تاریخ انتشار: ۱۶:۰۶ - ۰۹ آبان ۱۴۰۱
تعداد نظرات: ۳ نظر
عضو کمیسیون اجتماعی مجلس:

عملکرد مثبتی از وزارت صمت ندیدیم/ برخی اطرافیان وزیر صمت در تعامل با نمایندگان بحث معامله را پیش کشیدند

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس گفت: برخی موضوعات در رسانه‌ها مطرح می‌شود که استیضاح را به نحو دیگری جلوه دهند، اما مردم عزیز و دولت بدانند که مخالفت با فاطمی امین یا موافقت با استیضاح او به معنای مخالفت با دولت نیست.

عملکرد مثبتی از وزارت صمت ندیدیم/ برخی اطرافیان وزیر صمت در تعامل با نمایندگان بحث معامله را پیش کشیدند
رویداد۲۴ سید کریم حسینی نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار ایلنا، درخصوص استیضاح وزیر صنعت، معدن و تجارت و تلاش‌های رسانه‌ای وزیر و حامیان او برای نمایش دستاورد‌هایی که چندان ملموس نیست، گفت: آقای فاطمی امین علیرغم اینکه در جلسات قبل و روز رأی اعتماد وعده‌های زیادی را به نمایندگان داد، در حوزه تنظیم بازار و خودرو متاسفانه طی یک سال هیچ عملکردی از ایشان مشاهده نکردیم.

وی ادامه داد: در این چند روز که بحث استیضاح مطرح و نهایی شده است، طی یک هفته گذشته هجمه تبلیغاتی چشم‌گیری داشتند که «مساله واردات خودرو حل شد»، «مساله بازار حل شد» خب این‌ها فقط در همین یک هفته که مساله استیضاح مطرح است، حل شد؟

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس همچنین اظهار کرد: بنابراین طی مدت یک سالی که ایشان در جایگاه وزارت حضور دارد، ما بحث ساماندهی خودرو و واردات خودرو را مشاهده نکردیم و کارنامه ایشان در این حوزه بسیار ضعیف است. در نتیجه این عملکرد ضعیف مطالبات مردم در زمینه تعیین تکلیف حوزه خودرو بی‌نتیجه مانده است. همین الان ۶ ماه از زمانی که مجلس بحث واردات خودرو را تصویب کرد سپری شده، اما هنوز مردم تکلیف خودشان را در بحث اینکه می‌توانند خودرو وارد کنند یا نمی‌توانند را نمی‌دانند. این وضعیت مبهم متاسفانه در عملکرد ایشان در این حوزه وجود دارد.

وی افزود: در بحث تنظیم بازار، افزایش قیمت‌ها و گرانی‌ها وزارت صنعت، معدن و تجارت نقش موثر و قابل دفاعی ندارد.

نماینده مردم اهواز اضافه کرد: در حوزه انتصاباتی که ایشان در استان‌ها انجام داد؛ علیرغم اینکه نمایندگان مجلس هیچگونه دخالتی در این حوزه نداشتند، اما متاسفانه در این زمینه مشاهده می‌شود که مسائل رفاقتی با بدنه مدیریتی وزارتخانه دخیل بوده است.

وی ادامه داد: الان هم متاسفانه در تعامل با نمایندگان بعضی از اطرافیان وزیر بحث معامله کردن را پیش کشیده‌اند که این نه به صلاح وزیر است و نه به صلاح دولت.

حسینی خاطرنشان کرد: برخی موضوعات در رسانه‌ها مطرح می‌شود که استیضاح را به نحو دیگری جلوه دهند، اما مردم عزیز و دولت بدانند که مخالفت با فاطمی امین یا موافقت با استیضاح او به معنای مخالفت با دولت نیست و به این شکل هم توسط ایشان و اطرافیان ایشان تعبیر نشود.

منبع: ایلنا
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۳
رضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۹
0
6
دارین کم کم از خواب زدگی عمدی بیدار میشین
کل کشور رو با آب و خاکش معامله کردن...
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۹
0
7
بازار معاملات در راهروهای مجلس بسیار گرم و قیمیتها بسیار رقابتی است
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۹
0
7
امیدواریم نمایندگاه ملت برای دهمین بار از یه سوراخ گزیده نشن و دوباره این وزیر ناکارامد حامی بی چون و چرای مافیای خودرو مثل دفعات قبل سرشون رو شیره نماله و با وعده های توخالی سر خرمن باز راه چپاول ملت توسط مافیا رو هموار کنه .
نظرات شما
نظرسنجی
بهترین گزینه برای ریاست مجلس دوازدهم چه کسی است؟
پیشخوان