تاریخ انتشار: ۱۰:۲۹ - ۰۴ اسفند ۱۴۰۱
تعداد نظرات: ۳ نظر

احتمال صدور قطعنامه شورای حکام علیه ایران

محمد اسلامی درباره احتمال صدور قطعنامه شورای حکام آژانس بین‌المللی انرژی اتمی علیه کشورمان اظهار کرد: ما به آن‌ها بهانه نمی‌دهیم.

احتمال صدور قطعنامه شورای حکام علیه ایران
رویداد۲۴ رئیس سازمان انرژی اتمی به احتمال صدور قطعنامه شورای حکام آژانس بین‌المللی انرژی اتمی واکنش نشان داد.

به گزارش ایسنا، محمد اسلامی درباره احتمال صدور قطعنامه شورای حکام آژانس بین‌المللی انرژی اتمی علیه کشورمان اظهار کرد: ما به آن‌ها بهانه نمی‌دهیم.

نشست بعدی شورای حکام در ماه مارس (نیمه اسفند) برگزار می‌شود و از نظر برخی تحلیلگران این نشست اهمیت زیادی در ارتباط با موضوع هسته‌ای ایران خواهد داشت.

منبع: ایسنا
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۳
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۵۷ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۴
1
1
خدا کند برجام درست بشه و ما از این بدبختی نجات پیدا کنیم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۲۸ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۴
0
1
بهانه رااقای اسلامی مدتها قبل دادید چرابه ملت ادرس اشتباه می دهی ۳مرکزاتمی مخفی رابه ا زانس اصلاع رسانی نکردیید تازه گند ۸۴درصدی شمازده بیرون بنابرین صددرصد بایدمنتطر شدت عمل ازانس وارچاع پرونده به مچمع سازمان ملل راد ۱۵روزاینده ببینیدودنیاهم به تهدیدات شماوقعی نمی گدارند
کرامت سلیمی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۰۲ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۴
0
0
پیام خصوصی:

با سلام و احترام خدمت شما

خیلی سریع و بدون هیچ مقدمه ای به سراغ صحبت اصلی می روم.


کشور ما در خطرات بزرگی قرار دارد . و اروپایی ها و امریکا بعد از تضعیف روسیه برنامه هایی را روی ایران پیاده خواهند کرد و احتمال بمباران کشورمان نیز وجود دارد. و اصلا هم برایشان اهمیتی ندارد که ایران اسراییل و عربستان را موشکباران کند.( ترس از این موشکباران ها مانع از اقدامات نظامی انها نیست).

هنوز فرصت پیشگیری هست و می توان اروپا و امریکا را درگیر بحران نمود تا از درون متلاشی شوند و نتوانند به کشورمان حمله کنند.


نقطه ضعف امریکا و اروپا سلاح هسته ایست که به دروغ وانمود می کند چنین سلاحی دارند.

بنده 36 سال در مورد انرژی هسته ای و سلاحهای هسته ای مطالعه و تحقیق و رصد موضوعات مرتبط را داشته ام و با اطمینان به شما می گویم که سلاح هسته ای یک دروغ بزرگ است و فقط در داستانهای تخیلی وجود دارد.

اگر این دروغ فاش شود تمام سازمانهای نظامی گلوبالیستی تضعیف خواهند شد و دیگر انسجام قبل را نخواهند داشت.

کافیست دروغ بودن سلاح هسته ای توسط نظامیان رده بالای کشورمان مثل سرلشکر رضایی ، سرلشکر جعفری ، سرلشکر صفوی ، سردار علایی سردار فدوی ، سردار نقدی و ... و یا سیاستمداران اعلام شود. تمام رسانه های خارج از کشور مثل ایران اینتر نشنال ، من و تو ، بی بی سی ، voa ، ان را در سطح گسترده پوشش خواهند داد و به رسانه های خارجی نیز سرایت خواهد کرد. یعنی می توان از ابزار دشمن بر علیه خودشان استفاده کرد.

بنده تا به حال چند دانشمند هسته ای را دیده ام اما فقط با استناد به قضایای هیروشیما و ناکازاکی وجود سلاح هسته ای را ثابت می کنند و هیچ حرف دیگری برای گفتن ندارند.و وقتی می گفتیم سلاح هسته ای دروغ است عصبانی می شدند و کم مانده بود ادم را کتک هم بزنند. اینقدر بی منطق بودند.

حتی یک دکترای انرژی هسته ای می شناسم که در یک باغ نگهبان است و بر روی زمین کشاورزی نیز کار می کند.

حتی یک بار یک فوق لیسانس هسته ای دیدم که در مرده شور خانه بهشت زهرای بندر عباس مرده ها را غسل می داد.

بنده قسم می خورم که اگر به امریکا بگویید اجازه دارد که یک بمب هسته ای به مثلا صحرای طبس بزند ، امریکا قادر به رونمایی از چنین سلاحی نیست و رسوا خواهد شد.

افشای دروغ بودن سلاح هسته ای دنیا را از سلطه و هژمونی غربی ها خارج خواهد کرد. و مجبورند بر اساس منافع متقابل و با احترام با کشورهای دیگر از جمله کشور ما وارد مذاکره شوند نه با زورگویی و قلدری.

تا دیر نشده برای افشای این دروغ بزرگ اقدام کنید تا گرفتار جنگ نشویم. اگر گرفتار جنگ بشویم متاسفانه جایی هم نیست که به انجا پناه ببریم.

بنده حاضرم برای افشای دروغ بودن سلاح هسته ای هر گونه همکاری که لازم باشد با شما داشته باشم.

راه نجات ایران افشای این دروغ بزرگ است.

ممنون می شوم برای بنده جوابی به ایمیلم بفرستید.

حد اقل ببینم موضع شما چیست.

در پناه حق باشید.
نظرات شما
نظرسنجی
بهترین گزینه برای ریاست مجلس دوازدهم چه کسی است؟
پیشخوان