تاریخ انتشار: ۱۶:۰۱ - ۱۳ مهر ۱۴۰۱

شرط و شروط عجیب حسن یزدانی برای حضور در لیگ برتر

پرافتخارترین کشتی‌گیر تاریخ ایران، شروط عجیبی برای عقد قرارداد با تیم مازندرانی گذاشته است.

شرط و شروط عجیب حسن یزدانی برای حضور در لیگ برتر
رویداد۲۴ لیگ برتر کشتی آزاد از ۲۲ مهرماه سال جاری با حضور ۸ تیم برگزار می‌شود. تیم‌های حاضر در این مسابقات برای انعقاد قرارداد با چهره‌های مطرح ملی‌پوش اقدام کرده و تاکنون با مدال‌آورانی از جمله کامران قاسمپور و رحمان عموزاد، طلایی‌های بلگراد، قرارداد بسته‌اند.

تا این لحظه محمدحسین محمدیان، رضا اطری و البته حسن یزدانی سرشناس‌ترین آزادکارانی هستند که هنوز تیم آینده خود را انتخاب نکرده‌اند. محمدیان با رتبه پنجم به کار خود در مسابقات جهانی صربستان پایان داد و اطری به مدال نقره بسنده کرد.

کامران قاسمپور که با پیروزی مقابل جی‌دن کاکس از عنوان قهرمانی خود در جهان دفاع کرد، با تیم «انبوه‌سازان هوتن» قراردادی ۸۰۰ میلیون تومانی بسته و شنیده می‌شود حسن یزدانی پرافتخارترین کشتی‌گیر تاریخ ایران نمی‌خواهد رقمی کمتر از رقیب پیشین خود در وزن ۸۶ کیلوگرم ببندد.

ظاهرا تیم «پتروپالایش پلیش تاکستان» پیشنهادی ۶۰۰ میلیون تومانی به دارنده مدال طلای المپیک ۲۰۱۶ ریو و نقره ۲۰۲۲ جهان ارائه کرد، اما یزدانی و پدرش با این پیشنهاد مخالفت کردند.

اکنون گفته می‌شود رضا یزدانی قهرمان سابق دو دوره جهان و سرمربی کنونی تیم «صنایع مازندران» مبلغ ۸۰۰ میلیون تومان را به حسن یزدانی پیشنهاد کرده و احتمالا این کشتی‌گیر بار دیگر شاگرد سرمربی سابق خود خواهد شد.

شنیده می‌شود حسن یزدانی همواره بالاترین رقم قرارداد لیگ را در سال‌های گذشته دریافت کرده و حالا از رضا یزدانی خواسته با همت مسلمی مربی او نیز برای حضور در تیم صنایع مازندران قرارداد ببندند!

قرار است علی‌اعظم یزدانی پدر حسن یزدانی که نقش مهمی در تصمیم‌گیری‌های پسرش دارد و مصاحبه آتشینی نیز علیه علیرضا دبیر رئیس فدراسیون کشتی بعد از مسابقات جهانی بلگراد انجام داد، فردا (پنج‌شنبه) برای عقد قرارداد صحبت‌های نهایی را انجام دهد.

همچنین حسن یزدانی اوایل هفته آینده با حضور در سازمان لیگ، قرارداد خود را به صورت ثبت خواهد کرد. نکته عجیب‌تر اینکه گفته می‌شود قرارداد یزدانی برای حضور در دو مسابقه آخر خواهد بود و در مرحله مقدماتی به میدان نخواهد رفت، بدین ترتیب او برای انجام تنها ۲ مسابقه مبلغ ۸۰۰ میلیون تومان و به عبارتی برای هر ۶ دقیقه ۴۰۰ میلیون تومان دریافت خواهد کرد!

پیش‌تر شایعاتی مبنی بر جلوگیری فدراسیون کشتی از انعقاد قرارداد تیم‌های حاضر در لیگ برتر با حسن یزدانی به دلیل دلخوری از مصاحبه پدرش مطرح شد، اما به نظر می‌رسد تعلل این کشتی‌گیر تنها به دلیل مسائل مالی بوده است.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: حسن یزدانی
نظرات شما
پیشخوان