تاریخ انتشار: ۲۲:۵۰ - ۱۹ بهمن ۱۴۰۱

گل محمدی: اگر از نکونام عذرخواهی هم کرده باشم چیزی از من کم نمی‌شود

گل‌محمدی درباره این اظهارنظر نکونام که گفته بود "از طرف پرسپولیس با ما تماس گرفتند و عذرخواهی کردند، " و اینکه آیا او می‌داند چه کسی از پرسپولیس این کار را انجام داده است؟ عنوان کرد: ایرادی ندارد که من زنگ زده باشم و عذرخواهی کرده باشم. بحث عذرخواهی هم نبود و من برایشان آرزوی موفقیت کردم.

یحیی گل محمدی

رویداد۲۴ به گزارش ایسنا، یحیی گل محمدی، سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در نشست خبری بعد از بازی با نفت آبادان که با برد ۲ بر یک تیمش همراه بود، اظهارکرد: ابتدا درگذشت بلاژویچ را تسلیت می‌گویم. همچنین نباید خوی را در شرایط طاقت‌فرسای آنجا فراموش کنیم و هموطنان ما نیاز به کمک‌های زیادی دارند و باید تمرکزمان را بگذاریم تا این عزیزان مشکل خاصی نداشته باشند.

وی در ادامه عنوان کرد: بازی برای ما از نظر نتیجه و نوع بازی خوب بود. بازی بسیار سنگینی بود و پیش‌بینی چنین بازی‌ای را داشتم. نفت واقعا تیمی است که تمام حریفان خود را به دردسر می اندازد و تحت فشار می گذارد.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: نفت خیلی پیشرفت کرده و بازی کردن مقابل بازیکنان تکنیکی در خط حمله کار سختی است. ما غافلگیر شدیم و حریف به گل رسید. در ادامه برای این تیم آرزوی موفقیت دارم و تیمی است که باید در لیگ برتر بماند. شرایط آنها سخت است اما این توانایی را دارند که حتی تا میانه‌های جدول خود را بالا بکشند.

او در پاسخ به این سؤال که به نظر می‌رسید در ۲۰ دقیقه پایانی پرسپولیس عقب کشیده بود، خاطرنشان کرد: بخشی از این کار طبیعی است زیرا تیم حریف می‌خواهد جبران کند. البته ما بخشی از بازی را با پرس از عقب شروع کردیم و حریف را مجبور کردیم در زمین خودش بلند بازی کند و این کار را برای ما راحت‌تر کرده بود. در ادامه نیز یک مهاجم کم کردیم و به دفاع اضافه کردیم اما در مجموع در همان دقایقی که شما می‌گویید ما موقعیت خاصی به حریف ندادیم و توانستیم بازی را خیلی خوب کنترل کنیم.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در پاسخ به این سؤال که چرا بازی‌های پرسپولیس بعد از دیدارهای استقلال و سپاهان است؟ گفت: باید توازن بین رقبا برقرار و مشخص باشد. همچنین بازی‌های آینده‌مان به صورتی است که باید ۹ روز بازی نکنیم و بعد از آن فشردگی زیادی برای بازی‌ها وجود دارد که این خیلی به ضرر پرسپولیس است. البته نامه هم زده‌ایم و صحبت هم کرده‌ایم ولی متأسفانه کار خودشان را می‌کنند. من به مدیر باشگاه گفته‌ام ولی متأسفانه برنامه‌ریزی به صورتی است که اصلاً شرایط پرسپولیس را در نظر نگرفته‌اند و فقط خواسته‌اند برنامه تیم‌های دیگر را تنظیم کنند و این اجحاف بزرگی در حق ماست. از آقای سهیل مهدی می‌خواهم نسبت به این مساله ورود کند.


بیشتر بخوانید: عذرخواهی مجری صداوسیما از یحیی گل محمدی


گل‌محمدی درباره این اظهارنظر نکونام که گفته بود "از طرف پرسپولیس با ما تماس گرفتند و عذرخواهی کردند،" و اینکه آیا او می‌داند چه کسی از پرسپولیس این کار را انجام داده است؟ عنوان کرد: ایرادی ندارد که من زنگ زده باشم و عذرخواهی کرده باشم. بحث عذرخواهی هم نبود و من برایشان آرزوی موفقیت کردم. من بعد از بازی در اهواز نتوانستم جواد نکونام را ببینم زیرا او اخراج شده بود و روی سکوها بود. برای تیم جواد و فولاد خوزستان به ویژه در بازی‌های آسیایی آرزوی موفقیت دارم. به هر حال نکاتی بود که باید حتماً به او می‌گفتم و خودش در جریان است. اگر عذرخواهی هم کرده باشم چیزی از من کم نمی‌شود. هر جا کاری کرده باشم قطعاً عذرخواهی می‌کنم اما در آن بازی همه دیدند شرایط به چه صورتی پیش رفت و چه اتفاقاتی افتاد. من نمی‌خواهم به جزئیات توجه کنم. نکونام از مربیان خوب ماست و احتیاج به حمایت دارد.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: یحیی گل محمدی
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان