تاریخ انتشار: ۱۰:۲۲ - ۱۸ مهر ۱۴۰۱

تقویم آموزشی مدارس تغییر می‌کند؟

سخنگوی کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس شورای اسلامی از بررسی و تصویب کلیات طرح الحاق موادی به قانون تشکیل شوراهای آموزش و پرورش با محوریت تغییر تقویم آموزشی مدارس خبر داد.

تقویم آموزشی مدارس

رویداد۲۴ رضا حاجی پور سخنگوی کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس شورای اسلامی در توضیح نشست امروز یکشنبه کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس شورای اسلامی به خبرنگاران گفت: در نشست امروز طرح الحاق موادی به قانون تشکیل شوراهای آموزش و پرورش در استان‌ها، شهرستان‌ها و مناطق کشور با محوریت تقویم مدارس با حضور دبیر شورای عالی آموزش و پرورش بررسی و کلیات آن به تصویب رسید.

سخنگوی کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس یازدهم افزود: این طرح مربوط به تغییر تقویم آموزشی مدارس و گرفتن زمان‌های اضافه و افزایش بهره وری کلاس‌های درس است که جزییات آن در جلسات بعدی بررسی خواهد شد. هدف از این طرح افزایش بازدهی کلاس‌های آموزشی برای دانش آموزان است.

حاجی‌پور خاطرنشان کرد: در نشست امروز اعضای کمیسیون به آماده سازی مدارس و دانشگاه‌ها برای برگزاری حضوری کلاس‌های درس در شرایط فعلی و رفع کمبودها و نقایص در دانشگاه‌ها و مدارس با توجه به اتفاقات اخیر کشور تاکید کردند.

منبع: ایرنا
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
پیشخوان