تاریخ انتشار: ۲۰:۰۹ - ۱۹ بهمن ۱۴۰۱

دبل شیخ دیاباته پرسپولیس را نجات داد

تیم‌های صنعت نفت و پرسپولیس در چارچوب هفته نوزدهم مسابقات لیگ برتر فوتبال به مصاف هم رفتند.

پرسپولیس تهران

رویداد۲۴ به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، تیم فوتبال پرسپولیس در چارچوب هفته نوزدهم لیگ برتر از ساعت ۱۸ امروز (چهارشنبه) در ورزشگاه تختی آبادان میهمان صنعت نفت آبادان بود.

در دقیقه ۸ حسین سنگرگیر، مدافع جوان نفتی‌ها از سمت راست و لب خط نفوذی داشت و سانتری را به محوطه جریمه انجام داد و فردین یوسفی، بازیکن جوان نفتی‌ها با استفاده از غفلت مدافع پرسپولیس با ضربه سر توپ را وارد دروازه گوهری کرد.

در دقیقه ۱۹ پس از یک همکاری تیمی در محوطه جریمه، توپ به سینا اسدبیگی رسید و او با شوتی سهمگین دروازه گروسیان را هدف گرفت و توپ پس از برخورد به تیر دروازه به نظر می‌رسید از خط رد شده باشد، اما در برگشت، شیخ دیاباته با ضربه سر گل تساوی را به ثمر رساند.
دقیقه ۱۲ دانیال اسماعیلی‌فر از سمت راست سانتری را به محوطه جریمه انجام داد و ضربه سر گولیسیانی در اختیار فرزین گروسیان قرار گرفت.

دقیقه ۱۵ شوت برق آسا و استثنایی طالب ریکانی از پشت محوطه جریمه را احمد گوهری به کرنر فرستاد.

دقیقه ۳۳ دیاباته این فرصت را داشت در محوطه جریمه گل دوم خود و تیمش را به ثمر برساند، اما درست یک ثانیه قبل از ضربه‌ی او، قنبری مدافع نفت توپ را به کرنر فرستاد.

دقیقه ۴۷ پاس در عمق عیسی آل‌کثیر در محوطه جریمه به شیخ دیاباته رسید و این بازیکن با یک بغل‌پا زمینی گل دوم خودش و پرسپولیس را به ثمر رساند.


بیشتر بخوانید: ۶ بازی سرنوشت ساز در انتظار پرسپولیس برای تعیین قهرمان لیگ برتر


۴۵+۴ اسماعیلی‌فر سانتر خطرناکی را به محوطه جریمه انجام داد و ضربه سر پورعلی‌گنجی در اختیار گروسیان قرار گرفت.

دقیقه ۸۰- شوت محکم فردین یوسفی از داخل محوطه جریمه با تکل دفاع پرسپولیسی‌ها برگشت داده شد تا گل دوم نفت به ثمر نرسد.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: پرسپولیس تهران
نظرات شما
پیشخوان