تاریخ انتشار: ۰۰:۰۲ - ۰۲ بهمن ۱۴۰۱
تعداد نظرات: ۲۱۵ نظر
رویداد۲۴ گزارش می‌دهد؛

گاف‌های بزرگ کنگره بین‌المللی زنان در ایران/ مهمانی زنانه بانوی اول دولت از جیب ملت

روز جمعه کنگره‌ای با عنوان کنگره بین المللی زنان تاثیرگذار برگزار شد که ظاهرا برگزاری آن، پاسخی بود به فشارهای همه‌جانبه به جمهوری اسلامی بعد از اعتراضاتی که در واکنش به درگذشت مهسا امینی در ایران آغاز شد. اما این کنگره گاف‌هایی بزرگی داشت و حتی مشخص نبود لیست زنان تاثیرگذار با چه پارامترهایی تهییه شده است!

اجلاس زنان در دولت رئیسی

رویداد۲۴ لیلا فرهادی: از زمان آغاز اعتراضات سراسری در ایران در شهریور ماه، گفتمان جمهوری اسلامی در ارتباط با حقوق زنان با چالش جدی‌تری نسبت به چهار دهه گذشته مواجه شده است. اعتراضاتی که با مرگ مهسا امینی در گشت ارشاد آغاز شد، ابتدا جنبشی علیه قانون گشت ارشاد بود، اما به سرعت با شعار «زن، زندگی، آزادی»، اهداف وسیع‌تری پیدا کرد. این بار مساله جنبش (دست‌کم بخشی از آن) نه تنها گشت ارشاد، که رویکرد جمهوری اسلامی نسبت به جایگاه زنان در جامعه بود. بازتاب اعتراضات ایران در رسانه‌های جهان هم بسیار وسیع بود و طیفی از واکنش‌ها را از سوی سیاستمداران کشور‌های مختلف به دنبال داشت.

برگزاری یک جلسه اضطراری در شورای امنیت سازمان ملل برای بررسی وضعیت حقوق بشر در ایران، نزدیک‌ترین دوستان جمهوری اسلامی از جمله چین و روسیه را هم مجبور به اظهار نظر حمایتی درباره اعتراضات داخلی در ایران کرد. بازتاب جهانی گسترده اعتراضات سبب شده تا جمهوری اسلامی برای یارکشی در عرصه بین الملل دست به کار شود. برگزاری نخستین «کنگره بین المللی زنان تاثیر گذار» در تهران در واقع نتیجه همین تلاش است.


بیشتر بخوانید: کمیسیون مقام زن چیست و حذف ایران از آن چه تبعاتی دارد؟


زینب نصرالله دختر سید حسن نصرالله

زینب نصرالله دختر سید حسن نصرالله دبیر کل حزب الله

در فهرست اولیه مهمانان این کنگره به طور اجمالی عناوینی نظیر بانوی اول کشورها، وزرا، نمایندگان مجلس، دانشمندان و کارآفرینان از ۵۸ کشور از جمله صربستان، ارمنستان، ازبکستان، عراق، پاکستان، کویت، بورکینافاسو، قرقیزستان، سریلانکا، گینه، لبنان، روسیه و ونزوئلا دیده می‌شد. اما در نهایت تنها «آنا هاکوبیان» همسر نیکول پاشینیان نخست وزیر ارمنستان، همسر نخست وزیر بورکینافاسو (که هیچ اسم و عکسی از او در اینترنت پیدا نشد)، «آیگل جباروف» همسر صدر جباروف رئیس جمهور قرقیزستان، «تامارا ووچیچ» همسر الکساندارا وچیچ رئیس جمهور صربستان، همسر رئیس‌جمهور پیشین گینه، همسر رئیس‌جمهور پیشین نیجر، فرستاده ویژه بانوی اول نیجریه، بانوی اول پیشین سریلانکا، فرستاده ویژه رئیس جمهور سوریه، زینب نصرالله دختر سیدحسن نصرالله دبیر کل حزب الله لبنان و همچنین رئیس شورای مرکزی اتحادیه زنان ترکمنستان در این نشست حضور پید ا کردند.

ابتدایی‌ترین کار در دعوت زنان تاثیرگذار این است که خود آنها کار خاصی کرده باشند و منشا اثر شده باشند؛ نه اینکه چون شوهرشان فرد مشهوری بوده، آنها هم به عنوان «زن تاثیرگذار» معرفی شوند! ماجرا شبیه داستان معروفی است که فردی به یکی از مسئولان زنگ می‌زند و وقتی از او می‌پرسند چکاره است، خود را «داماد فلان فرد مهم» معرفی می‌کند اما اینگونه پاسخ می‌شنود که شما در روز چه می‌کنید!؟ بنابراین اینکه زنان برخی چهره‌های معروف چطور در زمره زنان تاثیرگذار جهان جای گرفته‌اند خود محل سوال است، اما از آن مهم‌تر اینکه در مورادی حتی همسران این زنان هم اهمیت چندانی در معادلات جهانی ندارند.

ظاهرا ابتکار عمل و مدیر اجرایی این کنگره همسر رئیس جمهور بوده است. مجری کنگره در سخنرانی خود «جمیله علم الهدی» همسر ابراهیم رئیسی را «بانوی اول ایران» خواند و گفت بدون تلاش‌های او این کنگره اصلا برگزار نمی‌شد.

جمیله علم الهدی همسر ابراهیم رئیسی

مهمانی زنانه دولت از جیب ملت/

جای خالی کشور‌های دوست در اجلاس زنان

به گزارش رویداد۲۴ در دعوتنامه اولیه رسانه‌ها برای حضور در این کنگره، وعده حضور بانوی اول کشورها، وزرا، نمایندگان مجلس، دانشمندان و کارآفرینان از ۵۸ کشور جهان داده شده بود. انتظار می‌رفت بانوی اول نزدیک‌ترین دوستان جمهوری اسلامی یعنی روسیه، چین و سوریه یا دست‌کم تعدادی از وزرا یا نمایندگان مجلس این کشور‌ها هم در نشستی که در راس آن همسر رئیس جمهور جمهوری اسلامی قرار گرفته حضور داشته باشند، اما ظاهرا دستگاه دیپلماسی در این فقره موفق نبوده است.

به جز «حمدا بنت حسن السلیطی» نایب رئیس مجلس شورای قطری و چند وزیر کشور آفریقایی، در میان مهمانان این کنگره خبری از وزرای بنام یا نمایندگان مجلس یا حتی سیاستمداران عالی‌رتبه کشورهای مهم جهان نبود. عدم حضور بانوان اول کشور‌های مهم همسایه و کشورهای مسلمان در این نشست هم موید بحران دولت در سیاست روابط با همسایگان است؛ سیاستی که ظاهرا در راس سیاست خارجی دولت ابراهیم رئیسی قرار گرفته بود. همسر نیکول پاشینیان نخست وزیر ارمنستان درحالی در کنار جمیله علم‌الهدی قرار گرفته که ایران درگیر جنگ سرد با جمهوری آذربایجان است بنابراین سفر بانوی اول ارمنستان به ایران، بیش از آنکه به خاطر خود جمهوری اسلامی باشد، پیامی برای آذربایجان و متحد منطقه‌ای‌اش ترکیه است.

مهمان عجیب از سریلانکا

جالب اینجاست که «شیرانتی راجاپاسکا» همسر ماهیندا راجاپاسکا رئیس جمهور سابق سریلانکا هم در میان مهمانان این نشست دیده می‌شود. ماهیندا برادر گوتابایا راجاپاسکا رئیس جمهور مستعفی سریلانکاست که در جریان اعتراضات جولای ۲۰۲۲ از کشور فرار کرد. هنوز تصاویر معترضان سریلانکایی بعد از «فتح کاخ ریاست جمهوری راجاپاسکا» و شنا در استخر کاخ از یاد مردم نرفته است. بعد از فرار گوتابایا با یک جت جنگنده، به زعم مردم سریلانکا، هیمنه خاندان راجاپاسکا که در بحران اقتصادی این کشور نقش مهمی بازی کرده‌اند، فروپاشیده است.


بیشتر بخوانید: همه چیز درباره اعتراضات سریلانکا و فروپاشی دولت/ سرنوشت یک ملت در دستان یک خاندان بی‌کفایت


 شیرانتی راجاپاسکا همسر ماهیندا راجاپاسکا رئیس جمهور سابق سریلانکا در جلسه‌ای در حاشیه کنگره زنان تاثیرگذار

شیرانتی راجاپاسکا همسر ماهیندا

شیرانتی راجاپاسکا همسر ماهیندا

فهرست عجیب برندگان جایزه اجلاس زنان

در این کنگره جوایزی به هفت نفر تحت عنوان زنان تاثیرگذار داده شد. یکی از این افراد «واناجان سانگیران لی» استادیار شیمی دانشگاه مالایا است. جالب اینجاست که برگزارکنندگان کنگره از سِمت گیرنده جایزه خود خبر ندارند و چه در اعلام اسامی برندگان و چه در پوشش خبری گنگره در ارگان رسمی اطلاع‌رسانی دولت ایرنا، به اشتباه او را استاد یک دانشگاه تایلندی معرفی کرده‌اند.

اجلاس زنان ریاست جمهوری

سانگیران لی استادیار شیمی دانشگاه مالایا مالزی

کنگره زنان تاثیرگذار از فرصتی که داشت برای حمایت از آقازاده‌های همسو هم استفاده کرد. جایزه دوم به «سوده غفوری‌فرد» دختر حسن غفوری‌فرد نماینده پیشین مجلس، عضو سابق شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی و رئیس هیات بازرسی و نظارت شورای عالی انقلاب فرهنگی رسید. سوده غفوری‌فرد استادیار دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی و مدیر دفتر استعداد‌های درخشان و نخبگان دانشگاه شهید بهشتی است.

در همین بخش به فردی به نام «کازان سوا النا» از کشور روسیه هم جایزه داده شد. نه در پوشش خبری و نه در اعلام اسامی برندگان هیچ اشاره‌ای به چرایی تاثیرگذار بودن این فرد نشده، اما به گفته فاطمه حقیرالسادات دبیر علمی کنگره بین‌المللی بانوان تأثیرگذار در گفتگو با رویداد۲۴، «النا»  موزیسین، فعال اجتماعی، مجسمه ساز و دارای دکترای بیولوژی است.
در رزومه ای که از خانم النا به دست رویداد۲۴ رسیده به همکاری های او با دانشگاه مشهد اشاره شده است. ظاهرا این موزیسین روس دوستانی در مشهد دارد. او در صفحه اینستاگرامش اکانت «جایزه جهانی گوهرشاد» را دنبال می کند.  الناکازان سوا النا در رزومه اش بخشی را به نحوه گذران اوقات فراغتش اختصاص داده و در آن به مواردی همچون «رقصیدن بوگی، ووگی، سالسا و لزگی» اشاره کرده است.  

جالب اینجاست که النا خود را خبرنگار و عکاس معرفی کرده است. به این ترتیب ظاهرا یک خبرنگار بی نام و نشان روس توسط دولت ابراهیم رئیسی به تهران دعوت شده و جایزه زن تاثیرگذار را گرفته در حالی که تعداد زیادی از خبرنگاران زن تاثیرگذار ایران در زندانند. 

کازان سوا النا چهره تاثیرگذار روسیه

کازان سوا النا

از «ماریا بئاتریس یونس» که به عنوان «بانوی تاثیرگذار آرژانتین» معرفی شده و دریافت‌کننده جایزه بانوان تاثیرگذار جهان در کنگره زنان بود هم هیچ اطلاعاتی در اینترنت پیدا نشده است. نه در متن سخنرانی و نه در متن خبر‌های مرتبط با این کنگره هم اشاره‌ای به نحوه تاثیرگذاری این بانوی آرژانیتی نشده، اما ظاهرا ارتباط خانم یونس با ایران مسبوق به سابقه است. او سخنرانی کوتاهی را به زبان فارسی ایراد کرده و در آن اشاره می‌کند که این دومین جایزه‌ای است که به آرژانتین می‌برد. او در سخنرانی خود جای «خواهران مسلمان شبکه زنان آمریکای لاتین» را که «ایران را خانه دوم خود می‌دانند» خالی کرده است.

فاطمه حقیرالسادات درباره ماریا از آرژانتین هم به راه‌اندازی «دو-سه پروژه بزرگ» و یک مرکز تحقیقاتی توسط او اشاره کرده و گفته «ماریا بئاتریس یونس از دانش‌آموختگان جامعه المصطفی است.»

به گزارش رویداد۲۴ «جامعه‌المصطفی العالمیه» یک نهاد دینی است که با هدف گسترش علوم اسلامی، انسانی و اجتماعی شیعه انبوهی از طلاب را از سراسر جهان تحت پوشش قرار داده است. در سال‌های اخیر رقم بالای بودجه این نهاد حوزوی که در قانون بودجه هر سال مصوب می‌شود انتقاداتی را به همراه داشته است.

پن آبه شیامی از چین

مهمانی زنانه دولت از جیب ملت/

پن آبه شیامی هم یکی از افرادی بود که جایزه کنگره را به عنوان زن تاثیرگذار از کشور چین دریافت کرد. در مورد او هم هیچ توضیحی درباره نحوه تاثیرگذاری‌اش داده نشده، اما از خلال سخنرانی او بعد از دریافت جایزه می‌شد فهمید که او یک «تاجر چینی» است که به گفته خودش از دریافت جایزه بسیار تعجب کرده است.

به گفته فاطمه حقیرالسادات در گفتگو با رویداد۲۴، مبلغ ۲۰ هزار یورو (معادل یک میلیارد تومان) به همراه یک گواهی از طرف کمیسیون ملی یونسکو به هر یک از برندگان این کنگره اعطا شده است. دبیر علمی کنگره در پاسخ به سوال روید۲۴ درباره اسامی داوران این مسابقه از اعلام اسامی داوران  سرباز زد و آن را دست کم برای دو سال محرمانه خواند. هزینه جوایز به انضمام هزینه برگزاری نشستی با این ابعاد بسیار هنگفت است. در صورتی که ادعای برگزارکنندگان کنگره در مورد حضور ۳۰۰ مهمان خارجی در این نشست صحت داشته باشد، هزینه بلیط هواپیما، اسکان ۵ روزه آن‌ها در هتل پارسیان اوین و گردش‌های آن‌ها در ایران سرسام‌آور خواهد بود.

جمیله علم الهدی همسر ابراهیم رئیسی

مهمانی ۳۰۰ نفره از جیب بیت‌المال

چرایی این خاصه خرجی بزرگ دولت و برگزاری مهمانی۳۰۰  که از جیب بیت‌المال به انضمام ۵ روز گشت و گذار در ایران  و اعطای جوایز سنگین به افرادی که مشخص نیست چه تاثیرگذاری داشته‌اند، در وضعیت بد اقتصادی کشور موضوع مهمی است که کمتر به آن توجه شده است. در حقیقت دولت رئیسی برای اینکه بگوید «اخراج ایران از کمیسیون مقام زن سازمان ملل» و دیگر تحریم‌های خارجی تاثیری نداشته، در اقدامی عجیب مهمانانی دعوت کرده تا نشان دهد رابطه ایران با دنیا نرمال است. این در حالی است که ظاهرا برای دعوت از مهمانان یک جستجوی ساده هم انجام نشده تا بفهمند دعوت از همسر یک رئیس‌جمهور سقوط کرده، چه پیامی به دولت کنونی آن کشور دارد! ماجرا شبیه دعوت از نیکلای چائوشسکو رئیس جمهور وقت رومانی است که هنگام دعوت به ایران در کشورش انقلاب شده بود و در بدو بازگشت به رومانی توسط انقلابیون دستگیر و کشته شد!


بیشتر بخوانید: رییس جمهوری که در بازگشت از سفر ایران اعدام شد


اما نکته دیگر درباره کنگره «نالازم» زنان در ایران این بود که زنان مهمانان با پوششی که هیچ سنخیتی با حجاب اجباری در ایران نداشت، در مراسم حاضر شدند. به بیان دیگر زنان کشورهای دیگر آزادند در سرزمین ایران هر گونه که علاقه دارند، حضور داشته باشند، اما همین حق برای خود زنان ایران آرزویی دست‌نیافتنی است!

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: جمیله علم الهدی
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲۱۵
اردشیر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۲۳ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۲
15
173
خدا لعنتتون کنه
از جیب ملت و بیت المال کنگره تبلیغاتی میگیرین که هیچ ارزشی برای ملت و کشور نداره
یه عده مفت خور مثل خودتونو جمع کردین
خدا لعنتتون کنه
پاسخ ها
حمید
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۶:۵۰ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۲
در سالنهای نمایشگاه بین المللی با بهترین امکانات و غذا های متنوع و بریز و بپاش همچنان مهمانی و بخور بخور ادامه دارد ... افسوس .....
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۱۱ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۲
مواظب باشن خانمهای تو کنگره بخاطر شل حجابی بازداشت نشن ممکنه غش کنن.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۳۴ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۲
خرج اگر از کیسه میهمان بود حاتم طایی شدن چقدر آسان بود... اینها میهمان ملت بدبخت ایران هستند که سکه امامی شان شده ۲۵ میلیون تومان و دلار ۴۵ هزار تومان....
مهسا امیری
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۴۱ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۳
ساکت شو بابا
مفت‌خور دولت شما بود.
خدا شما رو لعنت کنه که کشور رو به اون روز انداختید و تحویل این سید جلیل‌القدر دادید.
این کنگره، ارزش خیلی زیادی هم برای ملت و کشور داشت و هر کدام از این بانوان بزرگ رو با دو شب مهمانی، به یک مبلغ مهم و برجسته برای ایران و دستاوردهاش در عرصه جهان تبدیل کرد.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۱۹ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۳
امیری جیره خور جلیل القدر بیسواد و ابله
رضا بلوچ
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۲۷ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۲
42
74
"...... مجری کنگره در سخنرانی خود «جمیله علم الهدی» همسر ابراهیم رئیسی را «بانوی اول ایران» خواند و گفت بدون تلاش‌های او این کنگره اصلا برگزار نمی‌شد. ماجرا شبیه داشتان معروفی است که فردی به یکی از مسئولان زنگ می‌زند و وقتی از او می‌پرسند چکاره است، خود را «داماد فلان فرد مهم» معرفی می‌کند و اینگونه پاسخ می‌شنود که «شغل شب» شما نپرسیدم، در روز چه می‌کنید!؟ " ..

در اینکه آقای رئیسی مرد اول و همسر ایشان بانوی اول ایران نیست ، بحثی نیست! اما عبارت بالا ( در رابطه با داستان معروف!!!) بسیار بی ادبانه است! واقعا جای تأسف است!!
پاسخ ها
حسن
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۳:۵۳ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۲
خیلی هم مودبانه است به جای تاسف به کل گزارش دقت میکردی که بیچاره نگارنده چقدر دقیق نگاشته بود
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۲۳ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۲
داستان جاابی بود از شغل شب شما نپرسیدم.
حسن
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۵۰ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۲
اینم از ادب و سطح سوادت
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۵۶ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۲
حسن جان
ناشناس جان
واقعا بپذیرید که قیاس خوبی نبود.
دفاع کورکورانه نشانه تعصب شماست
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۴۹ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۴
کار پاکان را قیاس از خود مگیر... گر چه باشی در نوشتن شیر شیر...!!
امین مهسوی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۳۹ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۲
178
15
بی … مثل رویداد 24
حرامی این چه متنی است نوشته ای؟
شک ندارم حرامی هستی
داعشی
پاسخ ها
رضا
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۱۶ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۲
آرام باش کله خراب ...
ناشناس
| Canada |
۰۲:۲۴ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۲
همین که اسم کاملت را اینجا نوشتی و هراسی به دل راه ندادی معلوم هست که ابشخورتون کجا هست...
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۶:۳۰ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۲
و تویی که سایبری هستی و کامنت گذار اجاره .
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۰۳ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۲
تو هستی که به وقت حرف حق اونجات میسوزه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۲۲ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۲
به کدوم قسمت شما برخورد! جناب حرامی ! تا جایی که ما مبینیم جنابتان مامورید به ادای همین دو فحش ! در چندجای دیگه هم همین افاضه رو فرمودید کلاسهای ضمن خدمت برای شنا سایبری های جیره خور نزاشتن فحشهای تازه یادتون بدن ! اخه شرعا صحیح نیست اونهنه بخور بخور ازبیتالمال برای دو فحش تکراری !
در ضمن اقا کوره حساس یاد حکایت کنیزک مولوی افتادم که میگه ......دیدی ....رو ندیدی ! شما حیف ومیل بیتالمال را نمی بینی اما کنایه ها رومیبنی ! برات بیتالمال مسلمین مهم نیست اما یه گوشه به اربابهات بزنن وحشی میشی لاشه !
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۵۶ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۲
امین مهسوی یا مهسا امینی!!؟؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۰۸ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۲
وقتی رسوا میشین داد می زنن!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۵۹ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۲
هر چی میخوای دری وری بگو. ...بگو تا سوزشت کم شه خخخخخخخخخخخخخ
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۱۸ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۲
کار این خانم صدرصد اشتباست و از جیب ملت خرج کرده که حکم شرعیش هم معلومه.
اینکه از روی تعصب ازش دفاع میشه این هم صدرصد اشتباست.
قرار نیست یه عده بچرن خرجش ملت بدن
حیدر
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۳۴ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۳
هش،،،، آرام ،،،،
حسین زاده
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۳۴ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۳
لعنت خدا بر تو و همچون تو که نه خدا رو قبول داری نه قیامت فقط بلدی برای اربابانت دم برقصونی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۵۵ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۳
حرف حق رو که می زنن داد و هوارتون در میاد
چون فاکتوری هستید
و فقط می بینید که روسا چه بهتون می گن
فردا بهتون بگن به مادر و پدرتون هم می گید
تهی مغز ها
ناشناس.
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۳۹ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۲
7
128
این دیگه چه جور حکومت اسلامی هست؟؟؟؟ادم اگر متعصب و خشک مذهبی هم که باشد کم کم به خدا و روز قیامت و ....هم شک می کند.
ما با این ها واقعا اخرش به کجا می خواهیم برسیم.هر چی فکر می کنم چیزی به ذهنم نمی رسه.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۲۸ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۲
هنوز خیلی مونده به کره شمالی برسیم بجای نق زدن همکاری کنین آبروداری کنیم فردا همین خانوما برگشتن کشورشون می گن پلوش اینجوری بود پذیرایی اونجوری بود دماغش اینطوری بود
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۵۱ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۲
4
143
میخوان انزوای بین الملی رو با مهمانی های زنانه جبران کنن مفتخوری برای مهمانان بی خلصیت نمایش محبوبیت وجایگاه برای ساده لوحان طرفدار حکومت مثل همیشه از کیسه ملت !
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۲۸ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۲
ایران منزوی نیست،کسانی که طرفداربیگانه هستن منزوی هستن،منافق ودشمن داخلی منزوی ست
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۴۲ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۵
خرج که از جیب بیت المال بود... بانوی اول کشور شدن آسان بود...!!!
نادر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۰۰ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۲
3
81
فقط میشه از داغ دلمون بگیم لعنت بر همه‌تون غارتگران اجنبی. پول یا مفت مردم فلک زده این سرزمین رو چه طور به یه مشت موجود بی‌مصرف باج میدید. زنان و مردان و جوانان این مملکت در زندان و در صف اعدام، این اجنبی‌ها در حال غارت مملکت، تف بر شما
پاسخ ها
حسام
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۴۳ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۲
بی سواد ، زنان و جوانان و مردان درصف اعدام نیستند مشتی وحشی قاتل اغتشاشگر و نه معترض در صف محاکمه هستند
فرهنگی iran
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۳۸ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۳
این روزهای سخت و سیه ما ایرانیان نیز خواهد گذشت ثبت تاریخ خواهد شد چه کردند مدعیان دین و دینداری با ایران و ایرانی ،، ثبت تاریخ خواهد شد چه کردند مدعیان تشیع با ملت مظلوم ایران ..! قلمت بشکند تاریخ اگر لحظه به لحظه این چهل و چند سالی که بر ما گذشت ثبت تاریخ نکنی برای آیندگان .. پاینده ایران و ملت بزرگ ایرانم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۰۰ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۲
16
39
سفارت انگلیس براتون به رمزارز واریز می‌کنه یا نقدی
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۱۳ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۲
4
63
آسمان چون جمع مشتاقان پریشان میکند در شگفتم من نمی پاشد زهم دنیا چرا ؟ در این مهمانی مجلل بانوی اول یاد زباله گردها بودند...عجب صبری خدا دارد.............
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۲:۰۵ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۲
4
49
يك دورهمي و مجلس غيبت كنون زمونه بوده
211
|
United States of America
|
۰۲:۲۰ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۲
3
47
حالا این مساله در مقابل مسائل دیگر روز موضوعیت داره. . نه چهرi های نامداری در ا,ن شرکت کردند نه بازتابی در رسانهای کشور [هان داشته. نه حتی بازتابی در رسانه های رسمی و تبلیغاتی کشورهای که مهمانان این برنامه از Hن شرکت داشتند. حالا خانم!, چرا سراغ این سوژه کم ارزش رفته عجیبه!!
طی 4ماه اخیر جهموری اسلامی به سبب اعتراضات پس از مرگ زنده یاد امینی در در داخل و در رسانه ها و افکار عمومی جهان زیر فشار قرار گرفته خواستند با برگزاری کنگره بین المللی زنان تاثیرگذار به نوعی از زیر فشار خارج شوند.
پاسخ ها
حسام
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۴۵ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۲
بی سواد زنده یاد امینی اگر منظورت خانم امینی است که اون یک عامل انتحاری حزب آدامکش کومله بوده اندکی شرف داشته باش
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۱۰ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۳
حسام سایبری با اسم جدید ! چرا کشفیات مهم تو رو اوباش صدا وسیما ورسانه های حکومتی که این ۴ ماهه خودشون روپاره کردن وهر تهمت وبرچسبی به اون خدابیامرز زدند عنوان نمی کنن ! عمرو عاص کوچولو !
ناشناس
| Netherlands |
۲۲:۳۴ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۳
۲۳:۴۵ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۲
شما آبرو رو خوردید حیا رو غی کردید.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۵۷ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۴
حسام عرزشی جیره خوار!! ضدانقلاب و کومله خودتی و دار و دسته مفتخورت!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۲:۲۳ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۲
1
49
لعنت بر شیاطین
عبدالله تراب زاده
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۳:۳۸ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۲
68
7
حقیر مثل رویداد ۲۴
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۰۰ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۲
تو همون احد وامین مهسوی هستی
حسن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۳:۵۴ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۲
3
81
اگه مجلس شرف داشت الان باید تمام هزینه این اجلاس مزخرفو از جیب رییس جمهور کسر میکرد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۱۰ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۲
درود
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۵۴ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۲
آخه رئیس جمهور هم نیست، رئیس دولت است
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۲۵ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۳
بی شرف هستند دیگر
ناشناس
|
Singapore
|
۰۴:۴۷ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۲
2
49
سفارتخانه ها و وزارت امور خارجه واقعاً كم كاري و بلكه خيلي مشكوك، گندكاري كرده اند.
پيداكردن چندتا استاد و پژوهشگر كه كاري نداشت، نياز نبود از چين مغازه دار بياري، از فلان كشور يه ادم دربدر،
وزارت امور خارجه بايد سفارتخانه ها را يك پاكسازي اساسي بكند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۱۱ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۲
در این وضع کشور رییسی ازحلقوم معلولان وبازنشستگان میرنه تا مهمونی زنانه زنش برپا بشه ! خاک توسر نفهمت !
سينا
|
Canada
|
۰۴:۵۲ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۲
1
69
مگر واجب است که در اين بحبوبه کمبود ارز و بودجه چنين مخارج هنگفتى را به ملت تحميل نمود عقل اين حضرات کجا رفته است>
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۴۲ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۲
عقل دارن ولی می‌بینند که بریز و بپاش و حیف و میل بیت المال را مجلس جمهوری اسلامی کاری نداره
مازیار
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۶:۴۸ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۲
3
66
من نمی دانم این عرزشی ها به چی این حکومت می نوازند . آخه حماقت از سر تا پای اینها می‌بارد . با اینکارها دوباره شعله اعتراضات بزرگتر از قبل روشن میشود . خیلی ممنون از رویداد برای این متن.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۴۳ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۲
به هیچ جای اقایان..ولی برای عرزشی ها این حکومت میلیون ها تومان آب و‌نان آره...
حسام
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۴۷ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۲
مثل وطن فروشان برعنداز اغتشاشگر
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۱۲ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۳
حسام دستمالکش ! الان تو چه زری زدی ! یعنی به چی واکنش نشون دادی ! ماموریتت چی ه !
طاری
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۰۳ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۲
2
51
خداراشکر بالاخره بانوی اول ایران پیدا شد!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۰۹ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۳
فقط مایه آبروریزی.
ملت
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۰۹ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۲
1
57
چه ریخت و پاشی ، چه حیف و میلی بشه تو دهه فجر
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۳۰ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۲
تشریف ببریدجایی زندگی کنیدکه توماهواره مبینید
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۱۳ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۳
کشور پشت قباله ننه اته !
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۰۱ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۴
نه پشت قباله عمه شه!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۱۸ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۲
61
8
به دولت توصیه میشود دفعه بعد حتما با نظر نویسنده این گزارش مهمانان را دعوت کند ضمنا استفاده از کلماتی نظیر جنبش برای اغتشاش و حجاب اجباری ،عناد و لجاجت وی با هنجارهای اجتماعی جامعه ایران را نشان می دهد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۵۶ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۲
آیا گفتن واقعیات جامعه لجاجت است!؟ آیا حجاب در ایران واقعا اجباری نیست!؟ آیا به صرف اینکه روی اعتراضات مردمی نام اغتشاش بگذاریم و صورت مسئله را پاک کنیم همه مسائل جامعه جامعه حل می‌شود!؟ التماس تفکر...!!
ایران وطنم iran
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۴۵ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۳
شما عرزشی ها حتی یک اعتراض رو هم از جانب ملت مظلوم ایران بر نمی تابید عزیز دل برادر ! نشنیدید صدای اکثریت جامعه معترض و خشمگین ایرانی رو در این چند ماه اخیر ؟ آیا خواب بودید یا مشکل شنوایی و بینایی داشتید قطعآ هیچکدام ،. منافع شما چنین ایجاب می‌کند که نفهمید خودتون رو به نافهمی بزنید ..!
امید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۳۰ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۲
2
56
بی‌سوادان یکدست!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۱۰ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۲
1
24
بصورت مویرگی یادی از اولین رئیس جمهور ایران هم شد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۱۷ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۲
52
1
«بنابراین نباید از گزند حسودان هراس داشت، زیرا اگر شب پره لیاقت دیدار خورشید ندارد، از رونق بازار خورشید کاسته نخواهد شد.»
رویداد برای شما که حسود نیستی منتشرکن
پاسخ ها
عبدالله
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۵۰ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۳
اگه شیر اب یخ زده برف بزن محل سوختگی حتما افاقه میکنه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۱۴ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۳
رویداد احمق جواب من رو به این .....شعر نگذاشتی !
شقایق
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۲۱ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۲
61
1
حسودان همین بیماری علاوه بر بیماری غربزدگی برای عجله عزرائیل به سمت شما کافی است
توانم آن که نیازارم اندرون کسی
حسود را چه کنم کو ز خود به رنج در هست
بمیر تا برهی اي حسود کین رنجی هست
که از مشقت آن جز به مرگ نتوان رست
شوربختان به آرزو خواهند
مقبلان را زوال نعمت و جاه
گر نبیند به روز شب پره چشم
چشمه آفتاب را چه گناه؟
راست خواهی هزار چشم چنان
کور، بهتر که آفتاب سیاه
پاسخ ها
جواد مقدم
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۴۲ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۲
نیازارم اندرون کسی ؟ حسود ؟ یعنی اگر کسی در حال کار خلافی است نباید از او انتقاد کرد که شاید او را آزار داده باشیم ؟ حسادت زمانی معنی پیدا می کند که شخصی با اموال شخصی خود بریز و بپاش کند و ما اعتراض کنیم که در اصل به ما ربطی نداشته آیا رواست کارگر ما در این دوران زجرآور به حداقل دستمزد امرار معاش کند آنوقت چنین اسراف هایی انجام بگیرد و نفری بیست هزار یورو به کسانی بدهند که اوقات فراقت انواع رقص ها را انجام می دهد و دیگری از گرفتن جایزه تعجب می کند آنوقت در رسانه ها از جشن های دو هزار و پانصد ساله انتقاد کنند ؟
مهدی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۰۴ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۲
خرج که از کیسه مهمان بود
حاتم طایی شدن آسان بود
(همان)
صبا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۲۲ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۲
82
6
برگزاری کنگره نه تنها لازم ،بلکه مفید هم هست.وقتی رابطه هست ،یه جور زر می زنید ،وقتی رابطه نیست جور دیگه زر می زنید.اشکال همیشه بوده وباید برطرف شود،اما شما مغرضان کی آدم می شوید واینقدر سطحی وبا غرض ومرض قیاس نکنید.کمی به فکر ایران باشید نه خودتون
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۰۹ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۲
با یه مشت ابله تر از خودشون
همایش گذاشتن که هنر نیست
اون زنها یه ابلهی مثل تو هستن
صبا
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۱۳ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۳
تو که جیره ی اینا را میخوری خيلي آدمی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۴۹ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۳
این کنگره چه فایده داشته واقعا هیچ فایده
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۴۹ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۳
رابطه ای که به ملت واز جیب ملت هست هرگز مباد!! هر چند این رابطه نیست سرپوشی است برای عادی نشان دادن گند کاریهای حکومت وبگیر وببند ها وریختن خون جوانان بیگناه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۱۵ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۳
باز هم جواب منو حدف کردی رویداد بزدل
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۵۲ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۵
البته صباخانم بستگی به این داره که چه جور رابطه ای باشه!؟ وقتی هدف بریز و بپاش و مفتخوری از کیسه بیت المال باشه هیچ ارزشی نداره!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۲۴ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۲
3
53
خدالعنتتون کنه انشاالله بعدم ایناتاثیرگذاربودن مثلاً خخخ آدم نمی دونه بخنده یاناله بزنه
پاسخ ها
همه چی دون!!
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۵۳ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۵
خنده تلخ من از گریه غم انگیزتر است!!!
ناشناس
|
Iraq
|
۰۸:۳۰ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۲
73
6
خانم لیلا فرهادی پس انتظار داری علی نژاد مزدور یا شیرین عبادی خود فروش یا دوست دختر تام کروز رو دعوت کنند یا یک مشت لز باز همجنس گرا کثیف غربی رو یک عده خانم متعهد و تحصیل کرده هستند پوشش شون هم خوبه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۰۸ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۲
اینا هم یه مشت کنیزک هستن
خخخ
اونایی که اسم بردی
هنر سخن وری که دارن
اینا همینم ندارن
حسام
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۴۹ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۲
این ...ها دوست دارن با ...های مثل شیرین عبادی و علی نژاد و فراهانی و ... دمخور باشن درد اغتشاشگران همین کثافت کاریهاست وگرنه صف معترضین کاملا جداست
ارمان
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۲۰ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۳
پس پوشش مردم چه مشکلی داره که گیر بهشون میدن ،مرتیکه ملت نابود شدن سرشون بخوره با این دور همشون ،تو از چی اینها طرفداری میکنی تا کی خودتون رو بخواب میزنید
سیاوش
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۵۴ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۳
وایییی خدااااا از فرمایش دوستان چقدر سوختی اب برف هم افاقه نمی کنه خ خخخخخخخخخ
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۰۲ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۵
نخیر!! همون مایا صباغ قرتی رو که دعوت کردند برای هفت پشتتون کافیه!! توی همه تهران گشت و با عکس ها و ویدئوهای آنچنانی آبروی هر چی عرزشی ساندیس خور بود را برد...!!
باران
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۳۲ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۲
56
6
کمی مغرضانه ندشتید در دولت‌های قبلی هم هربار همسر رئیس جمهوری همایشی ترتیب داد همیشه انتقادات شدیدی را متحمل شد ظاهرا جامعه ی ما علی رغم ادعای آزادی زنان و حقوق برابر هنوز هم گردهمایی زنان را در حد مهمانی زنانه می‌داند و آنرا مسخره و مازاد تلقی می کند
اما در باب اینکه این زنان تاثیر گزار نبودند بله هر گروهی تعاریف خودش را دارد و به نظر منهم این اجلاس باید حداقل با حضور زنان مسلمان شناخته شده تر و پیشروتری تشکیل می‌شد در همین ایران بانوان بزرگی داریم
مثالتان درباره داماد یک مقام بی ادبانه و سخیف بود
سوده غفوری فرد هم دوره ما در دبیرستان استعدادهای درخشان بود در زمان خودش رتبه ۵ کنکور شد و واقعا می‌تواند عنوان نخبه را داشته باشد حالا از نظر سیاسی بماند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۳۰ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۲
حقیقت تلخ است خانم !!!
حمیدی
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۵۹ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۳
ببینم منظور تو که نخبه ای از شروع نظرت باجمله(کمی مغرضانه نداشته باشید چیه؟؟؟؟)خدایا اینارو شفا نده اینا رو ببین مثلا اومده منطقی نظر بده اوووووف خدا چه موجوداتی بر ما مستولی شدند
ناشناس
| Netherlands |
۰۸:۲۵ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۳
سمپاد سالی چند صد فارغ‌التحصیل داشت که درصد بسیار بالایی‌شون آقازاده نبودن. اونا نخبه نیستن؟ بچه‌های کتک خورده بهترین دانشگاههامون نخبه نیستن؟ این همه آدم تحصیلکرده ایرانی در سراسر دنیا دارن خدمت می‌کنن و سرشون به زندگی‌شونه، اونا نخبه نیستن؟
باران
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۱۴ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۴
خانم یا آقای حمیدی
من نگفتم نخبه ام. موقع تایپ واژه ی "نوشتید" را به اشتباه "ندشتید" زدم برای هرکسی ممکن است پیش بیاید.
باران
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۱۷ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۴
در ضمن هیاهو و فحش و تمسخر هنر نیست من دیدم به اندازه ی کافی منتقد برای این مراسم هست و با انواع ادبیات و لحن های خاص حرفشان را می‌زنند فقط به نویسنده ی محترم چند نکته که به نظرم رسید تذکر دادم مخاطبم شما نبودی.ضمن اینکه از نظر خودم هم ایرادات جدی به این مراسم بود که در مقاله ی دیگری در همین سایت کامنت کردم .
راست میگه
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۴۹ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۲
34
5
بانوی اول یعنی همسر بزرگترین فرد سیاسی مملکت ،که تمام راهها به ایشان و نظر ایشان ختم میشود
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۲۲ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۲
خدا ذلیل کنه رییسی و مدیران نالایقش رو
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۲۷ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۲
2
55
کاپیتالاسیون حجاب به نفع خارجی ها و به ضد زنان ایران
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۵۲ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۲
3
52
همین پولهایی که خرج همایشهای الکی با مهمانان خارجی میکنن و اگر خرج ایران میکردن الان نه وضعمون این بود نه حکومت انقدر مخالف داشت
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۲۱ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۲
3
53
چهره ها هیچکدام از این افراد نشانی از انسانیت ندارند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۲۶ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۲
1
43
باد اون مربی مردی که تیم زنان تایلند رو مربی گری می کرد افتادم که برای اینکه بتونه تو مسابقه حضور داشته باشه روسری سرش کردن اگه اون تو مدعوین نبود جاش خیلی خالیه با اینحال توجه داشته باشین شاید رو شما تاثیر نگذاشتن بلاخره رویکی تاثیر گذاشتن که بیخودی طرفو دعوت نمی کنن
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۳۴ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۲
2
45
مرسی رویداد برای متن پیگیری واقعا ولخرجی برای زنان بی تاثیر وسط تورم گرونی وحشتناک کار سفر سرگرمی غذا دارو مسکن نیست
محمدمعصومی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۴۹ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۲
4
23
پرنده آبی
آدرس درست
راه بهشت ؟
آدرس غلط
جاده جهنم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۲۹ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۲
درود بر شما
فروزان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۰۹ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۲
3
42
به به تا باشه از این مههههههههمونییییا!!! بد نگذره به خانم خوشگلا!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۲۲ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۲
خوشکلا!!!! خخخخخخخ
ناشناس
|
Netherlands
|
۱۱:۲۶ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۲
4
57
این بشکه خیک بی سواد بی ریخت رو با فرح دیبا مقایسه کنید تا بفهمید که ایرانی ها در سال پنجاه و هفت چه خاکی بر سر خودشون و نسل های بعدیشان ریختند.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۰۳ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۲
هر لحظه دارن بیشتر خودشونو رسوا میکنن دلمون خنک شد !!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۰۹ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۲
خاک بر سر سطح فکر بعضی‌ها شده که بر اساس تیپ و قیافه و مدل لباس آدمها را قضاوت میکنن البته درباره ی سطح سواد و درک بعله ملاک درستی عست ولی شماها فقط بخاطر تیپ و برند لباس قربان صدقه ی پهلوی ها می‌روید و حسرت میخورید
شهرزاد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۲۳ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۲
آی گفتی
جعفرقلی
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۰۴ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۳
ما بر اساس تیپ و قیافه قربون صدقه کسی نمی ریم مثل شماها بلکه بر اساس عملکرد در مورد مردم و پایین اوردن ارزش مملکت ملت و الا ماشالله فراوان که تو لیاقت شنیدنش رونداری
منفی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۳۶ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۲
51
3
به به ما دشمن تر از رسانه رویداد 24 داریم؟
مسئولین مربوطه یک پاسخ بدهند اگرنه پاسخ ابلهان خاموشی است!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۰۲ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۲
راست گفتی جواب ابلهان خاموشیست خخخخخخخخخخخخ
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۲۶ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۲
بله امثال تو ماله کش بزرگ ترین دشمنین
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۴۰ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۲
2
36
اعمال شماها از هر زاویه به مثابه هم زدن نجاست است که بوی گندش بیشتر می پیچد
فروزان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۵۴ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۲
2
39
خدایا چه مسخره بازی تو ایرانِ عزیزِ ما ره انداختن !!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۰۰ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۲
4
41
ممنون از رویداد عزیز بابت این گزارش آگاه کننده!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۰۱ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۲
4
46
هر چی درب و داغون بوده از چند کشور دعوت کردند جمع کردن والا بین اینا یک ادم مشهور هم نیست.
خااااک.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۴۱ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۲
حداقل آنجلینا جولی و جنیفر لوپز رو دعوت می کردین!!!
زهرا
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۳۰ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۲
دقیقا برام جالبه ... حتی از خود ایرانم چار نفر نرفتن
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۱۳ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۲
1
48
گل گفتی... فقط زن و دختراشون چهره های تاثیر گذارن... حالا بگو اینا کدوم کارمفیدو کردن... کی اصلا اینا رو دیده یا میشناسه... اینا تا دیروز تو پیتوی خونه هاشون بودن حالا بخور بخور راه انداختن و تاثیر گذار شدن... زن علم الهدا یا دخترش چه هنری دارن.... تاثیر گذار ورزشکارامونن بازیگرامونن، انوشه انصاریه، مریم میرزاخانیه، دانشجوی نخبه شریف هست... کار این حکومت همیشه ریا و تظاهر بوده و بازی با القاب و خودنمایی...
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۴۱ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۲
نخبه که بد کشورش را نمی خواهد منافق دانشمندان کشورش را ترور می کند غربزده محصول غرب را تبلیغ و محصول نخبه ایرانی را تحقیر می کند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۳۳ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۲
اصلا این شخصیت ها که به کنار... مثلا میتونستن یکی مثل نرگس آبیار دعوت کنن که هم با توجه به تفکرات ج.ا اسلامی تاثیر گذار بوده هم مشهوره... احتمال زیاد حتی کسایی امثال خانم آبیارم دیگه براشون تره خورد نمیکنن :))))
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۴۷ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۲
کجای کار دولت و مسولان دروغ و جفنگ و دغل و ریا نبوده؟؟؟!!! اگر دروغ نبود که دلار نمیشد ۴۵ هزار تومان و سکه امامی ۲۵ میلیون تومان و پراید ۳۴۰ میلیون تومان و....
احمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۳۴ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۲
2
61
ولی به نظر من ، زن دستفروش ایستگاه مترو که با نهایت متانت و با سخت ترین شرایط برای لقمه نانی برای خود و خانواده اش تلاش میکند از همه این زنان که برای هر کدام چند میلیارد تومن خرج کردید تاثیرگذار تر است!!!
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۵۲ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۲
0
40
(مجری کنگره در سخنرانی خود «جمیله علم الهدی» همسر ابراهیم رئیسی را «بانوی اول ایران» خواند و گفت بدون تلاش‌های او این کنگره اصلا برگزار نمی‌شد)
کنگره ای که دختر اون امام جمعه تند زبان که سردمدار رفتار های افراطیه برگزار کنه معلومه اوضاش چجوریه.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۳۶ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۲
1
20
مگر اون بریز و بپاش های قبلی در این بیش از 4 دهه از جیب یر از مردم بوده ؟
امید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۱۴ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۲
0
33
... خرج که ازکیسه مهمان بود حاتم طایی شدن آسان بود .... بیچاره ملت ایران .....
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۳۰ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۲
6
2
رویداد خودت و نظراتت که باخودت یکی بودند پخش کردید نشان دادید مایع افتخار جمهوری اسلامی ایران هستید
مواظب محیط زیست باشید
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۵۷ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۲
10
1
سلام به همگی
من خودم به این جلسه دعوت شده بودم. نه سیاسی ام نه وابستگی سیاسی دارم نه چیز دیگه ای...به عنوان یه عضو هیات علمی ساده از طرف دانشگاهمون دعوت شده بودم. اونجا حضور داشتم و از نزدیک شاهد بودم. اسم هر کدام از ۷ بانوی تاثیر گذار رو که برای دریافت جایزه می آورد مخصوصا وقتی از ایران بود، در گوگل اسکولار جستجو کردم. معیار انتخاب حداقل ایرانی ها که من دیدم تعداد مقالات و ارجاعات بسیار بالای علمی پژوهشی بود.در کل جلسه به هر کس فقط یک بطری آب معدنی دادند. و هیچ پذیرایی دیگه ای نبود.
البته که قطعا به برندگان جوایزی اهدا شد.
من قبول دارم که اوضاع اخیر بی تاثیر نبوده در برگزاری چنین همایشی ولی چون خودم شاهد برگزاری این مراسم بودم میبینم که خیلی از قضاوتها هم درست نیستند.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۴۲ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۳
بعد جلسه پذیرایی چه جور بود؟ میشه لطف اسامی کامل اون هفت نفر رو بنویسید؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۴۱ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۴
ممنون خانم لطفا بگید برگزیدگان ایرانی چه کسانی بودن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۳۴ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۵
لعنت به تو با اون جلسه ای که بهش دعوت شدی با هم.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۰۲ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۲
6
1
ضمنا به جز یکی دو مورد از بانوان خارجی که کمی کم حجاب بودند بقیه با حجاب کامل حضور داشتند.
من اگر خودم اونجا حضور نداشتم، شاید همه این ها رو باور میکردم. ولی چون خودم بودم و از نزدیک دیدم، به این پی بردم که متاسفانه در هر جایی کارشکنی هایی هم میشه و همه واقعیت بیان نمیشه ...
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۲۹ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۲
9
1
سلام
کاش جوانمرد بودید وانصاف داشتید و نقاط مثبت این جریان را هم بازگو میکردید.
از هم نوا شدن با دشمنان ایران به کجا میرسید؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۱۹ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۳
در زمانی که زنان ایرانی تا کمر در سطل زباله خم می شوند ...وملت در اوج بدبختی اند برگزاری هیچ کنگره ای از این دست توجیه ندارد مکتب علی این را می گوید تا گرسنه هست بیتالمال را حق ندارید صرف نمایش کنید !
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۳۳ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۲
7
0
واقعا شرم اوره،ازخوندن این پیام ها، آدمای جنگلی هم ازشماباشعورترن.
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۳۵ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۲
1
5
فاطمه السادات واقعا این فامیلاشونو چقد فکر میکنن تا پیدا میکنم.
لاقل یه پخت خورشت سبزی یادشون میدادن
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۳۹ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۲
7
1
رویداد 24 حداقل یک نظر کارشناسانه می‌دادی که مخاطبان اینقدر سردرگمی در افاضه نظر......
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۴۰ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۲
0
5
ممنون که خوب بررسی کردین و موشکافانه صحبت شده انتقاد خوبه سال دیگه بهترش میکنن اما یه جای سوال بود که چرا زنان ایران در این کنگره با چادر سیاه و عبوس و افسرده و رنگ پریده اما افرادی که از خارج امده بودن لباس رنگی زیبا...همین کنگره خودش خط بطلانی بود به زن زندگی ازادی و اگر مهمانان تا حالا در رسانه ها دیده بودن حالا با چشم خودشون دیدن که ایران واقعا زن زندگی ازادی وجود نداره و این کنگره بیخود بود نمیگرفتن سنگین تر بودن.متاسفم با کارهای عجولانه هم اسم اسلام خراب میکنن هم نظامو.
حامد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۴۶ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۲
1
11
اون از شوهر بیسواد و شش کلاسی اش اینم از زن رییسی بیسواد از این جماعت مفتخور و خانواده آنها جز مفتخور انتظاری نیست
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۵۱ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۲
0
9
من فقط یه چیز فهمیدم اسلامی که ایران حرف میزنه
همش الکیه و هیچکس قبولش نداره
خود مدیران همشون پول های بیت المال رو میخورن و به ملت ظلم میکنند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۵۲ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۲
0
8
دیگ حناتون رنگی ندار پیش مردم ننگ بر ساندیس خورا
مریم
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۵۳ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۲
0
6
کم بود جن و پری،یکی هم از دیوار پرید.توام شروع کردی بیت المال خوری رو؟
ما که نخوردیم ولی لابد خوشمزه س دیگه...
پروردگار نگذره ازتون
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۰۴ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۳
8
1
خاک بر سر خود حقیر بینتان در شرایطی که هر فاحشه سیاسی از کنگره مجاهدین با حضور امنیتی های سعودی تا فرانسه و بایدن گیج هم برای زخم زدن به ایران میلیاردی خرج می‌کنندشما به یک کنفرانس چند نفره گیر دادین ، اگه به شما باشه انتظار دارین زیر لحاف بخوابین و نظام حکومت رو دو دستی تقدیم تون کنه تازه تشر میزنید گوشه لحاف بالا نره یه موقع سردتون نشه ،بعد این نشریه ایرانی است یا شعبه ایران اینترنشنال؟؟؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۰۵ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۳
0
9
ملت گدایی میکند اینها خدایی می‌کنند.
مانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۰۸ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۳
0
7
دیگه بوی گند وتعفن واضمحلال دولت تحمیلی رییسی از هر جهت بلند شده. والسلام
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۰۹ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۳
0
9
نه رییس جمهور ونه خانمش شخص اول کشورنیستند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۳۵ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۵
وای خدا نکنه، توبه توبه توبه.....
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۰۹ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۳
0
9
چ منفعتی برای ما ملت ایران و جوانان ۳۸ ساله مجرد و بیکار و گرفتار داشته است هزینه از جیب کدام مسئول بوده
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۱۲ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۳
8
1
مگر زمان آقای روحانی که اینهمه بریز و بپاش داشتن از جیب بابای خودشان و یا رویداد ۲۴ هزینه می کردن که حالا از جیب بیت المال خرج کردن؟ یا اینکه از جیب دوستان اروپایی و آمریکایی خودشان خرج می کردن؟ اون موقع به به و چه چه می کردید ولی حالا اه اه میکنید؟ یادتان رفته که در مجلس برای سلفی گرفتن با خانم ... سر و دست می شکستید؟
مژگان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۱۹ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۳
0
8
کاش به جای اون همه کرگدن، ۲،۳ تا اقتصاددان دعوت میکردین
که به درد مشکلات مملکت میخورد، حیف هزینه ای که صرف میشه
تیزبین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۱۹ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۳
0
4
به همه جای متن دقیق شدید غیر از جامعه المصطفی .یکبار دیگه متن را بخونید لطفا
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۲۱ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۳
0
6
نمی دانم در کنار هر مرد موفقی زنی هست که او را حمایت کند الانم خو میگید با بودن مرد زن تاثیر گذار میشود من یک مادر هستم آیا این حرف توهین به دختران که در زمان جنگ پسران این مملکت شهید شدن و آنان مجرد ماندند نیست از همه این حرفها بگذریم گوشی آیفون این مهمان های عزیز بد جوری تاثیر گذار بود اینها فقط در حال عکس گرفتن بودند راستی زن اسد و زن پوتین نیودند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۲۷ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۳
قابل ندونستن جمیله رو
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۳۱ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۳
0
8
ناهار خوردن همشون؟
پسته سوغاتی بهشون دادین یا نه؟
نرن آفریقا از پذیراییمون بد بگن!!زشته!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۲۷ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۳
پسته ! نه عزیزم سکه کمتر نمگیرن !
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۴۳ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۳
10
0
خرج سیمرغ بلورین و هزار جور ریخت وپاش سلبریتی ازجیب دولت ومردم دیده نمیشه ولی نشست زنان ودیده شدن زن باحجاب ومسلمان داره از داغی آبشون میکنه وای بروز ظهور حضرت حجت عج که دیگه باید بدرک واصل بشن انشاالله واز صفحه روزگار محو شوند سپاه کفراللهم عجل لولیک الفرج آمین
فرزندایران
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۴۴ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۳
0
11
خدای لعنت تون که جز خرابی و ویرانی،فضاحت حاصلی ندارید.خدایااااااا خودت شر این جماعت افراطی احمق بی درد که جان ومال وآینده مردم ایران روبه گروگان گرفتند.روازسراین مرز وبوم وملت ایران کم ومحو کن.امین
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۵۲ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۳
0
10
خداوندگاراا ماوکشورما رو ازشر حماقت ها وبی خردی های این جماعت افراطی،نادان محفوظ نگهدارررر
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۳۷ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۳
الهی امین
خلیج فارس iran
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۵۳ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۳
0
9
این مراسم بیشتر شبیه یک نمایش نامه از پیش نوشته شده بود فقط اجرا شد تا بلکه آقایون افراطی نظام ج ا رو از اتهامات زن ستیزی تبرعه کنند آنهم با هزینه بیت المال ملت بینوا. .. از جیب ملت خرج این نمایش نامه کردید برای تبرعه خودتون ..!
یه هموطن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۱۷ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۳
0
8
جناب جمیله علم الهدی خوب از مال بیت‌المال ولخرجی می کنید فکر نمی کنم هیچ کس راضی به این دست ودلبازی شما از مال مردم باشه به هر حال حرامه اینکارها ...ما که نمی گذریم وهمه را در قیامت پس خواهیم گرفت
اگر شما مسلمانید باید بدانید تو این کشور خیلی فقیر داریم به جای این بریز وبه پاشها کمی به فکر مردم ستمدیده خودمان باشیم قطعا از این کشورهاشرکت کننده هیچ نفعی به ما نمیرسه ...فقط مگسانند دور شیرینی ...فکر مردم خودمان باشید این بیت المال هم که به دست شماست امانتی بیش نیست پس در نگه داری ورساندن آن به هرکه محتاج در داخل کشور هست باید بکوشید وگرنه باید از آتش دوزخ بترسید
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۳۰ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۳
درپاسخ یه هموطن : در مورد بانوان , عبارت " جناب" را به کار نمی برند, باید از عبارات " سرکار " و یا " حضرتعالی" استفاده کرد , که البته دومی خیلی محترمانه است
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۱۳ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۵
در پاسخ به ناشناس16:30 کلمه حضرتعالی مخصوص آقایان است با یک جستجوی ساده در گوگل متوجه می‌شوید...!!
ناشناس ۱۶:۳۰
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۳۴ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۶
درپاسخ ناشناس ۱۴:۱۳ ، تذکر شما درست است ، ممنون ، برای خطاب قرار دادن بانوان باید‌ از عبارت " سرکار خانم" استفاده شود .
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۳۳ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۸
در پاسخ به ناشناس22:34 خواهش میکنم،قابل شما را نداشت...
کاظم بلا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۱۹ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۳
10
1
اون رییس جمهور مونقره ای محبوب خودتون هم از این کارها می کرد! بانوی اول ایشون هم نمایش مد برگزار کرد در کاخ ریاست جمهوری! افطاری برای سلبریتی و سکه اهدا کردن ها به امثال سردار دهقان و.... بی خیال. گر حکم شود که.... شما نمی توانید از چیزی ایراد بگیرید که رهبران جریان سیاسی شما استادش بوده اند!! اگر ادعاهایتان در صفحه «درباره ما» ذره ای به صحت نزدیک است، این نظر را تأیید کنید.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۳۸ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۳
هیچکدومشون فرقی باهم ندارن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۳۸ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۳
شما قرار بود ادم باشین جانماز اب کش ها !
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۳۶ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۵
بلایی یا خلا؟
یه هموطن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۲۸ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۳
0
12
خدا ازتون نگذره این بریزو به پاش ها در زمانی که مردم خودمان گرسنه هستند اصلا جایز نیست از جیب خود رییسی بذل وبخشش کن نه از بیت المال ..نه من ونه هیچکس راضی نیست جوابش را در قیامت پس خواهید داد شرم بر شما
Mamad
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۲۹ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۳
0
7
حالا اینا خودشون هیچ بابا
حداقل از کشورهایی دعوت میکردین که رو نقشه باشن من هر چی گشتم این‌کشورا نیستن تو نقشه
بهزاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۴:۵۸ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۳
13
0
این پاسخ دندان شکن بود به تروریست خواندن سپاه حالا معاندین بسوزن
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۱۶ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۵
آب رو بریز اونجایی که میسوزه!! عرزشی مفتخور...!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۳۰ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۷
ربط شقیقه با .....رو هم فهمیدیم !
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۵:۵۴ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۳
1
8
آفرین به ناصرالدین شاه زمان وهمسرشان جیران خانم به به هرچندم اگرحرفی بزنیم به خواجه های درباربرمیخوردولی برای نمک اجلاس هم که شده مقداری ازخراسان رابه افغانستان بدهیدتاپیشرفتتان بیشتربه چشم بیایداقای حمیدرسایی شمابودیدکه گفتی اگررئیسی بیایددلار۵هزارتومان میشود؟عمامه رابزاربلاترخجالت نکش البته شماهاکلاخجالت دروجودتان نیست
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۴۰ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۳
رسایی .....خورده ! الان کدوم قبرستونه بیاد ماله کشی کنه !
حسین خدادادی
|
Netherlands
|
۰۷:۰۴ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۳
0
11
بنظر این همایش بیشتر یک نمایش بود نه همایش!!
جدای از هزینه های سرسام آور پذیرایی وجایزه (که مشخص نیست به چه دلیل جایزه داده اند!!!) این زنان چه تاثیری برجامعه گذاشته اند؟!
کدام یک جایزه نوبل گرفته اند!!؟؟
کدام یک سیاستمدار برجسته بوده اند!!؟؟
کدام یک استاد برجسته ی دانشگاه های معتبر علمی بوده اند؟؟!!
چرا از زنان ایرانی مشغول تدریس در دانشگاه های دنیا نامی ندیدیم؟!!
از زنان سیاستمدار جهان و ايراني تباران در مجلس یا دولتیان در کشورهای دیگر حضور نداشتند!!
مانکن لبنانی بعنوان خبرنگار دعوت شده بود چه تاثیری داشت!!؟؟
و. . .
زنانی که نه تنها حجابشان کانل نبود بلکه بسیاری از دختران و زنان ایرانی با همین حجاب دستگير شدند!!!
وهزینه های آن در این اوضاع بی‌پولی کشور از کجا و با کدام مجوز مجلس تامین شد؟؟!!
و. . .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۴۰ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۳
یک نمایش بی ارزش تبلیعاتی با مصرف داخلی ازپول بیتالمال !
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۲۸ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۳
0
11
تواین روزای آخرهر کاری دوست داریدبکنید معلوم نیست چندوقت دیگه قدرت دراختیارتون باشه.
ناشناس
|
Netherlands
|
۰۸:۳۰ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۳
0
9
خانم فرهادی، واقعا آفرین به این گزارش دقیق، و صدآفرین که مثل برخی رسانه‌های منتقد دیگر برای نشان‌دادن خطاها، در دام نژادپرستی و تحقیر سایر ملت‌ها نیفتادید.
مبین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۳۳ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۳
0
9
سلام کشور و ملت باستانی ایرانیان به کجا میرود همه مادران ایران بانوان اول این کشور و ملت هستند.
لابی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۴۶ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۳
0
9
دولت جمیله
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۵۰ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۳
0
10
بانوی باصطلاح اول!باید هزینه هایش را از
جیب بابا و شوهرش پرداخت می کرد نه از
جیب ملت!!! از گذشته عبرت نگرفته اید ؟!
مسعود عسگري
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۰۵ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۳
9
1
در تاريخ خواندهايم كه چگونه قوم بني اسراييل از همه چيز ايراد مي گرفت. الان هم دقيقا يه عده اينجور هستند. اينها در قلوبشان مرض دارند.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۴۱ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۳
عه ایراد گرفتن ازحاج خانوم ازه برا مهمونی زنونشون از جیب ملت خرج کردن میشه ایراد بنی اسرائیلی ????!!!!!* ماشالا به مغزت!!!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۴۶ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۳
در تاریخ خیلی چیزهای دیگه هم هست عسل!
در قران بالاترش هست در عهدنامه مالک اشتر هم اصول حکومت داری اسلامی علوی هست از کیسه خلیفه نبخشید در عصری که زن ایرانی مجبور به خودفروشی می شود صیغه ساعتی می شود و..هزار نکبت دیگر مردم را فرا گرفته تا انتقاد از اسراف وحرام خواری می شود به روش جدتان عمر وعاص ازراه های به ظاهر موجه به دفاع از حکومت می پردازید اقای خودشیرین !
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۳۶ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۳
6
6
کاری به بیت المال و هزینه دولت از جیب ملت نداریم اما خدایی چهره هاشون خیلی زشته در حد ناراحت کننده ست ، اینا بهتره نقاب بزارن اینجوری هم کمک به زیباتر شدن محیط زیست کردن هم میرن بهشت ، یه تیر دو نشان میشه .
حسین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۳۷ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۳
10
0
سلام
خیلی خوب حقوقت را حلال کردی
ولی خاک بر سرت چون اثر گذاری این مهمان ها از امروز شروع میشه چون هر کدوم سفیر جمهوری اسلامی ایران در کشورهای شأن میشوند.
۲_اگر تو اینترنت در مورد کسی مطلب نباشه دلیل بر بی تاثیر بودنش است؟
خود تو که آنقدر اسمت تو اینترنت هست چه تاثیر مثبتی داشتی؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۴۷ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۳
سفیر چی میشن ! دلار ۴۵ تومنی سکه ۲۵ میلیونی زنان صیغه ساعتی ! فقر فساد ...... ببند دسمالالدوله عزیز !
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۲۰ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۵
بله سفیر می‌شوند!! سفیر دزدی از بیت المال مسلمین!!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۲۴ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۳
0
8
من هم باید دعوت می کردن ولی یادشون رفته چون باحقوق ماهی ۱۰ تومان شوهرم هم اجاره خونه می دم هم دوتا بچه دارم هم کلی فقیریم واقعا به نظر شما یک بانوی تاثیر گذار نیستم توی این وضع اقتصادی داغون امثال من توی ایران بانوی تاثیر گذار زیاد داریم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۴۸ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۳
۹۰ درصد زنان ایران روباید دعوت می کردن !
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۵۴ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۵
خدا حفظت کنه خواهر
ابوبکر البغدادی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۵۰ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۳
0
5
شما ها من را رو سفید کردید
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۲۹ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۳
خخخخخخ
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۲۳ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۵
اوکی!! عالیجناب ابوبکر البغدادی رو سفید کردید!!!
امید
|
United States of America
|
۲۰:۱۰ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۳
0
2
یاد ژوزفین توو قهوه تلخ افتادم
سنا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۳۰ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۴
6
1
ببخشید شما که از همه چیز گویا باخبرید لطفا اسامی خبرنگاران زن زیادی رو که نوشتید در زندان های جمهوری اسلامی هستن منتشر کنید. مگر رسانه نیستید؟ شما هم دارید از این آب گل آلود ماهی انتخابات بعدی خودتان را می گیرید و با این نقد غیرمنصفانه واقعا نشان دادید همراه مردم نیستید.
مطلع از دستور اتاق فکر اصلاحات
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۶:۱۱ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۴
6
1
افرین دقیقا همین رو ازتون میخواییم هرکاری دولت کرد شما سیاه نمایی کنید و علیه اش موضع بگیرید کاری به خوب و بدش نداشته باشید فقط بزنید نگران هم نباشید . راستی کارت هدیه هاتون هم اماده شده دونه دونه میگیم کد ملی دبدید تا تحویلتون بدیم. هرچی بهتر کارهای دولت رو خراب نشون بدید بیشتر درامد دارید. ما خبرنگارهای دوزاریمون رو فراموش نمیکنیم مطمئن باشید هواتون رو داریم . تا میتونید پمپاژ ناامیدی و یاس و سیاهی بکنید
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۲۴ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۴
حرف نزن سکه ها وقالیچه ها وبسته های پسته هم برای مهمانان درپیت از کیسه بیتالمال رو نمی بینی اقا کوره که خرج این نمایشهای بی ارزش میشه دستمالکش جایی هم برای امید گذاشتین ! نفهم نابینا !
مطلع از دستور اتاق فکر اصلاحات
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۳:۴۲ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۵
3
1
افرین دقیقا همین رو ازتون میخواییم هرکاری دولت کرد شما سیاه نمایی کنید و علیه اش موضع بگیرید کاری به خوب و بدش نداشته باشید فقط بزنید نگران هم نباشید . راستی کارت هدیه هاتون هم اماده شده دونه دونه میگیم کد ملی دبدید تا تحویلتون بدیم. هرچی بهتر کارهای دولت رو خراب نشون بدید بیشتر درامد دارید. ما خبرنگارهای دوزاریمون رو فراموش نمیکنیم مطمئن باشید هواتون رو داریم . تا میتونید پمپاژ ناامیدی و یاس و سیاهی بکنید
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۲۹ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۵
شما هم تا میتونید از هر راهی که شده ملت رو بچاپید!! اختلاس و رانت و حقوق های نجومی و مهمانی های آنچنانی و غیره... آخرشه کاسه لیس،خوب بخور و خوب بلیس!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۳۳ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۵
0
3
به نظرمن زن تاثيرگذارزني است كه درفقرمطلق،بدون گوشت،مرغ،ماهي،غذاميپزدتافرزندانش گرسنه نمانن،نه. اون زني كه درسايه ي مقام پدرويامادروياهمسرخودنمايي ميكندوغرق دررفاه وآرامش است.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۲۴ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۵
1
1
واقعا متاسفم که پول بیت المال رو اینچنین حرام میکنید خیر نبینید
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۱۳ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۵
0
0
https://www.irna.ir/amp/85008493/
این لینک برای عزیزانی که نام برندگان رو درخواست کرده بودند. چون نام خارجی ها رو حفظ نکرده بودم. ولی اطلاعات کامل‌تری ازشون توی این لینک هست که من حداقل اطلاعات مربوط به برگزیدگان ایرانی رو چون همونجا هم خودم از گوگل اسکولار هم سرچ کردم تایید می کنم.
محبوب
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۴۱ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۵
2
0
دلشون خواسته کنگره گرفتن تا جون آدم های فضول بالا بیاد. بی تاثیر باشه مخارج بالا باشه. شماها از حسادت بمیرید
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۱۷ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۷
آب رو بریز همونحات که میسوزه!! عرزشی مفتخور بی ارزش...!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۳۰ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۶
0
2
الهي هرچي جايزه وپول كه ازايران بردن زهرمارشون بشه.
زن اگاه
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۳۱ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۶
1
1
"مقام اگاه" اقعا این ریخت و پاش اگه از جیب بیت المال نبوداز جیب کی بود؟ وقتی زن روحانی مهمونی داد و به هرکی ۵ تا سکه داد، همین شما انتقاد نکردید؟ خواستید تو دنیا رگید که ما طرفدار زن ها هستیم. دقیقا کار روحانی و قبلیها را میرید. هر کم کاری راتقصیر دولت قبل میندازید. میدونید من به عنوان یه زن چادری از اینکه به اسم دین ، خون مردمو تو شیشه کردید ، خجالت میکشم. خجالت میکشم که اینقدر راحت برای حکومت از بیت المال میدزدید. حرومتون باشه ان مالیاتی که ماهانه از حقوقم برا این کارها خرج میکنید.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۵:۵۷ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۷
2
0
ببینم از بریز بپاش های روحانی هم اینقد موشکافانه گزارش تهیه کردی ؟
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۴۴ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۷
2
0
جالبه
شاه بره جشن 2500 ساله بگیره کل سران کشور ها رو دعوت کنه کلی ولخرجی کنه غذا از فرانسه بیاره و گیلاس ویژه طراحی کنند ، میشه کار دیپلماتیک برای ایجاد تصویر خوب
ولی اینها چند تا خانم را دعوت میکنند و چند تا کاپ کوچولو میدن و دوتا غذا می دهند آن هم زمانی که کلی هجمه از خارج به دروغ به ایران بستند. میشود ولخرجی.
این کار شما که اینطوری تیتر زدید، خیانت است به کشور و ملت.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۴۱ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۸
الاغ شاه یه بار جشن دو هزار وپانصد ساله گرفت اینا که تموم سال مشغولند هر روز به یه بهانه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۵۵ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۸
0
2
دولت اگه بودجه داره پول مردم رو که در بورس ضرر کردن بده
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۳۹ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۸
0
1
اونايي كه ازاين مهماني طرف داري ميكنن،مرفه بي دردهستن وازبالابه مردمي كه زيرخط فقرزندگي ميكنن نگاه ميكنن!
نظرات شما
پیشخوان