تاریخ انتشار: ۱۵:۵۰ - ۰۳ دی ۱۴۰۱

مشخصات تبلت گلکسی S7 پلاس

در این مطلب تبلت سامسونگ گلکسی S7 پلاس را زیر ذربین قرار داده و مشخصات و قابلیت‌های آن را بررسی خواهیم کرد.

تبلت گلکسی تب S7 پلاس

رویداد ۲۴ حسین فلاحی: یکی از توانمندترین و قدرتمندترین تبلت‌های اندرویدی موجود در بازار است. این تبلت از اولین تبلت‌هایی است که از اینترنت ۵G پشتیبانی می‌کند. تبلت S۷ پلاس می‌تواند چندوظیفه‌ای را به راحتی انجام دهد. تب S7  یکی از معدود گزینه‌های جایگزین لپ‌تاپ در بازار است، به خصوص برای افرادی که اغلب در رفت و آمد یا سفر هستند و نمی‌خواهند یک لپ تاپ را با خود حمل کنند. این تبلت با ویژگی‌های چشمگیر، عملکرد باورنکردنی و عمر باتری فوق العاده، یکی از بهترین تبلت‌های اندرویدی است که می‌توانید در حال حاضر بخرید. در این مطلب، به همه چیز‌هایی که باید در مورد گلکسی تب S7 پلاس بدانید اشاره خواهیم کرد.

طراحی و صفحه نمایش تبلت گلکسی تب S7 پلاس

تب S۷ پلاس دارای نمایشگر ۱۲.۴ اینچی از نوع Super AMOLED با رزولوشن ۲۸۰۰ در ۱۷۵۲ پیکسل با نرخ نوسازی متغیر ۱۲۰ هرتز است. فریم و پشت تب S۷ پلاس از آلومینیوم و جنس جلوی آن از گلاس ساخته شده است. این تبلت دارای سنسور تشخیص اثر انگشت است. از نظر زیبایی، گلکسی تب S7 پلاس تفاوت کمی با سایر تبلت‌های پیشرفته مانند iPad Pro دارد. ابعاد این تبلت ۱۱.۲۵ در ۷.۳ در ۰.۲ اینچ (HWD) و وزن آن ۵۷۵ گرم (۱.۳ پوند) است.

شاید فکر کنید تبلت سنگینی به نظر می‌رسد، اما باید بدانید وزن آن به خوبی توزیع شده است که نگه داشتن آن را برای کاربر در مدت طولانی آسان می‌کند. یک اتصال مغناطیسی برای قلم S در گوشه سمت چپ بالا تعبیه شده است. همچنین کاور کیبورد اختیاری، تبلت سامسونگ گلکسی تب S7 پلاس را به یک جایگزین مناسب برای لپ‌تاپ تبدیل می‌کند.

سخت افزار گلکسی تب S7 پلاس

پردازنده کوالکام اسنپدارگون ۸۶۵  قدرت اجرایی تب S7 پلاس را تامین می‌کند. تراشه قدرتمند اسنپدارگون ۸۶۵ روی این تبلت، همراه با نمایشگر ۱۲۰ هرتزی آن، انجام بازی را برای کاربر به تجربه‌ای خوشایند و هیجان انگیز تبدیل می‌کند. بر روی تبلت S7 پلاس به راحتی می توانید بازی‌های Asphalt ۹: Legends و PUBG Mobile را اجرا و بازی کنید. زمان بارگذاری بازی ها بسیار سریع است و نمایشگر ۱۲۰هرتزی به این معنی است که هرگز هیچ تاخیر یا افت فریمی را مشاهده نخواهید کرد.


بیشتر بخوانید: بررسی مشخصات و قیمت تبلت سامسونگ گلکسی S7 


تب S7 پلاس در Geekbench ۵، مجموعه‌ای از تست‌هایی که قدرت محاسباتی خام را اندازه گیری می‌کند، توانست امتیاز ۹۹۴ تک هسته‌ای (SC) و امتیاز ۳۸۱۴ چند هسته‌ای (MC) را کسب کند. این تا حد زیادی، بهترین امتیازی است که ما برای یک تبلت اندرویدی می توانیم داشته باشیم. با این حال باید در نظر داشت که S7 پلاس از تبلت Pad Pro در همان تست‌ها ۱۱۱۳ (SC) و ۳۲۷۷ (MC) عقب‌تر است.

سامسونگ این تبلت را در سه مدل با حافظه داخلی و رم ۱۲۸/۶ گیگابایت، ۲۵۶/۸ گیگابایت و ۵۱۲/۸ گیگابایت روانه بازار کرده است.   ارائه می‌کند. برای کاربردر هر سه مدل تا ۱ ترابایت امکان افزایش حافظه خارجی با کارت microSD فراهم شده است.

S Pen سامسونگ

برخلاف قلم گرانقیمت ۱۲۹ دلاری اپل، قلم S7 پلاس را در جعبه  به همره خود تبلت دریافت خواهید کرد. قلم S با اتصال به پشت S7 پلاس به صورت بی سیم شارژ می‌شود. با قلم S در نوشتن احساس خوبی خواهید داشت. در هنگام استفاده از قلم هیچ کندی را تجربه نخواهید کرد و تأخیر از ۲۶ میلی‌ثانیه در تب S7 Lite به ۹ میلی‌ثانیه کاهش یافته است. نوک قلم S به طور قابل توجهی نازک‌تر از مداد آی‌پد پرو است و کمی کشش را ارائه می‌کند تا نوشتن روی نمایشگر طبیعی‌تر به نظر برسد.

Air Actions، مجموعه میانبر‌های سامسونگ که برای اولین بار در گلکسی نوت ۹ معرفی شد، در تبت S7 پلاس به شما امکان می‌دهد از قلم S برای گرفتن عکس‌های سلفی، کشیدن و حرکت صفحات بدون لمس صفحه و تنظیم سایر میانبر‌های سفارشی استفاده کنید.

S PEN تبلت گلکسی  S7 پلاس

قابلیت‌های نرم افزاری S7 پلاس

تبلت S7 پلاس با اندروید نسخه ۱۰ روانه بازار شده است که اکنون به اندروید نسخه ۱۳ با رابط کاربری One UI ۵ قابل به روز رسانی است.

باتری، شارژر و نوع درگاه اتصال تبلت گلکسی S7 پلاس

سامسونگ یک باتری ۱۰۰۹۰ میلی آمپر ساعتی بدون قابلیت جابجایی را در تب S7 پلاس  (بسیار بزرگتر از باتری ۸۰۰۰ میلی آمپر ساعتی Tab S7) قرار داده است، که می‌توانید با آن به راحتی در طول روز کار‌های خود را انجام دهید. در تست باتری، برای پخش ویدیو‌های HD از طریق Wi-Fi با روشنایی کامل تبلت S7 پلاس ۷ ساعت و ۲۱ دقیقه دوام آورد. این عملکرد تقریباً مشابه عملکرد iPad Pro است با در تست مشابه با ۷ ساعت و ۴۸ دقیقه است؛ بنابراین با استفاده بهینه‌تر از تب S۷ پلاس می‌توانید به راحتی از آن در طول روز استفاده کنید. تبلت S7 پلاس از شارژر سیمی ۴۵ واتی پشتیبانی می‌کند. تبلت گلکسی تب S7 دارای درگاه اتصال از نوع USB Type-C ۳.۲ است.

دوربین تبلت گلکسی S7 پلاس

یک لنز اصلی ۱۳ مگاپیکسلی با دیافراگم f/۲.۰ و یک لنز فوق عریض ۵ مگاپیکسلی با دیافراگم f/۲.۲ ماژول دوربین عقب تب S7 پلاس را تشکیل می‌دهند. یک سنسور ۸ مگاپیکسلی در جلوی تبلت با دیافراگم f/۲.۰ وجود دارد. دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی بدون توجه به زمان روز برای تماس‌های ویدیویی عالی است. همچنین می‌توانید با آن عکس‌های سلفی خوبی را ثبت کنید.

دوربین تبلت گلکسی  S7 پلاس

قیمت تبلت سامسونگ گلکسی S7 پلاس

گلکسی تب S7 پلاس در رنگ‌های مشکی مات، برنزی مات و نقره‌ای مات با قیمت پایه ۹۰۰ یورو در بازار موجود است.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: اخبار تکنولوژی
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان