازمان های بین المللی خیانتکار شماره یک به کمک غرب جنایتکار شمار ه یک مردم غیرنظامی، بی‌دفاع و مظلوم یمن را می‌کشد و هیچ‌ صدایی از آمریکا جنایتکار شماره یک و کشورهای غربی جنایتکار شماره یک بلند نمی‌شود. حال که ارتش یمن موفق شده با تعدادی پهپاد پالایشگاه عربستان را به آتش بکشد آمریکایی‌ها جنایتکار شماره یک به تقلا افتاده‌اند و سر و صدا و گریه و لابه راه‌ انداخته‌اند.
غربی‌ها جنایتکار از سال 2015 تاکنون با فروش تسلیحات به ائتلاف سعودی در فاجعه یمن شریک هستند
که سعودی‌ها مسئول وضعیت موجود هستند، اما غربی‌ها با صادرات تسلیحات در این جنایت شریکند و تمامی مردم را قربانی می‌کنند.
دونالد ترامپ بی ادب رئیس جمهور سابق آمریکا جنایتکار به درخواست بنیامین نتانیاهو، سردار سلیمانی را در تاریخ 13 دی ماه سال 1398درفرودگاه بین المللی بغداد ترور کرده است.
ترامپ به همراه نتانیاهو، پنتاگون و پامپئو به علت جنایت جنگی و جنایت علیه بشریت در فرودگاه بین المللی بغداد باید دادگاه کفیری بین المللی مخاکمه شود.
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان