تاریخ انتشار: ۰۹:۳۸ - ۲۱ بهمن ۱۴۰۱
تعداد نظرات: ۷ نظر
غلامرضا نوری قزلجه در گفت‌وگو با رویداد۲۴:

سال ۱۴۰۲ معیشت مردم سخت‌تر خواهد شد/ دولت نسبت به مشکلات کشور بی‌خیال است

غلامرضا نوری قزلجه می‌گوید: سال ۱۴۰۲، معیشت مردم سخت‌تر خواهد شد و این موضوع از لایحه بودجه‌ای که دولت به مجلس آورده کاملاً مشخص است.

غلامرضا نوری قزلجه

رویداد۲۴ محمد آیتی: غلامرضا نوری قزلجه نماینده بستان‌آباد درباره وضعیت اقتصادی کشور به رویداد۲۴ می‌گوید: دولت تاکنون هیچ برنامه مشخص و روشنی به مجلس ارائه نداده است و متاسفانه حتی همان شعار‌ها و وعده وعید‌ها و برنامه‌هایی که شفاهی در حوزه‌های مختلف گفته بود را هم انجام نداد و در هیچ‌کدام از بخش‌ها، هدف‌گذاری به وعده‌ها، محقق نشد.

او می‌گوید: چه در بحث مسکن، چه در بحث رشد اقتصادی، چه در اشتغال، چه در کنترل تورم و نقدینگی، چه در مبارزه با فساد و... هیچ‌جا عملکرد مثبت و مفیدی از دولت دیده نمی‌شود و نمی‌توانیم بگوییم که در فلان حوزه، دولت پیشرفت کرده است.

یک دایره هیاتی در دولت کار را به دست گرفته است

عضو کمیسیون کشاورزی مجلس می‌گوید: شعار ما در مجلس از همان اول، این بود که دولت را حمایت کنیم تا در برنامه‌هایش موفق شود و کماکان هم این حمایت را داریم، ولی احساس می‌کنیم که دولت این همیت را ندارد و حداقل در عمل نیز این احساس را نداریم که این موضوعات برای خود دولت هم دغدغه باشد. مثلاً دولت حتی پیش خودش نمی‌گوید که من به مردم در انتخابات و مجلس، شعار و وعده دادم و رای اعتماد گرفتم، پس چگونه به حرف‌هایم عمل کنم و از چه کسانی کمک بگیرم؟ به نظر می‌آید که یک دایره محدود و مدیریت هیاتی بدون توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی مردم، وضع تولید، منابع تولید، ارزش پول ملی، تورم و خروجی تصمیمات، کار را به دست گرفته است.

هیچ حرفی برای گفتن به مردم نداریم

وی می‌گوید: وقتی مردم با ما صحبت می‌کنند، ما هیچ حرفی برای گفتن نداریم. به طور مثال قیمت مسکن، خودرو، اقلام اساسی و دارو چند برابر شده است. از این‌رو هیچ توجیهی برای مردم نداریم. واقعاً نمی‌دانیم چه بگوییم و چطوری شرایط را برایشان تشریح کنیم که وضع این‌گونه شد؟ مسئولان نسبت به موضوعات به این مهمی و اساسی در کشور، حس بی‌خیالی و کم‌توجهی دارند. 

عضو مجمع نمایندگان استان آذربایجان شرقی می‌گوید: در مجلس هم برخورد‌های نمایندگان با دولت، مثلاً در مورد استیضاح‌ها جدی نیست و ما انتظار داشتیم که دولت خودش کابینه را مقداری ترمیم و دایره سیاسی را کمی بزرگ‌تر بگیرد و در همین جریان فکری، از افراد کارآمدتر و کاربلدتر استفاده کند که متاسفانه این کار هم به صورت مشخص و چشمگیر اتفاق نیفتاد.

سال ۱۴۰۲ معیشت مردم سخت‌تر خواهد شد

نوری می‌گوید: دولت روی تدوین بودجه نیز کار خاصی انجام نداد و این مقدار بی‌انضباطی در حوزه برنامه و بودجه شاید هیچ‌وقت سابقه نداشته باشد که برنامه‌ای نوشته نشود و بودجه با یک ماه تاخیر بدون آنکه قبلش برنامه توسعه هفتم به مجلس بیاید به ما ارائه کنند. بودجه امسال، وضعیت اسفباری دارد و یک بودجه تورم‌زا است که رکود را رقم خواهد زد و عملاً هیچ‌کدام از شاخص‌ها را بهبود نخواهد بخشید و وضع گذشته را ادامه خواهد داد. سال ۱۴۰۲، معیشت مردم سخت‌تر خواهد شد و این موضوع از لایحه بودجه‌ای که دولت به مجلس آورده کاملاً مشخص است.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: محمد آیتی
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۷
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۴۷ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۱
25
3
سیاه نمایی شما خیلی زیاد است در بعد بهداشت این دولت موفقترین دولت‌ها بوده در اشتغال در مراحل علمی در تهیه و ساخت تجهیزات نظامی ووو تجارت و اقتصاد یک رفت و آمد تاثیر آنها در زندگی مردم زیاد است
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۳۰ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۱
بهتر نیست اول اینها یک سر یوروپولی بازی کنند و بعد هرکی برنده شد بشود مسول
احزان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۵۴ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۱
4
23
از ریس جمهور بی سواد وزیران بدتر از خودش وصغر کیلومتر چه انتظاری دارن مردم بهترین کار استعفا ریسی هست شهامت داشته باشه بگه نمی تونم وسلام
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۱۳ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۱
0
22
یک آدم متوهم دور هم جمع ‌شدند روزگار مردم رو سیاه کردند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۰۵ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۲
2
1
خداوند متعال بزرگ است حجتش که مهدی صاحب زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف است پشتیبان ایران اسلامی است ما امیدمان به تو نماینده ای که هیچ تشخیصی نداری نیست
عبدالله تراب زاده
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۰۷ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۲
1
2
بدبخته این یارو مثل رویداد
تزریق فقر توسط شرکتهای ثروتمند
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۵۰ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۳
0
8
تزریق فقر به جامعه توسط شرکتهای بزرگ و ثروتمند
مثال :
فولاد مبارکه از محل سود کلان ، ناشی از برق ، گاز و مواد اولیه ارزان ، شرکتهای (فولاد هرمزگان ، مجتمع فولاد سبا و سهام عمده معادن سنگ آهن ) را خریداری کرده است .
فولاد مبارکه به مانند بسیاری دیگر از شرکتهای رانتخوار پتروشیمی ، نفتی و معدنی ، در حال کسب سود نجومی و متاسفانه در طرف مقابل ، در حال تزریق فقر و تورم به جامعه است .

تزریق فقر به جامعه توسط شرکتهای بزرگ
از محل انرژی و منابع مجانی ،
موضوع بسیار مهم و قابل کنکاشی است .
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان