تاریخ انتشار: ۱۳:۰۹ - ۱۶ بهمن ۱۴۰۱

دردسر جدید یحیی گل‌محمدی برای لیست پرسپولیس

با اضافه شدن نفرات جدید و پایان مصدومیت نفرات این تیم، اکنون یحیی گل محمدی با لیست پر و پیمانی در ادامه مسابقات حاضر خواهد شد.

یحیی گل محمدی

رویداد۲۴ لئاندرو پریرا جدیدترین خرید پرسپولیس است که یحیی گل محمدی با مشاهده تست‌های پزشکی و بدنی این بازیکن، از شرایط وی ابراز رضایت کرده است. اما تنها مانع احتمالی برای به بازی گرفتن این بازیکن شاید ناهماهنگی وی با دیگر نفرات و شرایط تاکتیکی تیم باشد.

با این حال در هفته‌ای که یحیی گل محمدی برای جدال با نفت آبادان تنها علیرضا بیرانوند را به دلیل محرومیت و دریافت کارت قرمز مقابل آلومینیوم در اختیار ندارد، دیگر نفرات تیمش به شرایط بازی رسیده‌اند.

عیسی آل کثیر با پشت سر گذاشتن مصدومیت و تمدید قرارداد با این تیم، در بازی قبلی نیز دقایقی برای این تیم به میدان رفت و اتفاقا نمایشی خوبی نیز داشت. از سوی دیگر سعید صادقی نیز با پشت سر گذاشتن مصدومیت به شرایط تمرینی و رقابت برای حضور در ترکیب بازگشته است.

یحیی گل محمدی که به سیامک نعمتی اجازه جدایی از این تیم را داده بود، بعد از اینکه هافبک سرخ‌ها از تمایل خود برای ادامه حضور در این تیم خبر داد، اکنون او را در جمع دیگر نفرات به تمرینات گروهی دعوت کرده تا احتمالا او نیز در رقابت برای همراهی تیم در آبادان قرار داشته باشد.

اضافه شدن نفراتی چون نعمتی، پریرا و صادقی باعث شده تا اکنون لیست پرسپولیس برای بازی با نفت آبادان شرایط مناسبی داشته باشد و باید دید یحیی گل محمدی چه تفکری را برای بازی مقابل این حریف و شکست طلسم پیروز نشدن تیمش طی دو هفته اخیر، دنبال خواهد کرد.

برچسب ها: پرسپولیس تهران
نظرات شما
پیشخوان