تاریخ انتشار: ۱۴:۱۳ - ۲۸ آبان ۱۴۰۱

ارزانترین شهر‌های آمریکا کدامند؟

آمریکا در حدود ۳۳۱ شهر مختلف دارد که از ۸.۴ میلیون نفر جمعیت (در نیویورک) شروع شده و تا شهر  Norwalk با جمعیت ۱۰۰ هزار نفر ادامه دارد.

ارزانترین شهر‌های آمریکا کدامند؟

رویداد۲۴ ارزانترین شهرهای آمریکا کدامند؟ پاسخ به این پرسش براساس گزارشی از US News بیان می‌شود که برای سال 2022-2023 ارائه شده است. در این مقاله با ما باشید تا با مقرون به صرفه‌ترین شهرهایی که می‌توانید در کشور آمریکا در آن زندگی کنید، با هم آشنا شویم. فاکتورهای درنظر گرفته شده برای این گزارش شامل نسبت متوسط ​​درآمد سالانه خانوار، میانگین هزینه برای داشتن یا اجاره خانه، هزینه معمول برق و مالیات و غیره است.

آشنایی با شهرهای آمریکا

آشنایی با ارزانترین شهرهای آمریکا، یکی از موضوعات مهمی است که بسیاری از افرادی که می‌خواهند به این کشور مهاجرت کنند، در مورد آن تحقیق می‌کنند. این موضوع به خصوص برای دانشجویان به جهت سپری کردن دوران تحصیل در کمترین هزینه ممکن بسیار مهم خواهد بود. در این رابطه می‌توان به چندین شهر مختلف اشاره کرد. اما پیش از بررسی این موارد، به صورت کوتاه راجع به شهرهای این کشور صحبت می‌کنیم.

آمریکا در حدود 331 شهر مختلف دارد که از 8.4 میلیون نفر جمعیت (در نیویورک) شروع شده و تا شهر  Norwalk با جمعیت 100 هزار نفر ادامه دارد. همچنین اگر بخواهیم شهرهای آمریکا را برحسب ایالت‌های آن تقسیم بندی کنیم باید گفت:

ایالت

تعداد شهرها

CA

76

TX

40

FL

22

CO

13

AZ

12

NC

10

MA, WA

9

پنج شهر با جمعیت متراکم در کشور آمریکا شامل نیویورک، لس آنجلس، شیکاگو، هوستن فینیکس می‌باشند. در انتهای این لیست نیز می‌توان به پنج شهر با کمترین جمعیت اشاره نمود که عبارتند از لین، کارمل، لانگمونت، توسکالوزا، نورواک.

معرفی ارزانترین شهرهای آمریکا

برای بررسی ارزانترین شهرهای آمریکا، می‌توانید از لیستی که در ادامه بیان می‌کنیم استفاده کنید که در این صورت می‌توان گفت:

1-شهر Hickory در کارولینای شمالی

اولین مورد در لیست ارزانترین شهرهای آمریکا، شهر هیکوری نام دارد. این شهر دارای جمعیت در حدود 367 هزار نفر می‌باشد. به طور معمول درآمد در این شهر در حدود 43.630 هزار دلار در سال است که برای هزینه‌های زندگی در حدود 19.3 درصد از این درآمد مصرف خواهد شد.

این منطقه در کارولینای شمالی، فضای شهری کوچکی است که ساکنان آن از هزینه زندگی پایین تری نسبت به بخش های پرجمعیت ایالت برخوردار هستند. در این قسمت تنها 19.3 درصد از درآمد متوسط ​​خانوار را صرف مسکن می‌کنند. با توجه به همین عدد است که می‌توان آن را به عنوان بهترین مکان مقرون به صرفه برای زندگی در ایالات متحده در سال های 2022-2023 دانست.


بیشتر بخوانید: همه چیز درباره ثبت نام لاتاری آمریکا


2-شهر Green Bay در ویسکانسین

برای بررسی دومین شهر در لیست ارزانترین شهرهای آمریکا، می‌بایست به Green Bay اشاره نمود که جمعیت آن در حدود 320 هزار نفر بوده و درآمد سالیانه در آن در حدود 50 هزار دلار می‌باشد. به طور معمول در حدود 20 درصد از این درآمد صرف خواهد شد. جالب است بدانید که این منطقه در سال گذشته میلادی در رتبه 6 قرار داشت و اکنون به عنوان رتبه 2 شناخته می‌شود.

ارزانترین شهر‌های آمریکا کدامند؟

3-شهر Huntsville در آلاباما

یکی دیگر از مواردی که در لیست ارزانترین شهرهای آمریکا قرار دارد، شهر هانسویل در آلاباما است که جمعیت آن در حدود 464 هزار نفر بوده و درآمد سالانه در این منطقه در حدود 58 هزار دلار است. کسانی که در این شهر زندگی می‌کنند، ممکن است در حدود 20.1 درصد از درآمدشان را به خرج هزینه‌های زندگی اختصاص دهند.

این شهر را مرکز شهرستان مدیسون می‌دانند و به عنوان پرجمعیت‌ترین شهر در ایالت خود است. بیشترین جمعیت این شهر با 55 درصد متعلق به سفید پوستان بوده و 29 درصد متعلق به سیاه پوستان است. بیشتر اقتصاد این منطقه ناشی از فناوری هوافضا و نظامی است که در آن پارک‌های فناوری بزرگی قرار دارند.

4-شهرهای چهارگانه شامل Davenport-Bettendorf, Iowa, and Moline-Rock Island در ایلینوی

این منطقه در مرز بین آیووا و ایلینوی قرار دارد و جمعیتی در حدود 380 هزار نفر در آن زندگی می‌کنند. میانگین درآمد سالیانه در آن در حدود 50.160 هزار دلار بوده و در حدود 20.24 درصد از آن صرف هزینه های زندگی می‌شود.

5-شهر Fort Wayne در ایندیانا

مورد دیگری که می‌توان در لیست ارزانترین شهرهای آمریکا بیان کرد، شهر Fort Wayne است که جمعیت آن در حدود 409 هزار نفر بوده و میانگین حقوق سالانه در آن 48 هزار دلار است. جمعیت این منطقه از سال 2016 تاکنون در حدود 1.6 درصد افزایش یافته است. همچنین قابل ذکر است که درآمد صرف شده برای هزینه‌های زندگی در حدود 20.3 درصد می‌باشد.

6-شهر Pittsburgh

در این قسمت می‌توان به شهر پیتسبورگ اشاره کرد که در ایالت پنسیلوانیا قرار داشته و به عنوان دومین شهر بزرگ این ایالت پس از شهرستان الیگنی شناخته می‌شود. جالب است بدانید که این شهر در سال 2007، به عنوان قابل زندگی‌ترین شهر آمریکا شناخته شده است. جمعیت این منطقه در حدود 2.324 میلیون نفر است که میانگین حقوق سالانه برای آن در حدود 54.3 هزار دلار تعریف شده است. همچنین تخمین زده می‌شود که در حدود 20.4 درصد از درآمد‌های بدست آمده مصرف خواهد شد (برای مصارفی همچون اجاره، وام، خدمات آب و برق و غیره). اکنون این شهر در رده بندی کلی به عنوان 26 امین شهر خوب برای زندگی شناخته می‌شود.

ارزانترین شهر‌های آمریکا کدامند؟

7-شهر Beaumont در تگزاس

از جمله شهرهای دیگری که می‌توان برای ارزانترین شهرهای آمریکا معرفی کرد، بایستی به بومانت اشاره نمود که در حدود 394 هزار نفر جمعیت دارد. این شهر اکنون به عنوان 109 امین شهر خوب برای زندگی در این کشور شناخته شده و میانگین حقوق دریافتی آن می‌تواند در حدود 50.1 هزار دلار باشد. درآمد صرف شده برای هزینه‌های زندگی در حدود 20.5 درصد است. شاید یکی از نکات قابل توجه به این شهر را مهاجرت جمعیت بیشتر نسبت به قبل دانست که باعث می‌شود این شهر کوچکتر شود.

8-    شهر Fayetteville در ایالت آرکانزاس

شهر فیتویل از جمله شهرهایی است که به عنوان رتبه 7 در فراهم بودن شرایط زندگی خوب شناخته می‌شود. این شهر همچنین شاهد رشد قابل توجه جمعیت در دراز مدت است. طبق آمار اداره سرشماری ایالات متحده، این منطقه بین سال های 2016 و 2021 تنها به دلیل مهاجرت خالص، 6.3 درصد رشد داشته است. همچنین، فیتویل هزینه زندگی پایینی دارد. ساکنان کمی بیش از یک پنجم درآمد خانوار خود را صرف هزینه های مسکن می کنند. میانگین درآمد بدست آمده در سال در این شهر در حدود 50.4 هزار دلار بوده و نیز جمعیت آن در حدود 526 هزار نفر است.

9- شهر Peoria در ایلینوی

شهر پئوریا در ایلینوی هم یکی دیگر از آن دسته ارزانترین شهرهای آمریکا به حساب می‌آید که رتبه 9 را در این لیست دارد. در این رابطه باید گفت این شهر دارای 403 هزار سکنه بوده و درآمد سالیانه آن در حدود 54 هزار دلار است. همچنین باید گفت مقداری که بر روی درآمد در این ایالت صرف می‌شود، در حدود 20.6 درصد است که تقریبا یک پنجم کل درآمد دریافتی خواهد بود.

ارزانترین شهر‌های آمریکا کدامند؟

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
نظرسنجی
بهترین گزینه برای ریاست مجلس دوازدهم چه کسی است؟
پیشخوان