تاریخ انتشار: ۱۳:۵۳ - ۰۷ فروردين ۱۴۰۲

شادی بدون محدودیت با کوینکس

به مناسبت عید باستانی نوروز، صرافی CoinEx رویداد‌های مختلف را برگزار خواهد کرد و شما نیز میتوانید در همه آن‌ها شرکت کنید. همراه ما باشید تا درباره این رویداد‌های توضیح بیشتری بدهیم و نحوه شرکت در آن‌ها را نیز برای شما روشن کنیم.  

شادی بدون محدودیت با کوینکس

رویداد۲۴ شادی بدون محدودیت امکانپذیر است؟ با کوینکس امکان آن وجود خواهد داشت. به مناسبت عید باستانی نوروز، صرافی CoinEx رویدادهای مختلف را برگزار خواهد کرد و شما نیز میتوانید در همه آنها شرکت کنید. همراه ما باشید تا درباره این رویدادهای توضیح بیشتری بدهیم و نحوه شرکت در آنها را نیز برای شما روشن کنیم. 

برنامه های کوینکس برای عید امسال چیست؟

کوینکس برای فارسی زبانان سراسر دنیا به مناسبت عید نوروز باستانی و سال جدید برنامه های مختلفی را آماده کرده است. ارزش تمامی این رویدادها به طور کلی 8000 دلار برآورد شده است. این صرافی به عنوان یک صرافی معتبر جهانی همواره تمام تلاش خود را کرده تا نیت خیر خود را به به تمام کاربرانش ثابت کند. 

رویدادهای مختلف این صرافی در طول سال برگزار میشود و در هر رویداد نیز جوایز زیادی به شرکت کنندگان اهدا خواهد شد. در سال نوی پارسی نیز آنها تصمیم گرفته اند با برگزاری چنین رویدادهایی یک شادی بدون محدودیت را برای تمامی فارسی زبانان در آستانه سال نو رقم بزنند. همراه ما باشید تا در ادامه بیشتر درباره رویدادهای نوروزی کوینکس صحبت کنیم. 

جوایز شگفت انگیز با گروه تلگرامی کوینکس

اگر در بازه زمانی 17 الی 21 اسفند به گروه رسمی تلگرام این مجموعه بپیوندید جوایز بسیاری در انتظار شما خواهد بود. در روز یکم فروردین ردپاکتهای سال نو در این گروه ارسال خواهد شد. بر اساس اطلاع رسانی خود صرافی، در روز عید پاکت هدیه بارکددار در گروه تلگرامی عرضه میشود. 

شما میتوانید در این رویداد شرکت کنید و با اسکن این بارکدها از صرافی هدیه بگیرید. 

با شبکه های اجتماعی کوینکس در ارتباط باشید!

عید امسال به هیچ‌ وجه از شبکه های اجتماعی کوینکس غافل نشوید. در شبکه های اجتماعی این صرافی برنامههای بسیاری برای کاربران در نظر گرفته شده‌است. از 19 الی 28 اسفند شما میتوانید در رویدادهای مخصوص شبکه های اجتماعی این صرافی مانند اینستاگرام، توییتر و تلگرام شرکت کنید و از جوایز آن بهرهمند شوید. 

این رویدادها شامل موارد زیادی از جمله حدس کوین، نقاشی و موارد جذاب دیگری است. برای کسب اطلاعات بیشتر از رویدادها و شرکت در آنها شبکههای اجتماعی را دنبال کنید. 

ردپاکت و رتبه بندی آن

از 28 اسفند الی چهارم فروردین افرادی که ردپاکت را تهیه میکنند میتوانند شادی بدون محدودیت کوینکس را تجربه کنند. آنها در رتبه بندی مخصوص صرافی که برای پاکت قرمز در نظر گرفته شده شرکت خواهند کرد و تتر برنده خواهند شد! 

اگر شما در نوروز امسال خود برای عزیزان خود ردپاکت تهیه کنید، این احتمال وجود دارد که در رتبه بندی برنده جایزه شوید!

با سفارش جدید در سال جدید هدیه دلاری بگیرید

کاربرانی که در تاریخ دوم الی چهارم فروردین امسال اولین سفارش خود را در کوینکس ثبت کنند، شانس دریافت یک کوپن پنج دلاری خواهند داشت. 1000 نفری که زودتر از بقیه اقدام به چنین کاری نمایند کوپن را دریافت خواهند کرد و دیگر افراد از برنده شدن آن باز خواهند ماند. 

این صرافی هر چند وقت یکبار جوایزی را بدون رویداد در جامعه فارسی زبان صرافی اهدا می‌کند که این روال در عید امسال با دادن عیدی نیز ادامه خواهد داشت تا شادی بدون محدودیت با کوینکس رقم بخورد. 

جمع بندی

در این مقاله با مفهوم شادبودن بدون هیچ محدودیتی با کوینکس آشنا شدیم. صرافی معتبر کوینکس قصد دارد در نوروز امسال جوایز زیادی را از طریق رویدادهای مختلف تقدیم فارسی زبانان کند. شما نیز میتوانید با شرکت در این رویدادها از مزایای آن بهرهمند شوید. ممنونیم که تا انتهای مقاله همراه ما بودید.

برچسب ها: تبلیغات 
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان