تاریخ انتشار: ۰۹:۴۷ - ۱۲ مهر ۱۴۰۱
تعداد نظرات: ۱۲ نظر
رئیسی در صحن مجلس:

دشمن می‌خواست حتی آب خوردن ما بَند تحریم‌ها باشد/ دلیل خشم دشمن از کشور و ملت ایران، پیشرفت با وجود تهدید و تحریم است

رئیس جمهور در صحن مجلس شورای اسلامی گفت: دشمن می‌خواست همه زندگی ما حتی آب خوردن به تحریم‌ها بند شود.

دشمن می‌خواست حتی آب خوردن ما بَند تحریم‌ها باشد/ دلیل خشم دشمن از کشور و ملت ایران، پیشرفت با وجود تهدید و تحریم است

رویداد۲۴ به گزارش خبرنگار ایلنا، حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی در جلسه علنی امروز (۱۳ مهر ۱۴۰۱) در دفاع از محمد مهدی زاهدی وفا وزیر پیشنهادی تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: قبل از ورود به بحث وزیر محترم پیشنهادی با توجه به حوادث و قضایای اخیر لازم می‌دانم نکاتی را محضر ملت عزیزمان عرض کنم، ابتدا باید شاکر خداوند برای مردم با بصیرت، اسلام‌شناس و دشمن‌شناس خودمان باشیم که بصیرت خودشان را در دشمن شناسی نشان دادند و دشمن را در این فتنه ناکام گذاشتند.

حضور میلیونی مردم در صحنه دشمن را ناکام گذاشت

رئیس جمهور تاکید کرد: حضور میلیونی مردم در صحنه دشمن را ناکام گذاشت. رهبری حقیقتا روز گذشته تحلیل جامعی ارائه دادند که برای همه انسان‌های فهیم و صاحب بصیرت قابل درک و استفاده بود. ایشان تحلیلی نسبت به شرایط دادند که چرا آمریکا و رژیم صهیونیستی علیه کشور ما توطئه برپا می‌کنند، ایشان فرمودند کشور ما در حال پیشرفت است و این آن نکته‌ای است که ایشان فرمودند.

وی خاطرنشان کرد: کشور ما علیرغم تحریم‌ها در حال پیشرفت است و تلاش می‌کند تحریم را خنثی کند و رسما دشمن اعلام می‌کند تحریم‌ها علیه ایران شکست خورده است و این جای شکرگذاری دارد. در شرایطی که بعضی از ایالات‌های آمریکا در وضعیت قرمز به سر می‌برند ایران روز‌های بدون فوتی کرونا را پشت سر‌گذاشته است.

دشمن می‌خواست همه زندگی ما حتی آب خوردن به تحریم‌ها بند شود

رئیسی گفت: امروز به جای واردکننده واکسن صادر کننده هستیم. دشمن می‌خواست همه زندگی ما حتی آب خوردن به تحریم‌ها بند شود که امروز نگاه می‌کنیم علیرغم کاهش نزولات آسمانی و به دست جوانان آب خوزستان مشکلش حل شد و مشکل ۱۷ ساله آب همدان ظرف یکی، دوماه آینده حل می‌شود.

رئیسی ادامه داد: بله در حوزه کشاورزی مشکلات داریم. اما امروز که بیش از یکسال که از کار دولت می‌گذرد، دادن حقوق و دستمزد عقب نیفتاده است. امروز بعد از یازده سال مشکل رتبه‌بندی معلمان حل شد.

وی گفت: همه کارشناسان عقیده داشتند وضعیت تک نرخی شدن دلار حل شود، اگرچه یک الی ۲ ماه تحریم صورت گرفت، اما این اصلاح انجام شد و از مردم تشکر می‌کنم که این سختی‌ها را تحمل کردند.

رئیس قوه مجریه بیان کرد: امروز سرمایه به جای روانه شدن به سمت بانک‌ها به سمت پروژه‌های بزرگ راهی می‌شود.

وی افزود: کاری که در منطقه انجام شد، چه عضویت در سازمان همکاری‌های شانگ‌های و چه مجامع دیگر در حال گسترش است و ظرف این یکسال ۵ الی ۶ برابر ظرفیت ارتباطی ما با همسایه‌ها افزایش پیدا کرده است و وقتی دشمن این را می‌بیند دنبال فتنه و بلوا می‌افتد.

رئیس جمهور گفت: فضای کار، امید و تلاش دشمن را ناامید می‌کند و هرکس با قلمش مردم را امیدوار کند، بداند در جهت جمهوری اسلامی است و هرکس با قلمش دشمن را ناامید کند، در جهت تلاش برای دشمن است.

وی ادامه داد: در زمان بسیار نزدیک برنامه هفتم توسعه را به زودی به مجلس تقدیم می‌کنیم. بودجه سال ۱۴۰۲ ظرف زمان قانونی تقدیم مجلس خواهد شد. امروز عزیزان در مجلس و همکاران در دولت به این ضرورت رسیده‌اند که همکاری بین قوا مردم را امیدوار می‌کند.

به هیچ عنوان گرفتار حاشیه‌ها نشویم

رئیس جمهور تاکید کرد: به هیچ عنوان گرفتار حاشیه‌ها نشویم و متن ما مردم است و رسیدگی به کار مردم.

وی با اشاره به جلسه رای اعتماد وزیر کار بیان کرد: وزارت کار از وزارت‌خانه‌های مهم در راستای تحقق عدالت اجتماعی است. این وزارتخانه به دلیل مسائل تعاون، کار و عدالت اجتماعی و هم کسانی که با این وزارت خانه در ارتباط هستند، بسیار مهم است.

رئیس‌جمهور گفت: نسبت به صندوق‌های بازنشستگی کار‌های خوبی انجام شد، از آقای عبدالملکی تشکر می‌کنم، اما این وزارتخانه کار‌های بسیاری دارد که باید از تجربیات پیشینیان استفاده کرد.

رئیسی افزود: آقای زاهدی‌وفا در سال ۱۳۹۰ با دستور مقام معظم رهبری همکاری با الگوی اسلامی و ایرانی داشتند. مدتی که ایشان به عنوان سرپرست فعالیت داشتند تعامل‌خوبی داشتند.

وی یادآور شد: مجلسی‌های محترم می‌گفتند ایشان در این مدت تماسی با ما نداشتند، گفتم نمی‌خواستند که تصور شود به دنبال عرضه خودشان هستند ایشان می‌خواستند ارتباط سازمانی داشته باشند.

رئیس‌جمهور تاکید کرد: شرط من برای انتخاب همکاران این است که روحیه مبارزه با فساد، روحیه عدالت‌طلبی و پاک‌دستی داشته باشند. زندگی پاک بسیار برای ما بسیار مهم است که باید همکاران داشته باشند. اگر جایی شنیدیم مسئولی پاکدست نبوده است، او را برکنار کردیم که البته اقدامات غیراعلامی هم بسیار انجام دادیم.

وی گفت: آقای زاهدی‌وفا پاکدست است. آقای زاهدی‌وفا مسئله بازنشستگان را بی سروصدا ظرف این مدت حل کردند.

خبر در حال تکمیل...

منبع: ایلنا
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱۲
بابائی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۲
1
1
آمریکایی ها جنایتکار از سال 1945 تاکنون ثابت کردند که بویی از انسانیت نبرده اند.
اروپایی ها جنایتکار از سال 1945 تاکنون ثابت کردند که بویی از انسانیت نبرده اند.
صهیونیست ها جنایتکار از سال 1945 تاکنون ثابت کردند که بویی از انسانیت نبرده اند.
بابائی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۲
1
0
آمریکا جنایتکار می‌خواست حتی آب خوردن ما بَند تحریم‌ها باشد.
اروپا جنایتکار می‌خواست حتی آب خوردن ما بَند تحریم‌ها باشد.
بابائی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۲
1
0
مردم جهان سال‌هاست چهره بی‌نقاب حقوق‌بشرِ آمریکایی را مشاهده کردند.
آمریکا جنایتکار از سال 1945 تاکنون به همراه اروپا جنایتکار بزرگترین ناقض حقوق بشر در دنیا است.

بایدن مسئول طراحی های اغتشاشات اخیر است
پروژه آمریکا و عربستان سعودی و اسرائیل همراه با چند کشور دیگر در ناآرامی های اخیر کشور شکست خورده است.
باید جنایت مدعیان حقوق بشر را به دنیا معرفی کنیم
انگلیسی ها برای پیوستن به داعش از کانادا وارد ترکیه می شوند
همکاری انگلیس و کانادا در قاچاق دختران جوان
اغتشاشگران مورد حمایت آمریکا، کشورهای اروپایی، عربستان سعودی و اسرائیل از یک سال پیش خود را آماده کرده بودند
و این در حالی است که کانادا جنایتکار از سال 1357 تاکنون به همراه اروپا جنایتکار؛ گروهک تروریستی ضد انقلاب و گروهک تروریستی منافقین را پناه داده است چرا؟
نیروهای تروریست آمریکایی همچنان و در سایه سکوت بی شرمانه سازمان های بین المللی خیانتکار در حال سرقت نفت سوریه هستند.

صهیونیست ها جنایتکار از سال 1918 تاکنون با حمایت و پشتیبانی آمریکا و کشورهای اروپایی جنایت می کنند، آدم می کشند و هم دست به اقدامات تروریستی می زنند.
واین در حالی است که کانادا جنایتکار از سال 2015 شریک جرم جنایت های ائتلاف متجاوز سعودی در یمن بوده است.
واین در حالی است که کانادا جنایتکار از سال 2011 شریک جرم جنایت های آمریکا، اروپا، عربستان سعودی، امارات، ترکیه و اسرائیل در سوریه وعراق بوده است.
دخالت و مداخله رئیس‌جمهوری آمریکا جنایتکار در امور داخلی ایران برای آمریکایی ها جنایتکار گران نمام می شود و ما از آمریکایی ها جنایتکار در عراق و منطقه خاورمیانه انتقام می گیریم.

کسانی که با کمک، هدایت، مدیریت، نظارت، و حمایت آمریکا و متحدانش در حوادث اخیر در کشور دست به اقدامات تروریستی زنند و مرتکب جنایات علیه بشریت شدند و باید بدون محاکمه اعدام شوند.
اغتشاشگران مورد حمایت آمریکا، کشورهای اروپایی، عربستان سعودی و اسرائیل از یک سال پیش خود را آماده کرده بودند
مقصران اصلی آشوب در زاهدان چه کسانی هستند؟ گروه های تروریستی مورد حمایت اروپا و متحدانش!

امروز کشورهای که سنگ حقوق بشر را بر سینه می زنند خودشان بزرگترین ناقضان حقوق بشر هستند و آمریکا در صدر آنها قرار دارد.
هزار و ۴۰۰ سال قبل اعلامیه حقوق بشر به همه انسان ها اعلام شد و جبهه استکبار پس از جنایات پس از جنگ جهانی دوم یک منشور خود ساخته را به عنوان قانون حقوق بشر به تصویب رساندند اما امروز کشورهای که سنگ حقوق بشر را بر سنیه می زنند خودشان بزرگترین ناقضان حقوق بشر هستند.
حکومت جنایتکار آمریکا با جنایات گسترده خویش ضدبشری ترین حکومت جهان بوده و نماد اصلی نقض حقوق بشر جهانی محسوب می شود.
دشمنان به بهانه های واهی به هر نقطه ای از جهان حمله می کنند و دیوانه وار از رژیم جنایتکار سعودی حمایت تسلیحاتی می کنند و مردم بی دفاع و مظلوم کشوری مانند یمن را کشتار می کنند.
حقوق بشر آمریکایی را باید در زندان ابوغریب و یمن و سوریه و دیگر نقاط مشاهد کرد و جنایت این رژیم جنایتکار را رسوا کرد و روزی خواهد رسید که اسلام به عنوان حافظ حقوق بشر به ویژه مظلومان بر دنبا حکومت خواهد کرد.

بایدن مسئول طراحی های اغتشاشات اخیر است بین بایدن و ترامپ هیچ تفاوتی وجود ندارد چون به خاطر که هر دو سگ دست نشانده رژیم کودک کش صهیونیستی هستند.
اعتراضات اخیر در ایران 100 درصد فقط کار آمریکا و متحدانش بوده است.
بابائی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۲
0
0
سه‌شنبه ۱۲ مهر ۱۴۰۱ ۰۹:۰۷:۳۱
بایدن مسئول طراحی های اغتشاشات اخیر است بین بایدن و ترامپ هیچ تفاوتی وجود ندارد چون به خاطر که هر دو سگ دست نشانده رژیم کودک کش صهیونیستی هستند.
بابائی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۳۷ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۲
1
0
۰۸:۵۷۱۲ مهر ۱۴۰۱
پیگیری توافق و برجام توسط ایران غلط و اشتباه است چون به خاطر که توافق و برجام از سال 1394 تاکنون ثابت کرد که دیگر هیچ فایده ای، نتیجه ای، سودی و ارزشی برای مردم ایران و کشور ایران ندارد و تاکنون هم نداشته است.
حسین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۲
0
4
تو نمی تونی کشور را اداره کنی چرا گردن دشمن می اندازی
حسن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۲
0
5
ما دشمنی جز نماینده های مجلس نداریم وقتی همشون بله قربان گو شدن دقیقن شدن دشمن مردم وقتی بیخاصیت شدن.شدن دشمن مردم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۲
1
0
چاقو‌کشی و کشتن مردم کوچه و خیابان، آتش‌ زدن اموال عمومی، بریدن گلوی مامور نیروی انتظامی، آتش‌ زدن مسجد و قرآن، چادر از سر ناموس مردم کشیدن و... اعتراض است یا زنده کردن یاد داعش؟ دستگاه قضایی نباید ذره‌ای در برخورد انقلابی با این وحشی‌های عصر جدید تردیدی به خود راه دهد.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۲
0
0
مسئولین امر باید تکلیف رسانه‌های مجازی چون واتس‌آپ آمریکایی و اینستاگرام صهیونیستی را برای همیشه روشن کنند و نگذارند دشمن در خانه خودمان به ایفای نقش خود ادامه دهد.
پاسخ ها
حسن
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۲
میبینم ساندیس خورا به حرکت در اومدن باریکلا ساندیس دبل زدینا
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۲
1
0
اگر نقشه جهان را جلوی سلبریتی‌های غربی بگذاری و سؤال بکنی ایران کجاست نمی‌توانند پیدا کنند‌، ولی دلارها و ریال‌های آمریکا و عربستان برای دامن زدن به اغتشاشات علیه ایران چه‌ها که نمی‌کند!
بابائی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۲
0
0
۱۳:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۲
اروپا حق حرف زدن از تسلیحات ما را ندارد
اروپایی که به دشمن ما اسلحه می‌داد حق ندارد درباره تسلیحات ما حرف بزند
اروپا در جنگ تحمیلی 8 ساله شریک جرم جنایات رژیم صدام دیکتاتور بوده است.
اروپا به همراه آمریکا و با کمک مالی کشورهای عربی در جنگ تحمیلی 8 سال انواع سلاح های ممنوعه، بمب های ممنوعه، تسلیحات و سلاح شیمیایی صدام را تامین کرده است.
اگر سلاح هسته ای بد است، آمریکا جنایتکار هم آن را باید کنار بگذارد.
اگر سلاح هسته ای بد است، اروپا جنایتکار هم آن را باید کنار بگذارد.
اگر سلاح هسته ای بد است، اسرائیل جنایتکار هم آن را باید کنار بگذارد.
اگر واقعا سلاح هسته ای بد است، شما نیز آن را باید کنار گذارید.
نظرات شما
پیشخوان