تاریخ انتشار: ۱۸:۳۲ - ۰۲ اسفند ۱۴۰۱

شوک فولاد در یک شب تاریخی

از قطر خبر می رسد بازیکنان فولاد هم به صف نارضایتی از مدیران باشگاه پیوسته اند. آنها به خاطر قول باشگاه و در مقابل عدم پرداخت پاداش های خود شاکی هستند.

شوک فولاد در یک شب تاریخی

رویداد۲۴ فولاد خوزستان در یکی از شب‌های تاریخی خود، به جای جشن و شادی، در شوک فرو رفت. جواد نکونام سرمربی این تیم کمتر از ۳۰ دقیقه بعد از چنین بردی، به کنفرانس مطبوعاتی رفت و استعفای خود را اعلام کرد. این خبر مثل بمب صدا کرد و تبدیل به تیتر یک رسانه‌ها شد.

درباره دلایل استعفای نکونام، شایعه و خبر زیاد است. عده‌ای آن را به اختلاف عمیق با سرپرست موقت باشگاه حمیدرضا رادکیا ربط می‌دهند. عده‌ای می‌گویند نکونام کار غیر حرفه‌ای کرده و نباید در چنین موقعیتی استعفا می‌داد و عده‌ای دیگر می‌گویند انباشت مشکلات داخلی تیم فولاد، عامل کناره گیری او بوده است.

بعضی اعتقاد دارند شب برد زمان مناسبی برای استعفا نبود و بعضی دیگر می‌گویند اتفاقا در بهترین زمان ممکن استعفا داد، چون می‌دانست اگر می‌باخت اخراج بود و یا اگر در دیدار با الهلال بازنده باشد، قطعا او را برکنار می‌کنند.
از قطر خبر می‌رسد بازیکنان فولاد هم به صف نارضایتی از مدیران باشگاه پیوسته اند. آن‌ها به خاطر قول باشگاه و در مقابل عدم پرداخت پاداش‌های خود شاکی هستند.

شوک فولاد در یک شب تاریخی

فولاد در بهار امسال توانست با قدرت از مرحله گروهی صعود کند و به جمع 8 تیم برتر غرب آسیا راه پیدا کند. همزمان تیم هایی مثل شباب الاهلی امارات، الدحیل، الشباب و... هم به مرحله حذفی صعود کردند. از آن زمان تا امروز هنوز فولادی ها پاداش صعود خود را دریافت نکرده اند و شاید هم دریافت نکنند این در حالی است که اطلاعات رسیده نشان می دهد تیم های الشباب و الدحیل بابت صعود از مرحله گروهی به هر یک از اعضای خود 30 هزار دلار و الفیصلی حریف فولاد 20 هزار دلار پرداخت کرده اند.


بیشتر بخوانید: شوک به فولادی‌ها؛ جواد نکونام به سیم آخر زد!


تیم عربستانی حتی اعلام کرد در صورتی که بتوانند فولاد را شکست دهند نفری ۱۰ هزار دلار به بازیکنان خود پاداش می‌دهند. شاید قیاس مالی باشگاه‌های ایرانی و عربی کاملا اشتباه باشد، اما حداقل رقمی که در قیاس با وضعیت مالی فولاد برای بازیکنان در نظر گرفته شد نیز، پرداخت نشد.

پیش از شروع دوباره لیگ قهرمانان آسیا پاداشی برای بازی الفیصلی در نظر گرفته شد تا در صورت برد به فولادی‌ها پرداخت شود، ولی این رقم هم پرداخت نشده است.

گویا بازیکنان فولاد هم فارغ از اینکه چه رقمی دریافت خواهند کرد، تاکید دارند احترام آن‌ها رعایت نشده چراکه باشگاه به قول‌های خود وفا نکرده است.

در این شرایط هیچ خبرجدیدی از دوحه به ایران مخابره نشده و مشخص نیست که چه اتفاقی در اردوی این تیم در آستانه مهم‌ترین دیدار تاریخ باشگاه خواهد افتاد و نکونام روی نیمکت این تیم در نبرد با بهترین تیم آسیا خواهد نشست و یا اتفاقات دیگری در راه است.

منبع: ورزش سه
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: اخبار مهم
نظرات شما
پیشخوان