تاریخ انتشار: ۱۰:۳۲ - ۲۰ فروردين ۱۴۰۲

رونالدو خواب بود که کابوس لئو مسی را دید!

لیونل مسی با گلزنی برابر نیس با ۷۰۲ گل و با عبور از کریستیانو رونالدو به بهترین گلزن اروپا در عرصه باشگاهی تبدیل شد.

رونالدو خواب بود که کابوس لئو مسی را دید!

رویداد۲۴ به گزارش ورزش سه، چند ماهی از جدایی کریستیانو رونالدو از منچستریونایتد و انتقال این ستاره پرافتخار به النصر و در واقع مهاجرت او از اروپا به آسیا گذشته و هنوز رقابت بین این بازیکن و لیونل مسی ادامه دارد. ستاره آرژانتینی بعد از فتح جام جهانی روز‌های سختی را با لباس پاری سن ژرمن سپری کرده و حتی چندین بار از سوی هواداران این تیم هو شد. ناکامی در برتری مقابل بایرن مونیخ در لیگ قهرمانان شرایط را برای لیونل مسی در پاریس دشوار کرد و اخباری در مورد جدایی او در پایان فصل شنیده می‌شود. اما به هر حال این ستاره بزرگ امشب یک رکورد دیگر را به نام خود کرده و به بهترین گلزن اروپایی در رده باشگاهی تبدیل شد. مسی دروازه نیس را باز کرد و با ۷۰۲ گل در صدر جدول این رده بندی قرار گرفت.

در دقیقه ۲۶ این دیدار بود که نونو مندز از سمت چپ صاحب توپ شده و با ارسالی زمینی لیونل مسی را در مرکز محوطه جریمه صاحب توپ کرد تا این ستاره آرژانتینی با ضربه‌ای دقیق به طاق دروازه، موفق به زدن گل اول تیمش شد. بدین ترتیب حالا لیونل مسی در رقابت‌های اروپایی موفق به زدن ۷۰۲ گل شده و از رکورد ۷۰۱ گل کریستیانو رونالدو عبور کرد.

جالب اینجاست ستاره آرژانتینی در ۸۴۱ و رونالدو در ۹۴۹ بازی موفق به خلق چنین رکوردی شده بودند و در حقیقت لیونل مسی ۱۰۸ بازی زودتر به رکورد رقیب پرتغالی خود رسید. مسی در این دیدار موفق شد پاس گل دوم تیمش برای سرخیو راموس را نیز ارسال کند و شب درخشان خود را تکمیل کند. لیونل مسی با گلزنی و ارسال پاس گل برابر نیس با ۷۰۲ گل و ۲۹۸ پاس گل، به رکورد ۱۰۰۰ تاثیرگذاری بر روی گل در رده باشگاهی رسید.

اما علی‌رغم این رکورد فوق العاده نیز به نظر می‌رسد لیونل مسی چندان از شرایط خود در پاریس راضی نیست و با توجه به اتمام قرارداد این بازیکن در پایان فصل، احتمال جدایی این ستاره بزرگ در فصل تابستان وجود دارد. لیونل مسی امیدوار است بعد از ناکامی در لیگ قهرمانان و در صورت قطعیت تصمیم بر جدایی، با فتح لیگ فرانسه و خاطره‌ای خوش این کشور را ترک کند.

منبع: ورزش سه
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان