تاریخ انتشار: ۱۵:۰۳ - ۲۵ آبان ۱۴۰۱

تیم کوینکس: دنیای بدون محدودیت و آزاد بلاک‌چینی که در آن همه با هم برابرند

امروزه، بازار رمزارز‌ها وارد مرحلۀ کاملاً جدیدی شده است و این دارایی‌ها تبدیل به بخشی جدایی‌ناپذیر از سبد سرمایه‌گذاران در سطح جهان شده است. ضمناً، فناوری رمزارز‌ها روی تعداد روبه‎‌رشدی از صنایع و کاربران تأثیر می‌گذارد و شمار بیشتری از عامۀ مردم از آن بهره می‌برند.

رویداد۲۴ امروزه، بازار رمزارزها وارد مرحلۀ کاملاً جدیدی شده است و این دارایی‌ها تبدیل به بخشی جدایی‌ناپذیر از سبد سرمایه‌گذاران در سطح جهان شده است. ضمناً، فناوری رمزارزها روی تعداد روبه‎‌رشدی از صنایع و کاربران تأثیر می‌گذارد و شمار بیشتری از عامۀ مردم از آن بهره می‌برند.

با وجود این، بسیاری از افراد فعال در بخش‌های سنتی از صنعت رمزارزها می‌ترسند. به نظرشان، این بازار فقط متعلق به خوره‌های فناوری و سرمایه‌گذاران حرفه‌ای است و سرمایه‌گذاری روی رمزارزها انتخاب خوبی نیست، چون این صنعت محدودیت‌ها و قوانین بسیاری برای سرمایه‌گذاران خرده‌پا دارد و پر از سرمایه‌گذاری‌های شکست‌خورده است.

تیم کوینکس: دنیای بدون محدودیت و آزاد بلاک‌چینی که در آن همه با هم برابرند

با تداوم پیشرفت این صنعت، این بازار هم اکنون مملو از تمام انواع پلتفرم‌های معاملات رمزارزها است. همچنین، صرافی‌هایی که امکانات معیوب و فوق‌العاده پیچیده‌ای دارند در حال ظهورند. در بازار امروزۀ رمزارزها، برخی از صرافی‌ها خدمات حرفه‌ای ارائه می‌کنند و برخی از آنها در عرصۀ مشتقات رمزارزها فعال‌اند. این موضوع را تحسین می‌کنیم چون کاری تخصصی و رساندن آن به حد کمال فوق‌العاده دشوار است. در میان مدت، صرافی‌هایی نیز وجود دارند که امکاناتی را به سایر امکانات اضافه می‌کنند. آنها تمام امکانات و محصولات را به محض تقاضای کاربران فراهم می‌کنند، ولی هیچکدام از آنها برای بهبود بیشتر این امکانات تلاش نمی‌کنند و به همین دلیل استفاده از محصولات و امکانات‌شان دشوار است.

همۀ این عوامل باعث شده است که کاربران هنگام کار با صرافی‌های رمزارزها ناامید شوند و حتی ترس بیشتری از بازار داشته باشند. نکتۀ بدتر این است که برخی صرافی‌های رمزارزها محدودیت‌هایی را برای برخی کشورها و مناطق در نظر گرفته‌اند و مانع استفادۀ آنها از محصولات و خدمات‌شان می‌شوند که در تضاد با انگیزه‌های اصلی فناوری رمزارز است.

در کوینکس، معتقدیم که همه در فضای بلاک‌چین با هم برابرند. فناوری غیرمتمرکز رمزارز به این دلیل به وجود آمد که همگان از آن بهره ببرند و تمام کاربران رمزارزها شایستۀ احترام‌اند. به نظرمان، تمام سرمایه‌گذاران (حرفه‌ای و خرده‌پا) باید به بازار رمزارزها دسترسی داشته باشند. از این لحاظ، در نظر گرفتن محدودیت‌هایی برای کاربران برخی کشورها و مناطق در تضاد با رسالت اصلی صنعت رمزارزها یعنی رفع انحصار مالی است. کوینکس در تلاش است که ترس کاربران از بازار رمزارز و محدودیت‌های فاینانس سنتی را از بین ببرد. در کنار ساخت دنیای بلاک‌چینی که در آن همه با هم برابرند، دوشادوش کاربران رمزارزها تلاش می‌کنیم که فضای بلاک‌چین را بهتر کنیم. این کار اولویت اصلی‌مان در ساخت محصولات و ارائۀ خدمات است.

به این منظور، شعارمان را به «به آسانی هر ارزی را معامله کنید» تغییر داده‌ایم. این شعار نشان می‌دهد که کوینکس خود را متعهد می‌داند که به کاربران در معاملۀ آسان دارایی‌های رمزارزها کمک کند و ورودشان به دنیای رمزارزها را راحت کند. به واسطۀ این شعار جدید، همچنین می‌خواهیم که این پیام را منتقل کنیم که دنیای بلاک‌چین می‌تواند زمین بازی برابری را در اختیار تمام افراد قرار دهد تا بتوانند آزادانه و به صورت برابر این دارایی‌ها را معامله کنند و روی آنها سرمایه‌گذاری کنند. اعتقاد داریم که همه در دنیا حق دارند که به بخش مالی بپیوندند و آزادانه سرمایه‌گذاری کنند.

قصد داریم که محصولات و خدماتی ارائه کنیم که استفاده از آنها آسان است و نمی‌خواهیم کورکورانه فقط امکانات جدیدی را اضافه کنیم. این موضوع به این معنا نیست که امکان یا محصولات را بهبود نمی‌دهیم. در عوض، اولویت‌مان حذف عملیات‌های فوق‌العاده پیچیده و غیرضروری است تا بتوانیم به تقاضاهای واقعی پاسخ دهیم و، با گذر از پیچیدگی، سهولت استفاده را به ارمغان بیاوریم.

ضمناً، همچنان روی تجربه‌های کاربران تمرکز خواهیم کرد و خدمات رضایت‌بخش‌تری ارائه می‌کنیم. به تازگی، کوینکس خدمات فیات خود را بهبود داده است و امکانات جدیدی را در اختیار کاربران قرار داده است. این صرافی در تلاش است که به کاربران بیشتری در سرتاسر دنیا کمک کند که بدون هیچ زحمتی با واحدهای پولی فیات رمزارز بخرند/بفروشند. این موضوع نشان‌دهندۀ تعهدمان به تجربه‌های کاربری و خدمات درجه یک است.

همچنین، کاربران تمام کشورها و مناطق به کوینکس دسترسی دارند. ضمن ساخت فضای منصفانه در حوزۀ بلاک‌چین، مقدم کاربران تمام نقاط دنیا را به پلتفرم‌مان گرامی می‌داریم. آنها می‌توانند در این پلتفرم به ما بپیوندند و دنیای بلاک‌چین را به جای بهتری تبدیل کنند. علاوه بر این، مرکز راهنمای کوینکس آموزش‌ها و راهنماهای جامعی را در اختیار مبتدیان قرار می‌دهد تا دربارۀ این صنعت و خدمات‌مان بیشتر بیاموزند و در کوتاه‌ترین زمان سرمایه‌گذاری در عرصۀ رمزارزها را شروع کنند. کوینکس به همان اندازه به مبتدیان نیز توجه دارد و به آنها کمک می‌کند به سرعت تبدیل به معامله‌گران پخته‌ای شوند.

حذف محدودیت‌های مالی و ساخت دنیای بلاک‌چینی که در آن همه با هم برابرند هدفی آسان نیست و نیازمند تلاشی بی‌پایان و عظیم است. با وجود این، تیم کوینکس همچنان به انگیزه‌های اصلی خود پایبند می‌ماند و محصولات وخدماتی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد که استفاده از آنها آسان است و به آنها در معاملۀ راحت و بدون محدودیت رمزارزها کمک می‌کند. ما جذابیت صنعت رمزارزها را به همگان نشان خواهیم داد و، در کنار یکدیگر، دنیای بلاک‌چین شگفت‌انگیزی می‌سازیم که در آن همه با هم برابرند.

برچسب ها: بلاک چین
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان