تاریخ انتشار: ۱۳:۲۷ - ۳۰ آذر ۱۴۰۱

بررسی مشخصات و قیمت تبلت سامسونگ گلکسی S7

در این مطلب تبلت سامسونگ گلکسی S7 را زیر ذربین قرار داده و مشخصات و قابلیت‌های آن را بررسی خواهیم کرد.

تبلت گلکسی تب S7

رویداد ۲۴ حسین فلاحی:  تبلت گلکسی Tab S7 سامسونگ، از جمله تبلت‌های با کیفیت و بسیار خوب  شرکت سامسونگ است که می‌تواند با iPad Pro اپل رقابت کند. تبلت S۷ تمام ویژگی‌های یک تبلت سطح بالا را در خود جای داده است. از جمله ویژگی‌های برجسته این تبلت می‌توان به قلم S و حالت دسکتاپ سامسونگ DeX و پوشش صفحه کلید اشاره کرد. در این مطلب، به همه چیز‌هایی که باید در مورد گلکسی تب S7 بدانید اشاره خواهیم کرد.

طراحی و کیفیت ساخت تبلت گلکسی تب S7

طراحی سری Galaxy Tab S۷ بسیار مدرن به نظر می‌رسد. سامسونگ در حال حاضر از لبه‌های تیزتر استفاده می‌کند، همانطور که در iPad Pro دیده ایم. تبلت S7 از آلومینیوم ساخته شده است و بسیار با کیفیت است، درست همان انتظاری که از یک تبلت سطح بالا داریم. تبلت S7 با ضخامت ۶.۳ میلی‌متری در مقایسه با تبلت S7 پلاس با ضخامت ۵.۷ میلی متر،   کمی ضخیم‌تر است. همانطور که این روز‌ها در دستگاه‌های گران‌تر رایج است، در این تبلت جک هدفون وجود ندارد. از سوی دیگر، در Tab S7 استاندارد، سنسور خوانش اثر انگشت در دکمه هوم تعبیه شده است.

تبلت گلکسی S7 دارای یک صفحه نمایش ۱۱.۰ اینچی از نوع TFT LCD با وضوح ۲۵۶۰ در ۱۶۰۰ پیکسل است. سامسونگ در تبلت S7 از صفحه نمایش LCD به جای AMOLED استفاده که این فوق العاده ناامید کننده است. تبلت S7 سامسونگ از نرخ رفرش ۱۲۰ هرتز نیز پشتیبانی می‌کند که به این معنی است که انیمیشن‌ها و بازی‌ها روان‌تر اجرا شده و نقاشی‌های با قلم به همان اندازه در آیپد پرو طبیعی به نظر می‌رسند. همچنین دراین تبلت می‌توانید، نتفلیکس را با وضوح HD تماشا کنید. تب S7 مانند تب S7 پلاس دارای چهار بلندگوی عالی است، اما S7 پلاس، باس بهتری دارد.

قابلیت‌های سخت افزاری گلکسی تب S7

در تبلت S7 از تراشه کوالکام اسنپدارگون ۸۶۵ استفاده شده است که تقریباً سریع‌ترین تراشه‌ای است که در حال حاضر در یک دستگاه اندرویدی می‌توانید داشته باشید. تبلت S7 در مدل‌های مختلف با رم ۶ یا ۸ گیگابایت و همچنین ۱۲۸ گیگابایت، ۲۵۶ گیگابایت یا ۵۱۲ گیگابایت حافظه داخلی عرضه شده است. این تبلت از شبکه اینترنتی LTE و ۵G پشتیبانی می‌کند..

به گزارش رویداد۲۴ تبلت گلکسی S7 در بنچمارک‌هایی مانند Geekbench ۵ و ۳D Mark، عملکرد بسیار بهتری نسبت به گلکسی تب اس ۶ در سال گذشته دارد و در نتیجه بهتر از هر تبلت اندرویدی دیگری است. اما در مقایسه آی‌پد پرو اپل همچنان سریع‌تر است.

این تبلت هنوز هم از جمله سریع‌ترین تبلت‌های اندرویدی موجود در بازار است و این بدان معناست که تقریباً می‌توانید هر بازی را روی آن اجرا کنید. به عنوان مثال، Fortnite با گرافیکی که روی "epic" تنظیم شده است، بسیار خوب عمل می‌کند و همین امر در مورد بازی‌های دیگر مانند PUBG Mobile و Call Of Duty نیز صدق می‌کند. این تبلت با برخورداری از نرخ رفرش ۱۲۰ هرتز، عملکرد خوبی در اجرای بازی‌هایی مانند Mortal Kombat، Grimvalor و Off The Road دارد.

 تبلت S7 به لطف برخورداری از رم‌های بالاتر در حالت دسکتاپ سامسونگ DeX  حتی با وجود باز بودن مایکروسافت ورد، کروم، یوتیوب، نوت‌های سامسونگ و سایر برنامه‌ها،  فوق‌العاده روان و بسیار سریع عمل می‌کند. سامسونگ، گلکسی تب S7 را با همان نرم افزار اندروید ۱۰ OneUI در نسخه ۲.۵ عرضه کرد. این رابط شخصی سامسونگ است. سامسونگ پیشتر اعلام کرده بود که جدیدترین تبلت‌های خود را حداقل برای سه سال به روز می‌کند. در گذشته، سری Galaxy Tab S معمولاً تنها دو به‌روزرسانی دریافت می‌کرد. سامسونگ به قول خود وفادار ماند و اکنون این تبلت قابلیت به روز رسانی به اندروید ۱۲L با رابط کاربری One UI ۴.۱.۱ را دارد.

S pen سامسونگ

یکی از نکات برجسته این تبلت S Pen است. S Pen در مقایسه با گلکسی تب S7 بسیار بهبود یافته است. این قلم در تبلت S7 و S7 پلاس کاربرد یکسانی دارد. این یک قلم فعال و حساس به فشار است که می‌تواند ۴۰۹۶ سطح حساسیت فشار را تشخیص دهد. یک دکمه در کنار آن وجود دارد که می‌توانید آن را به صورت مغناطیسی به کناره تبلت وصل کنید.

S Pen بدون نیاز به شارژ کار می‌کند و در واقع می‌توانید از هر قلم S Pen ساخته شده توسط سامسونگ استفاده کنید. همه آن‌ها قابل تعویض هستند، اما برخی از ویژگی‌ها مخصوص سری گلکسی تب اس ۷ هستند و به همین دلیل این قلم‌ها دارای باتری هستند.


بیشتر بخوانید: بهترین تبلت‌های زیر ۵ میلیون تومان 


با استفاده از قلم، می‌توانید به سرعت یادداشت برداری جدیدی را شروع کنید، به صفحه اصلی بازگردید و در گالری پیمایش کنید، حتی می‌توانید از قلم S به عنوان یک ماشه برای دوربین استفاده کنید. بیشتر کاربران مایل هستند از قلم S برای یادداشت‌های دست‌نویس، حاشیه‌نویسی فایل‌های PDF یا طراحی با آن استفاده کنند. در اینجاست که این قلم کارایی و قابلیت بالای خود را نشان می‌دهد. 

طبق معمول، سامسونگ ویژگی‌های نرم افزاری زیادی را برای S Pen تعبیه کرده است. مهمترین آن‌ها برنامه Samsung Notes است. با آن می‌توانید یادداشت ایجاد کنید، چیزی بکشید و حتی فایل‌های PDF را وارد دستگاه کرده و حاشیه نویسی کنید. این قلم عالی کار می‌کند.

دوربین تبلت سامسونگ گلکسی S7

باتری، شارژر و نوع درگاه اتصال تبلت گلکسی S7

گلکسی تبلت S7  دارای یک باتری ۸۰۰۰ میلی آمپر ساعتی بدون قابلیت جابجایی است. باتری Samsung Galaxy Tab S7 برای پخش یک ویدیوی HD در یوتیوب با حداکثر روشنایی برای مدت ۷.۵ ساعت دوام می‌آورد.  بنابراین، عمر باتری شاید برجسته نباشد، اما خوب است. این تبلت از شارژر سیمی ۴۵ واتی پشتیبانی می‌کند. تبلت گلکسی تب S7 دارای درگاه اتصال از نوع USB Type-C ۳.۲ است.

دوربین‌های تبلت گلکسی A۸

در تبلت S7 در جلو، ما یک وب کم ۸ مگاپیکسلی با دیافراگم f/۲.۰ داریم که برای چت‌های ویدیویی و گرفتن سلفی عالی است. در پشت تبلت S7، یک دوربین اصلی عریض ۱۳ مگاپیکسلی با دیافراگم f/۲.۰ وجود دارد که  می‌توان با آن عکس‌ها و فیلم‌های عالی ثبت کرد. همچنین یک دوربین ۵ مگاپیکسلی اولتراواید نیز وجود دارد که مطمئناً داشتن آن خوب است، اما به دلیل رزولوشن پایین، کیفیت عکس‌ها زیاد جالب نخواهد بود.

قیمت تبلت سامسونگ گلکسی S7

قیمت گلکسی تب S7

گلکسی تب S7 در رنگ‌های مشکی، برنزی و نقره‌ای با قیمت ۷۰۰ یورو در بازار موجود است.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: اخبار تکنولوژی
نظرات شما
پیشخوان