تاریخ انتشار: ۱۲:۰۶ - ۲۸ دی ۱۴۰۱

چوب ترمو ارزان

در فضای داخلی اسکاندیناوی، سبک های اکو، کلبه ها و اتاق های زیر شیروانی، کاغذ دیواری معمولی و گچ تزئینی باید کنار گذاشته شود. در این نشریه در مورد مواد و گزینه های روکش دیوار با چوب در یک آپارتمان یا خانه صحبت خواهیم کرد.

چوب ترمو ارزان

رویداد۲۴ در فضای داخلی اسکاندیناوی، سبک های اکو، کلبه ها و اتاق های زیر شیروانی، کاغذ دیواری معمولی و گچ تزئینی باید کنار گذاشته شود. رنگ‌های طبیعی، بافت‌های طبیعی و مواد پایدار اصلی‌ترین لایت‌موتیف در آن‌ها هستند، بنابراین پوشش چوبی خود را نشان می‌دهد. در این نشریه در مورد مواد و گزینه های روکش دیوار با چوب در یک آپارتمان یا خانه صحبت خواهیم کرد.

قیمت چوب ترمو ارزان

دکوراسیون دیوار چوبی
برای روکش دیوارهای داخلی از چند ده نوع پوشش چوبی استفاده می شود. از آستر سنتی گرفته تا مقاطع عرضی با اندازه های مختلف.
در اینجا ما خود را به محبوب ترین آنها محدود می کنیم - آنهایی که خودمان تولید می کنیم، خشک می کنیم، رنگ می کنیم و نصب می کنیم. برای وضوح، تمام تزئینات چوب در یک جدول جمع آوری شد.
 
استخر چوب ترمو
هنگام تزئین دیوارها با چوب، طراحان دو گزینه روکش را تمرین می کنند: جامد و تکه تکه.
جامد برای فضاهای داخلی اسکاندیناویایی، کلبه‌های ییلاقی معمولی است و همچنین در نسخه اقتصادی سبک آمریکایی استفاده می‌شود. در این قالب، دیوارها از کف تا سقف و اغلب همراه با سقف با چوب پوشانده می شوند. و نکته در اینجا فقط در زیبایی شناسی نیست: روکش جامد نقش یک عایق صوتی و حرارت اضافی را بازی می کند. پرکاربردترین آستر، یورولاینینگ، پلانکن، تخته ورقه شده و تقلیدی از الوار است. برای مطابقت با سبک، چوب را با رنگ های روشن یا رنگ آمیزی می کنند.
روکش یکپارچه با یک خانه بلوکی در فضای داخلی روستایی و سنتی روسی ساخته شده است - این ماده به طور قابل اعتمادی از یک چوب گرد تقلید می کند.

چوب ترمو ارزان

سبک و جهت ست های تزئینات چوب جامد. تکه تکه - ساختاری ایجاد می کند، لهجه ها را قرار می دهد، نسبت ها را اصلاح می کند، فضای داخلی را منطقه بندی می کند. برای یک دکور تکه تکه، از همه مواد یکسان، به علاوه پانل های دیواری سه بعدی و یک میله پلان شده استفاده می شود. مورد دوم، به هر حال، نقش منحصرا تزئینی را ایفا می کند. پانل ها یک دیوار یا بخشی از آن را به شکل پانل تزئین می کنند. میله‌ها با چیدمان پارتیشن‌های تخته‌دار تزئینی، به عنوان مثال، بین آشپزخانه و اتاق غذاخوری، اتاق نشیمن و محل کار، دیوارها، دهانه‌ها یا فضای منطقه را تزئین می‌کنند.
هنگام انتخاب متریال برای روکش چوب، نه تنها نوع تخته و دکور مهم است، بلکه چوب نیز مهم است. ما نباید اهمیت حفاظت از چوب را فراموش کنیم - بهترین دوست درخت همیشه روغن طبیعی خواهد بود. این نه تنها سایه دلخواه را به درخت می دهد، بلکه به درخت اجازه می دهد تا سال ها نفس بکشد و خواص خود را حفظ کند.

ترمووود استخر

پنجره های چوبی - بازگشت به اصول
ساخت آپارتمان های بلند مرتبه و کلبه های خصوصی بدون نصب پنجره کامل نمی شود. سیستم های فلزی پلاستیکی که به وفور در بازار داخلی ارائه می شوند، تقاضای زیادی دارند. یک کمپین تبلیغاتی فعال PVC منجر به این واقعیت شده است که اکثر مصرف کنندگان فقط چنین پنجره هایی را ترجیح می دهند و کاستی های آنها را فراموش می کنند. کافی است به افزایش اشتعال پذیری پلاستیک و دودهای سمی در هنگام احتراق آن اشاره کنیم. اگرچه پروفیل های فلزی پلاستیکی جزو خطرناک ترین اشیاء نیستند و تولید آنها نیازی به مجوز از ندارد، اما در صورت آتش سوزی، پنجره های PVC یکی از حلقه های ضعیف در تضمین ایمنی است.

در همین حال، در بازار اروپا، سیستم های فلزی پلاستیکی به اندازه قلمرو اتحاد جماهیر شوروی سابق محبوب نیستند. در اقتصادهای پیشرفته، پنجره های چوبی نه تنها به طور موفقیت آمیزی با پروفیل های ساخته شده از مواد مصنوعی رقابت می کنند، بلکه اغلب آنها را از بخش های خاصی از بازار خارج می کند. در میان مصرف کنندگان ثروتمند روسی، نگرش نسبت به قاب های "طبیعی" ساخته شده با استفاده از فناوری های مدرن نیز در حال تغییر است. تصادفی نیست که در اکثر پروژه های نخبه از بلوک های پنجره ساخته شده از تیرهای چوبی استفاده می شود.
چوب طبیعی محصولی سازگار با محیط زیست است که در افراد واکنش های آلرژیک ایجاد نمی کند. این یکی از دلایل اصلی محبوبیت چنین سیستم هایی در بین مصرف کنندگان خارجی است.

چوب ترمو ارزان

طراحی و اجرا تراس
اخیراً در رابطه با فضای داخلی، اغلب می توانید در مورد چنین طراحی به عنوان یک تریبون بشنوید. با استفاده از آن، می توانید به راحتی فضای آپارتمان را منطقه بندی کنید، لبه های غیر ضروری را پنهان کنید. این سکو به راحتی می تواند جعبه های ذخیره سازی، سیستم صوتی و نور اضافی را پنهان کند. شما می توانید آن را در هر اتاقی اعم از مهد کودک، اتاق نشیمن یا اتاق خواب نصب کنید. در یک آپارتمان یک اتاق، تریبون فقط یک موهبت الهی خواهد بود، زیرا می توانید به راحتی یک تخت را در آن پنهان کنید.

روف گاردن چوبی
وقتی نوبت به اتمام سقف می رسد، چوب در وهله اول به یاد نمی آورد. اما بیهوده. پس از همه، این ماده سازگار با محیط زیست، بادوام ترین، آسان برای استفاده و متغیر است. تفاوت ها و اتصالات ناموفق کف ها را به دقت پنهان می کند، به راحتی روی سقف آجری، بتنی یا بلوکی قرار می گیرد و به عنوان یک عایق صدا و گرما به خوبی عمل می کند. در مورد تغییرپذیری، اینجا صد بار دیدن بهتر از یک بار خواندن است. بنابراین، ما برای شما یک گالری از سقف های چوبی جالب گردآوری کرده ایم و با نظرات خود کمی آن را تکمیل کرده ایم.

چوب ترمو ارزان

طراحی و اجرا روف گاردن
 
پرداخت تقلیدی از چوب
تقریباً هر تقلیدی به سقف می رود : از کاج، صنوبر، کاج اروپایی و چوب حرارتی. نکته دیگر این است که بر خلاف نما، باریک ترین تخته برای پایان دادن به سقف با تقلید از تیر گرفته می شود - 140 سانتی متر. هر چیزی که عریض تر است بهتر است در اتاق های بسیار جادار و مرتفع استفاده شود - یک تیر عریض فضا را به صورت بصری پنهان می کند. کمی، اما فاکتور کیفیت و احترام را به فضای داخلی می افزاید.
تخته ها بر روی جعبه نصب می شوند و از Volna، DUET 90، پیچ های خودگیر برای دکوراسیون داخلی، گیره ها و اسپیسر برای اتصال استفاده می شود. آنها پس از نصب نامرئی هستند، شکاف های تهویه مناسب را فراهم می کنند و بار یک تخته سنگین عظیم را تحمل می کنند.
برای تکمیل تقلید الوار، رنگ ها و لاک های زیادی تولید می شود، از روغن کلاسیک گرفته تا لاجوردهای روشن. اینکه سقف را چه و چگونه بپوشانیم سلیقه ای است.

توضیحات تکمیلی: چوب ترمو مخصوص استخر معماریکا متخصص در طراحی و اجرای ترمووود دور استخر با رنگ ترموود آلمانی ضمانت نامه معتبر ترموود قیمت چوب ترمو ایرانی‎‎.

برچسب ها: اخبار روز
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان