تاریخ انتشار: ۱۱:۵۳ - ۰۹ فروردين ۱۴۰۲
تعداد نظرات: ۱ نظر

بهترین گوشی‌ها تا ۹ میلیون تومان

در این گزارش لیستی از بهترین گوشی‌های موجود در بازار با قیمت ۹ میلیون تومان را گردآوری کرده‌ایم.

بهترین گوشی‌ تا ۹ میلیون تومان

رویداد۲۴  حسین  فلاحی: سالیانه گوشی‌های تلفن همراه زیادی تولید و روانه بازار می‌شوند. از گوشی‌های پرچمدار گرفته تا گوشی‌های میان رده و ارزان قیمت. با این حال بسیاری از کاربران به دنیال گوش‌هایی هستند که علاوه بر داشتن کیفیت مطلوب، دارای قیمت مناسب نیز باشند.


بیشتر بخوانید: بهترین گوشی های سامسونگ گلکسی 2023


ما در این گزارش لیست تعدادی از گوشی‌هایی را که قیمت آن‌ها حدود ۱۸۰ دلار برابر با ۹ میلیون تومان است را گرده آوری کرده ایم که در ادامه به آن‌ها اشاره خواهد شد.

Xiaomi Black Shark 3S

گوشی Xiaomi Black Shark ۳S دارای  یک صفحه نمایشگر  ۶.۶۷ اینچی  از نوع AMOLED با رزولوشن  ۱۰۸۰ در ۲۴۰۰ است. این گوشی دارای پردازنده Snapdragon ۸۶۵ و یک باتری ۴۷۲۹  میلی آمپر ساعتی است. قیمت این گوشی در حدود ۱۵۰ دلار است.

Honor X10

گوشی Honor X۱۰ دارای نمایشگر ۶.۶۳ اینچی از نوع IPS LC با وضوح تصویر ۱۰۸۰ در ۲۴۰۰ است. این گوشی مجهز به پردازنده Kirin ۸۲۰ است. همچنین دارای یک باتری  ۴۳۰۰ میلی آمپر ساعتی است. قیمت این گوشی در حدود ۱۷۸ دلار است.

Samsung Galaxy M32

گوشی Samsung Galaxy M۳۲ دارای یک صفحه نمایش ۶.۴ اینچی  از نوع Super AMOLED با وضوح تصویر ۱۰۸۰ در ۲۴۰۰ است. این گوشی دارای پردازنده Helio G۸۰ و یک باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی است. قیمت این گوشی ۱۴۲ دلار است.

Xiaomi Redmi 9T

گوشی Xiaomi Redmi ۹T دارای یک نمایشگر ۶.۵۳ اینچی از نوع IPS LCD با روزلوشن ۱۰۸۰ در ۲۳۴۰ است. این گوشی مجهز به پردازنده Snapdragon ۶۶۲ و یک باتری ۶۰۰۰ mAh میلی آمپر ساعتی است. قیمت این گوشی ۱۶۸ دلار است.

Samsung Galaxy M21

گوشی Samsung Galaxy M۲۱ دارای نمایشگر ۶.۴ اینچی از نوع Super AMOLED با وضوح تصویر ۱۰۸۰ در ۲۳۴۰ است. این گوشی دارای پردازنده Exynos ۷ Octa ۹۶۱۱ و یک باتری ۶۰۰۰ میلی آمپر ساعتی است. قیمت این گوشی در حدود ۱۷۶ دلار است.

Huawei P40 Lite

گوشی Huawei P۴۰ Lite دارای یک صفحه نمایش ۶.۴ اینچی از نوع LTPS LCD با وضوح تصویر ۱۰۸۰ در ۲۳۱۰ است. این گوشی مجهز به پردازنده Kirin ۸۱۰ و یک باتری ۴۲۰۰ میلی آمپر ساعتی است. قیمت این گوشی در بازار در حدود  ۱۳۷ دلار است.

Xiaomi Poco M3

گوشی Xiaomi Poco M۳ دارای یک نمایشگر ۶.۵۳ اینچی از نوع IPS LC با رزولوشن  ۱۰۸۰ در  ۲۳۴۰ است. این گوشی مجهز به پردازنده Snapdragon ۶۶۲ و یک باتری  ۶۰۰۰ میلی آمپر ساعتی است. قیمت این گوشی در حدود ۱۵۷ دلار است.

Realme 7i

گوشی Realme ۷i دارای یک صفحه نمایشگر ۶.۵ اینچی از نوع IPS LCD با روزلوشن  ۷۲۰ در ۱۶۰۰ است. این گوشی دارای پردازنده Helio G۸۵ و یک باتری ۶۰۰۰ میلی آمپر ساعتی است. قیمت این گوشی در بازار در حدود ۱۷۰ دلار است.

Xiaomi Black Shark 2

گوشی Xiaomi Black Shark ۲ دارای یک نمایشگر ۶.۳۹ اینچی از نوع AMOLED با وضوح تصویر  ۱۰۸۰ در ۲۳۴۰ است. این گوشی مجهز به پردازنده Snapdragon ۸۵۵ است. باتری آن ۴۰۰۰ میلی آمپر ساعتی است. قیمت این گوشی در حدود ۱۳۷ دلار است.

Realme Narzo 50A

گوشی Realme Narzo ۵۰A دارای یک نمایشگر ۶.۵ اینچی از نوع IPS LC با وضوح تصویر  ۷۲۰ در ۱۶۰۰ است. این گوشی مجهز به پردازنده Helio G۸۵ و یک باتری ۶۰۰۰ میلی آمپر ساعتی است. قیمت این گوشی در حدود ۱۷۶ دلار است.

Xiaomi Redmi Note 8 2021

گوشی Xiaomi Redmi Note ۸، ۲۰۲۱ دارای یک صفحه نمایش ۶.۳ اینچی از نوع IPS LCD با رزولوشن ۱۰۸۰ در ۲۳۴۰ است. این گوشی مجهز به پردازنده Helio G۸۵ و یک باتری ۴۰۰۰ میلی آمپر ساعتی است. قیمت این گوشی در بازار در حدود ۱۷۸ دلار است.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: اخبار تکنولوژی
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
بابک
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۲
0
0
افرادی که بله رو انتخاب کردند نفسشون از جای گرم بلند میشه...پول راحتی بدست می آورند
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان