تاریخ انتشار: ۱۷:۲۲ - ۲۵ آذر ۱۴۰۱

بهترین تبلت‌های مناسب بازی کدامند؟

در این مطلب به بهترین تبلت‌های اندرویدی ۲۰۲۲ که مناسب بازی هستند اشاره شده است. 

بهترین تبلت بازی

رویداد۲۴  حسین فلاحی: وقتی گوشی شما دارای صفحه نمایش قدرتمندی باشد انجام بازی در حالت حرکت بسیار راحت خواهد بود. به همین عدلیل است که بسیاری از طرفداران بازی برای انجام بهترین بازی‌های موبایلی بهد سراغ تبلت‌ها می‌روند. با این حال به دلیل وجود انواع مختلف تبلت در بازار، انتخاب بهترین گزینه برای نیاز‌های بازی تان می‌تواند یک انتخاب دشوار باشد. وقتی از تبلت‌هایی که از اندروید پشتیبانی می‌کنند صحبت به عمل می‌آید گزینه‌های زیادی وجود دارد، اما باید دانست که واقعا تنها تعداد انگشت شماری برای انجام بازی مناسب هستند. برای کمک به کسانی که به دنبال تبلت مناسب گیمینگ هستند در اینجا فهرستی از بهترین تبلت‌های اندرویدی را گردآوری کرده ایم که در ادامه به آن‌ها اشاره خواهد شد.

Samsung Galaxy Tab S6 Lite

اگر به دنبال آن هستید حین بازی یک تجربه عالی داشته باشید، اما نمی‌خواهید قیمت‌های نسل فعلی را تجربه کنید نسل قبلی گلکسی S ۶ لایت ارزش بررسی دارد. اس ۶ لایت دارای یک صفحه نمایش ۱۰.۴ اینچی از نوع TFT با رزولوشن ۲۰۰۰ در ۱۲۰۰ پیکسل است. این تبلت با اندروید ۱۰ به بازار عرضه شده که می‌توان آن را به اندروید ۱۲ ارتقا داد. تبلت اس ۶ لایت در دو مدل حافظه داخلی و رم یکی با ۶۴/۴ گیگ و دیگری ۱۲۸/۴ گیگ به بازار عرضه شده است. این تبلت دارای دوربین اصلی ۸ مگاپیکسلی و دوربین سلفی ۵ مگاپیکسلی است. یکی از ویژگی‌های مثبت این تبلت باتری ۷۰۴۰ میلی آمپر ساعتی آن است که البته قابل جابجایی توسط کاربر نیست. البته قیمت آن ممکن است مانعی برای انتخاب باشد، زیرا هنوز این تبلت به عنوان یک تبلت ممتاز قیمت دارد.

بهترین تبلت‌های گیمینگ موجود در بازار 

Lenovo Tab M10 Plus

تبلت لنوو M ۱۰ پلاس یک تبلت مقرون به صرفه واقعی است که وجود آنکه برخی از مشخصات بسیار ارزشمند را دارا است. لنوو ام ۱۰ پلاس، دارای یک نمایشگر ۱.۳ اینچی با رزولوشن ۱۹۲۰ در ۱۲۰۰ پیکسل از نوع IPS است. ایند تبلت با اندروید ۹ به بازار عرضه شده است. لنوو ام ۱۰ پلاس در سه مدل با حافظه‌های داخلی و رم ۳۲/۲ گیگ، ۶۴/۴ گیگ و ۱۲۸/۴ گیگ روانه بازار شده است. این تبلت دارای دوربین اصلی ۸ مگاپیکسلی و دوربین سلفی ۵ مگاپیکسلی است.


بیشتر بخوانید: بهترین گوشی‌های دارای باتری قابل جابجایی سال ۲۰۲۲


این تبلت همچنین دارای حاشیه نسبتا باریک است، بنابراین بیشتر قسمت جلویی تبلت برای صفحه نمایش باقی می‌ماند. در داخل تبلت یک پردازنده دیاتک هلیو P ۲۲ T عملکرد بسیار عالی را ارائه نمی‌کند، اما می‌تواند هر بازی‌ای را تقریبا خوب اجرا کند. اما نقطه قوت M ۱۰ باتری ۷۰۰۰ میلی آمپر ساعتی آن است و میتواند برای مدت طولانی دوام بیاورد؛ بنابراین اگر بتوانید برخی ایراد‌های عملکردی را نادیده بگیرید یک تبلت برای بازی با قیمت پایین پیدا خواهید کرد.

بهترین تبلت‌های بازی

Samsung Galaxy Tab S7

گلکسی s7 یکی از پرچمداران سامسونگ است و S ۷ پلاس نسخه ارتقاء یافته این دستگاه است. این تبلت قیمت بالایی دارد، اما برخی از بهترین ویژگی‌های یک تبلت را در آن خواهید یافت. این تبلت از یک نمایشگر ۱۱.۰ اینچی با روزلوشن ۲۵۶۰ در ۱۶۰۰ پیکسل از نوع TFT سود می‌برد. این تبلت با نسخه اندروید ۱۰ به بازار عرضه شده که قابلیت ارتقا به اندروید ۱۲ را دارد. تب اس ۷ در سه مدل با حافظه‌های داخلی و رم ۱۲۸/۶ گیگ، ۲۵۶/۸ گیگ و ۵۱۲/۸ گیگ عرضه شده است. دوربین اصلی این تبلت ۱۳ مگاپیکسل و دوربین سلفی آن ۸ مگاپیکسل است. همچنین این تبلت دارای سنسور تشخیص اثر انگشت است. وزن این تبلت ۴۹۸ گرم است. قیمت این تبلت حدود ۷۰۰ یورو است.

بهترین تبلت‌های مناسب بازی
+Samsung galaxy tab S7

تبلت گلکسی تب اس ۷ پلاس یکی از بهترین تبلت‌های موجود در بازار است که برای انجام گیمینگ فوق العاده است. وزن این تبلت ۵۷۵ گرم است. گلکسی تب اس ۷ پلاس دارای یک صفحه نمایش ۱۲.۴ اینچی با روزلوشن ۲۸۰۰ در ۱۷۵۲ پیکسل از نوع super AMOLED است. این تبلت با نسخه اندروید ۱۰ به بازار عرضه شده که قابلیت ارتقاء به نسخه ۱۳ اندروید را دارا است. در سه مدل با حافظه‌های داخلی و رم ۱۲۸/۶ گیگ، ۲۵۶/۸ گیگ و ۵۱۲/۸ گیگ به بازار عرضه شده است. این تبلت دارای دوربین اصلی دوگانه ۱۳ مگاپیسکلی عریض و ۵ مگاپیکسلی اولتراواید است. دوربین سلفی این تبلت ۸ مگاپیکسل است. از مهمترین ویژگی‌های این تبلت مجهز بودن به سنسور تشخیص اثر انگشت است. این تبلت با باتری فوق العاده ۱۰۰۹۰ میلی آمپر ساعتی خود امکان استفاده مداوم از آن را برایتان به ارنغان می‌اورد. قیمت این تبلت حدود ۹۰۰ یورو است.

بهترین تبلت‌های بازیHuawei Mediapad T5

برای افراد علاقمند به گیمینگ، اغلب پیدا کردن یک تبلت مقرون به صرفه می‌تواند کمی مشکل باشد. هواوی مدیا پاد T ۵ با صفحه نمایشگر ۱۰.۱ اینچی دارای بهترین مشخصات است و مطمئن باشید هنگام اجرای بازی ناامیدنخواهید شد. این تبلت دارای یک پردازنده ۸ هسته‌ای است و ۲ گیاگابایت رم داخلی دارد. این تبلت دارای صفحه نمایش ۱۰.۱ اینچی از نوع IPS با روزلوشن ۱۲۰۰ در ۱۹۲۰ است. هواوی تی ۵، با نسخه اندروید ۸ به بازار عرضه شده است.‌ای تبلت در چهار مدل با حافظه‌های داخلی و رم ۱۶/۲ گیگ، ۳۲/۲ گیگ، ۳۲/۳ گیگ و ۶۴/۴ گیگ وارد بازار شده است. هواوی تی ۵، دارای دوربین اصلی ۵ مگاپیکسلی و دوربین سلفی ۲ مگاپیکسل است. این تبلت از یک باتری ۵۱۰۰ میلی آمپر ساعتی سود می‌برد و قیمت آن تنها ۱۷۰ یورو است.

بهترین تبلت‌های مناسب بازی
Asus ROG Flow Z13

تبلت ایسوس راگ فلو زد ۱۳، تمام مشخصات یک تبلت گیمینگ برتر را دارد. این تبلت هیبریدی و لپ تاپ بازی ایسوس است که ازآخرین پردازنده‌های نسل دوازدهم اینتل و کارت گرافیک RTX ۳۰۵۰ Ti بهره می‌برد. در حالی که ما تلاش می‌کردیم آن را به‌عنوان یک لپ‌تاپ گیمینگ به طور کامل توصیه کنیم کسانی که به دنبال یک تبلت بازی سطح بالا با عملکرد در سطح رایانه شخصی هستند، قطعاً باید به این نکته توجه داشته باشند که برای این مورد باید هزینه بیشتری کنند.

اگرچه پردازنده گرافیکی RTX ۳۰۵۰ Ti در آزمایش ما کمی به مشکل خورد، اما همچنان عملکرد بسیار بهتری نسبت به سایر دستگاه‌های چند منظوره دارد. به علاوه، به لطف ویندوز ۱۱، تمام دنیای بازی‌های رایانه شخصی در اینجا در دسترس شماست. استفاده از Asus ROG Flow Z۱۳ در هر دو حالت تبلت و لپ تاپ یک رویا به شمار می‌رفت، با صفحه کلید مغناطیسی پاسخگو و یک پایه محکم برای ایمن نگه داشتن همه چیز.

فلو زد ۱۳ دارای صفحه نمایش ۱۳.۴ اینچی با رزولوشن ۱۹۲۰ در ۱۲۰۰ است. این تبلت از یک پردازنده i۹-۱۲۹۰۰H در زیر کاپوت با آخرین نسل کارت گرافیک، ۱۶ گیگابایت رم و یک ترابایت SSD بهره می‌برد. در واقع همه چیز دست به دست هم داده تا عملکردی خوب و بدون نگرانی از دمای دستگاه یا نویز ارائه دهند.

بهترین تبلت‌های گیمینگ

iPad Air 2022

جدیدترین iPad Air اپل یکی از بهترین گزینه‌ها برای تبلت‌های بازی موجود در بازار است. قیمت مناسب، قدرت زیاد در کنار یک طراحی شیک، همه چیز‌هایی است که می‌توانید از یک دستگاه میان رده انتظار داشته باشید.

آی پد ایر با برخورداری از پردازنده غول M1، نمایشگر زیبای ۱۰.۹ اینچی Liquid Retina با رزولوشن ۲۳۶۰ در ۱۶۴۰ را ارائه می‌کند که بازی‌ها، فیلم‌ها و برنامه‌های تلویزیونی شما را به بهترین شکل ممکن نمایش می‌دهد. به علاوه از حافظه داخلی ۶۴/۲۵۶ گیگ پشتیبانی می‌کند. از آنجایی که دکمه هوم وجود ندارد، صفحه نمایش محیط واقعی را برای بازی در اختیار شما قرار می‌دهد. در حالی که برخی از مدل‌های قدیمی ۲۰۲۰ هنوز در قفسه‌ها خاک کی خوردند توصیه می‌کنیم نگاه دقیق تری به نسخه ۲۰۲۲ داشته باشید. بددون شک این بهترین تبلت گیمینگ میان رده موجود حال حاضر در بازار است.

بهترین تبلت‌های گیمینگ

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: اخبار تکنولوژی
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان