تاریخ انتشار: ۱۳:۴۹ - ۱۵ آذر ۱۴۰۱
تعداد نظرات: ۲ نظر

واکنش قوه قضائیه به ماجرای بولتن‌های خبرگزاری فارس

سخنگوی قوه قضائیه در واکنش به ماجرای بولتن‌های خبرگزاری فارس گفت: چیزی که بتوان بولتن‌های منتشر شده در فضای مجازی را ارتباط داد یا ارتباطش با خبرگزاری و ساختار و سازمان خبرگزاری فارس مشخص باشد، دریافت نشده است.

واکنش قوه قضائیه به ماجرای بولتن‌های خبرگزاری فارس

رویداد۲۴  مسعود ستایشی در نشست خبری امروز در پاسخ به سوالی درباره بولتن‌های منتشر شده از سوی یکی از خبرگزاری‌های داخلی گفت: ما متاسفیم که این اتفاق برای خبرگزاری وزین فارس رخ داد. چیزی که بتوان بولتن‌های منتشر شده در فضای مجازی را ارتباط داد یا ارتباطش با خبرگزاری و ساختار و سازمان خبرگزاری فارس مشخص باشد، دریافت نشده است.

ما چیزی که مربوط به خبرگزاری فارس و مربوط به مجموعه ارزشی سپاه پاسداران باشد را دریافت نکردیم. یکی از افراد شاخص این خبرگزاری اخبار را بدون صحت سنجی جمع آوری کرده و همین موارد مورد تعرض واقع شده است. فردی در این زمینه مرتکب این اقدام و عمل شده و به موجب قرار صادره در بازداشت است. تحقیقات از این فرد ادامه دارد و بولتن‌ها به مجموعه سپاه پاسداران ارتباطی ندارد.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
رضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۵
0
3
یا علی گفتیم و ماست مالی آغاز شد ...
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۶
0
0
چرا تا قبل از این ماجرا کسی به این آقا نگفته چرا اخبار جعلی پخش میکنی و میفروشی ؟ کلا چه کسانی بابت این بولتن پول پرداخت میکردند ؟
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان