تاریخ انتشار: ۱۳:۴۶ - ۲۵ بهمن ۱۴۰۱
تعداد نظرات: ۱ نظر

با هتل‌های ۳ ستاره یزد آشنا شوید

در این میان، هتل‌های مختلفی با درجه ۳ ستاره، ۴ ستاره و ۵ ستاره وجود دارند که از نظر میزان خدمات و امکانات متفاوت‌اند. در این مقاله، به معرفی بهترین هتل‌های ۳ ستاره یزد می‌پردازیم.

با هتل‌های ۳ ستاره یزد آشنا شوید

رویداد۲۴ یکی از جذابیت‌های شهر تاریخی یزد، امکان اقامت در بهترین هتل‌های سنتی است که متناسب با فرهنگ بومی شهر، طراحی و ساخته شده‌اند. بخش قابل توجهی از این هتل‌ها، خانه‌های تاریخی با قدمتی بیش از 700 سال هستند که چشم هر گردشگری را به خود خیره می‌کنند. از نظر کیفیت، رقابت تنگاتنگی بین هتل‌های شهر یزد برقرار است و هرکدام از آنها تلاش می‌کنند تا علاوه بر ایجاد دسترسی راحت به جاهای دیدنی شهر، خدمات بهتری به میهمانان ارائه دهند. در این میان، هتل‌های مختلفی با درجه 3 ستاره، 4 ستاره و 5 ستاره وجود دارند که از نظر میزان خدمات و امکانات متفاوت‌اند. در این مقاله، به معرفی بهترین هتل‌ های 3 ستاره یزد می‌پردازیم. پیشنهاد می‌کنیم قبل از اقدام برای رزرو هتل های یزد، با این هتل‌های سه ستاره و جذاب آشنا شوید تا بتوانید بهترین مکان را برای تجربه اقامتی آرامش‌بخش انتخاب کنید. 

با اقامت در یک هتل 3 ستاره، چه خدماتی دریافت می‌کنیم؟ 
بیایید ابتدا به این سؤال بپردازیم که منظور از هتل 3 ستاره چیست؟ و این هتل‌ها، چه خدماتی را به میهمانان ارائه می‌دهند؟ هتل های 3 ستاره، در حقیقت، نوع خاصی از هتل هستند که به‌منظور فراهم آوردن اصلی‌ترین نیازهای رفاهی (Comfort) مسافران، ایجاد شده‌اند. در تمام اتاق‌های یک هتل 3 ستاره، تلویزیون و سرویس بهداشتی فرنگی و ایرانی موجود است. همچنین خدمات اینترنت رایگان و سالنی برای صرف غذا وجود دارد. همچنین این هتل‌ها به‌صورت شبانه‌روزی پذیرش می‌کنند. هتل های 3 ستاره یزد نیز با بهره‌مندی از این امکانات، در خدمت گردشگران ایرانی و خارجی هستند. معمولاً هتل های 3 ستاره را از نظر کیفیت، به درجات A، B و C دسته‌بندی می‌کنند. شاید به همین دلیل است که کیفیت خدمات در هتل‌های 3 ستاره، کمی با هم فرق می‌کند. 

بهترین هتل های 3 ستاره یزد 

با هتل‌های ۳ ستاره یزد آشنا شوید
 
بهترین هتل های 3 ستاره یزد، از نظر دسترسی به مکان‌های دیدنی شهر، همچون میدان امیرچخماق، برج خاموشان، زندان اسکندر، آب انبار شش بادگیر و ... در موقعیت مناسبی قرار دارند. از نظر کیفیت، اختلاف کمی بین این هتل‌ها با هتل‌های 4 ستاره وجود دارد. در ادامه با برخی از بهترین هتل های 3 ستاره یزد آشنا می‌شویم. 

⦁ هتل لاله یزد 
هتل لاله یزد، از آن دسته هتل‌هایی است که در دل بافت قدیمی یزد واقع شده است. با اقامت در این هتل، می‌توانید به‌راحتی به اماکنی همچون میدان امیرچخماق، آب انبار شش بادگیر و آتشکده زرتشتیان بروید. از آنجا که هتل لاله در مرکز شهر قرار دارد، با مراکز خرید فاصله زیادی ندارد و شما می‌توانید سوغاتی‌های خود را به‌آسانی از بازارهای نزدیک خریداری کنید. این هتل 5 طبقه دارای یک محوطه بسیار زیبا و دلباز است و برخی از اتاق‌های آن، دارای چشم‌انداز رو به حیاط هستند. از جمله امکانات این هتل، می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:
⦁    کافه و رستوران مجهز با غذاهای مدرن و سنتی (صرف صبحانه، ناهار و شام)
⦁    پارکینگ بزرگ
⦁    نمازخانه
⦁    صندوق امانات
⦁    چایخانه سنتی
⦁    رستوران فضای باز
⦁    سالن کنفرانس
⦁    حوض آب
⦁    ویو نمای شهر و حیاط
⦁    خدمات تبدیل ارز 
⦁    اینترنت رایگان

⦁هتل پارسیان 
هتل پارسیان، جزو هتل‌های بسیار بزرگ و سرسبز شهر یزد است. در محوطه این هتل، انواع درخت کاج، نخل، چنار، سرو و ... به‌چشم می‌خورد. کیفیت خدمات این هتل، سرآمد هتل های 3 ستاره یزد است. هتل پارسیان، فاصله بسیار کمی با جاذبه‌های گردشگری همچون باغ فین دارد. نکته جالب درباره این هتل، بازسازی و افزایش کیفیت در هر سال است که با هدف افزایش رضایت میهمانان صورت می‌گیرد. از جمله خدمات و امکانات هتل سه ستاره پارسیان عبارتند از:
⦁    نمازخانه
⦁    کافی‌شاپ
⦁    رستوران
⦁    رستوران فست فود
⦁    مسیر پیاده‌روی در محوطه سرسبز
⦁    پارکینگ خصوصی در نزدیکی هتل
⦁    لابی و تلویزیون
⦁    اینترنت با دسترسی محدود (روزانه 500 مگابایت)
⦁    دستگاه واکس کفش
⦁    اتاق چمدان 
⦁    فتوکپی و پرینت

⦁هتل الزهرا 
لابی بسیار زیبا و اتاق‌های مجلل لوکس، از جمله ویژگی‌های اصلی هتل الزهرا هستند. هتل الزهرا، جزو بهترین هتل های 3 ستاره یزد است که فاصله کمی با میدان امیرچخماق دارد. شما با طی کردن حدوداً 2 کیلومتر از این هتل، می‌توانید به اکثر جاهای تاریخی یزد، دسترسی داشته باشید. این هتل، دارای 22 باب اتاق است که هرکدام از آنها، امکانات مختلفی دارد. با وجود امکانات رفاهی مناسب، این هتل بدون اینترنت و پارکینگ است. امکانات هتل سه ستاره الزهرا عبارتند از:
⦁    خشکشویی
⦁    آسانسور
⦁    صندوق امانات
⦁    تاکسی سرویس
⦁    سالن صبحانه‌خوری
⦁    ویو نمای شهر
⦁    پرسنل مجرب مسلط به زبان انگلیسی
⦁    دستگاه واکس کفش
⦁    نهار در اتاق
⦁    اتاق چمدان

⦁هتل فاضلی
 با هتل‌های ۳ ستاره یزد آشنا شوید
یکی دیگر از هتل های 3 ستاره در این شهر، هتل فاضلی یزد است که از نظر کیفیت و ارائه خدمات، از جایگاه ویژه‌ای در بین گردشگران برخوردار است. این هتل، معماری بسیار زیبا و سنتی دارد و در بافت قدیمی شهر یزد واقع شده است. اقامت در این هتل، حس زندگی در خانه‌های باستانی یزد را تداعی می‌کند. هتل فاضلی، دارای 16 باب اتاق است که در دو طبقه برای ارائه خدمات به میهمانان، درنظر گرفته شده‌اند. این هتل، دارای یک محوطه و تراس بسیار رؤیایی با تخت‌های سنتی است که خصوصاً در شب‌ها، خاطرات بسیار خوشی را برای شما رقم می‌زند. نزدیک‌ترین مکان‌های دیدنی به این هتل، موزه آب و مدرسه ضیائی هستند. از جمله خدمات هتل فاضلی یزد، می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:
⦁    کافی‌شاپ در پشت بام
⦁    فروشگاه و غرفه صنایع دستی
⦁    پارکینگ 
⦁    صندوق امانات
⦁    لابی 
⦁    سالن‌ صبحانه‌خوری
⦁    فضای سبز و حیاط بزرگ
⦁    پرسنل مجرب و مسلط به زبان‌های انگلیسی، آلمانی و فرانسوی
⦁    اینترنت با دسترسی محدود (روزانه 1000 مگابایت)

⦁هتل مظفر 

با هتل‌های ۳ ستاره یزد آشنا شوید
 
یکی دیگر از هتل های 3 ستاره یزد، هتل مظفر است. این هتل نیز از جمله خانه‌های تاریخی یزد با قدمتی مربوط به زمان قاجار است. اقامت در این هتل با اتاق‌های سنتی، بسیار لذت بخش است. بازسازی این هتل در سال 88 صورت گرفته است. هتل سه ستاره مظفر، دارای یک محوطه بسیار بزرگ با چشم‌اندازی زیبا است. اتاق‌های هتل، رو به محوطه قرار دارند و چشم‌انداز سنتی جذابی را به‌شما هدیه می‌دهند. این هتل، از نظر عملکرد پرنسل و کیفیت غذا، نمره بالایی کسب کرده است. از جمله خدمات هتل مظفر، می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:
⦁    فروشگاه و غرفه
⦁    روزنامه
⦁    نمازخانه
⦁    صندوق امانات
⦁    لابی مجهز
⦁    کافی‌شاپ
⦁    سالن صبحانه‌خوری
⦁    فضای سبز
⦁    روم سرویس
⦁    لاندری
⦁    اینترنت در لابی
⦁    اینترنت در اتاق
⦁    دستگاه واکس کفش
⦁    صبحانه در اتاق
⦁    پارکینگ رایگان و عمومی در نزدیکی هتل

⦁هتل سنتی یزد (خانه رشتیان)
هتل سنتی یزد یا خانه رشتیان، جزو خانه‌های تاریخی و از بهترین هتل های 3 ستاره یزد است که حدوداً 350 سال پیش بنا شده است. معماری هتل، همچون دیگر بافت تاریخی یزد، بسیار زیبا و ویژه است. فاصله هتل سنتی یزد تا مکان‌های دیدنی همچون مسجد جامع و زندان اسکندر، حدوداً 2 کیلومتر است. این هتل، همچنین دسترسی بسیار راحتی به میدان امیرچخماق دارد. هتل سنتی یزد، دارای چهار حیاط بسیار بزرگ و زیبا است و در مجموع 24 باب اتاق دارد. از جمله خدمات خانه رشتیان، می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:
⦁    صندوق امانات
⦁    کافی‌شاپ و رستوران
⦁    حوض آب
⦁    تخت سنتی
⦁    سالن صبحانه‌خوری
⦁    اتاق چمدان
⦁    ترانسفر با هزینه
⦁    اینترنت رایگان 
⦁    بدون پارکینگ 

برچسب ها: ایرانگردی
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Germany
|
۰۳:۰۷ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۸
0
1
با بی شعوری و حماقت خود آبرور و فرهنگ بزرگترین کشور فرهنگ ساز جهان نابود کردیدشرم ابدی تاریخ ایران و جهان بر شما باد .
نظرات شما
پیشخوان