تاریخ انتشار: ۱۰:۱۰ - ۳۰ بهمن ۱۴۰۱

ریزش هولناک ساختمان آسیب دیده در زلزله روی بیل مکانیکی +فیلم

اپراتور یک بیل مکانیکی در شهر انطاکیه خیلی خوش شانس بود که از زیرش وحشتناک یک ساختمان مسکونی آسیب دیده بر اثر زلزله جان سالم به در برد.

ریزش هولناک ساختمان آسیب دیده در زلزله روی بیل مکانیکی +فیلم

رویداد۲۴ یک ساختمان مسکونی آسیب دیده در اثر زمین لرزه‌های جنوب ترکیه در جریان عملیات پاکسازی ناگهان فروریخت و یک اپراتور بیل مکانیکی به سختی از ریزش آوار نجات پیدا کرد.

به گزارش فرارو، این ویدئو نشان می‌دهد که ساختمان درحال فروریختن در انطاکیه، شهری در استان هاتای است. راننده بیل مکانیکی موفق شد به سلامت فرار کند.

چند روز پس از وقوع زمین لرزه‌های مرگبار در بخش‌های جنوبی این کشور، عملیات پاکسازی در ترکیه در حال انجام است.

بیش از ۴۵ هزار نفر در زلزله‌ای که حدود دو هفته پیش بخش‌هایی از ترکیه و سوریه را لرزاند کشته شده‌اند و انتظار می‌رود این تلفات افزایش یابد.

حدود ۲۶۴ هزار آپارتمان در ترکیه ویران شده و بسیاری هنوز مفقود هستند و نیرو‌های امدادی و گروه‌های نجات در تلاش هستند صدایی از نشانه حیات از زیر آوار بشنوند.

تعداد قربانیان زلزله در ترکیه به ۳۹۶۷۲ نفر رسیده است، در حالی که کشور همسایه سوریه تا کنون بیش از ۵۸۰۰ کشته را گزارش کرده است. شمار تلفات سوریه چند روزی است که تغییر نکرده است.

در حالی که بسیاری از تیم‌های نجات بین‌المللی منطقه زلزله را ترک کرده‌اند، تیم‌های داخلی روز شنبه به جستجوی خود ادامه دادند تا شاید بتوانند بازماندگان بیشتری را پیدا کنند. به گفته کارشناسان بیشترین امداد و نجات اصولاً در ۲۴ ساعت پس از زلزله رخ می‌دهد.

نه ترکیه و نه سوریه اعلام نکرده‌اند که چند نفر در پی این زمین لرزه مفقود هستند.

برای خانواده‌هایی که در ترکیه هنوز در انتظار یافته‌شدن بستگان خود هستند، خشم فزاینده‌ای نسبت به فساد در نحوه ساختمان‌سازی و توسعه شهری که آن‌ها را عمیقاً پر نقص می‌دانند - طوری که منجر به از هم پاشیدن هزاران خانه و تجارت شده است - وجود دارد.

منبع: فرارو
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: زلزله ترکیه
نظرات شما
نظرسنجی
بهترین گزینه برای ریاست مجلس دوازدهم چه کسی است؟
پیشخوان