تاریخ انتشار: ۱۱:۳۳ - ۲۵ فروردين ۱۴۰۲
تعداد نظرات: ۲۷ نظر

ادعایی درباره ایران در اسناد افشاشده آمریکا

روزنامه نیویورک‌تایمز گزارش می‌دهد که براساس اطلاعات محرمانه‌ای که در میان اسناد لو رفته دولت آمریکا وجود دارد، ایران و نیکاراگوئه در ماه فوریه درباره تقویت همکاری نظامی به عنوان راهی برای مقابله با نفوذ آمریکا در آمریکای لاتین گفتگو کرده‌اند.

ادعایی درباره ایران در اسناد افشاشده آمریکا

رویداد۲۴ روزنامه نیویورک‌تایمز گزارش می‌دهد که براساس اطلاعات محرمانه‌ای که در میان اسناد لو رفته دولت آمریکا وجود دارد، ایران و نیکاراگوئه در ماه فوریه درباره تقویت همکاری نظامی به عنوان راهی برای مقابله با نفوذ آمریکا در آمریکای لاتین گفتگو کرده‌اند.

نیویورک‌تایمز می‌نویسد که به نظر می‌رسد که این سند محرمانه بر استراق سمع الکترونیکی که سازمان اطلاعات مرکزی آمریکا، سیا، جمع‌آوری کرده استوار باشد.

حسین امیرعبداللهیان، وزیر خارجه جمهوری اسلامی، اواسط بهمن ماه در سفری رسمی به نیکاراگوئه از جمله با دانیل اورتگا، رئیس جمهور این کشور که برای شانزده سال گذشته در قدرت بوده، دیدار کرد.

در گزارش نیویورک تایمز آمده است: «اما این گزارش اطلاعاتی، به تاریخ ۲۳ فوریه، اشاره می‌کند که هیات ایرانی تحت هدایت حسین امیرعبداللهیان وزیر خارجه این کشور با فرماندهان ارشد ارتش نیکاراگوئه دیدار کرد. براساس این گزارش، فرماندهان ارتش نیکاراگوئه به آقای امیرعبداللهیان گفتند که نیکاراگوئه با «تلاش آمریکا برای گسترش نفوذ در آمریکای لاتین» مخالف است و ابراز تمایل کردند با ایران و سایر کشورهای همفکر تعامل داشته باشند.»

این سند بخشی از یک رشته تصاویر لو رفته است که در «سِروِر دیسکورد» پست شده و در اختیار نیویورک‌تایمز قرار گرفته است.

در جریان افشای این اسناد دست‌کم ۵۰ و احتمالا تا ۱۰۰ سند محرمانه نظامی و اطلاعاتی در دسترس عموم قرار گرفت که همگی نخستین بار روی شبکه اجتماعی دیسکورد منتشر شد که میان علاقمندان به بازی‌های کامپیوتری محبوبیت دارد.

مقام‌های آمریکایی هشدار می‌دهند که برخی از این اسناد ممکن است دستکاری شده باشند. آنها در پاسخ به سوال این روزنامه، اطلاعات مربوط به مذاکرات نیکاراگوئه و ایران را تایید یا رد نکردند.هر دو کشور در معرض تحریم‌های آمریکا هستند.

نیویورک‌تایمز می‌نویسد که ایران سابقه‌ای طولانی در تقویت نظام‌های استبدادی در منطقه آمریکای لاتین دارد، به خصوص آنهایی که خارج از حیطه نفوذ آمریکا قرار دارند.

منبع: انتخاب
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: ایران و آمریکا
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲۷
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۵
0
0
رژیم آمریکا غده سرطانی جهان است
رژیم اسرائیل غده سرطانی منطقه است
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۵
0
0
چرا دولت از سال 2011 تاکنون با استناد به کتاب خاطرات خانم کلینتون و اظهارات ترامپ در دوره تبلیغات انتخابات مبنی بر ایجاد و حمایت از گروهکهای تکفیری داعش به مجامع بین المللی شکایت نمیکند؟ هرچند شاید ترتیب اثر ندهند ولی باید ملتهای دنیا بدانند که این ادعای مبارزه با تروریسم توسط غربیها به سخره گرفتن جهان است چرا که سردمداران تروریسم دولتی شیطان بزرگ و رژیم صهیونیستی و همقطاران آنهایند نه جمهوری اسلامی. چطور آنها با توسل به مسائل دروغ توسط دادگاههای خود، جمهوری اسلامی را متهم و تقاضای خسارت میکنند!
دولت باید شکایت‌های خانواده‌های بیش از 18 هزار شهید ترور توسط منافقین داعشی‌صفت را در مجامع حقوقی بین‌المللی پیگیری بکند، نه مذاکرات وین وبرجام و خواستار مجازات باقی ماندگان این گروهک خیانتکار بشود.
دستگاه دیپلماسی کشورمان باید مدارک و مستندات متقن جنایات منافقین در ترور 18 هزار شهید را به تمام سازمان‌ها و کشورهای مطرح دنیا ارسال کند تا دنیا را به تحویل باقیمانده این آدم‌کش‌ها به ایران ترغیب کند و این جانیان به سزای ننگین خود برسندمدعیان حقوق بشر به تروریست‌ها در سوریه خدمت می‌کنند
جای تاسف است آنهایی که دم از حقوق بشر می‌زنند امروز در سوریه در کنار تروریست‌ها هستند و برای آنکه تروریست‌ها از حلب آزاد شوند فعالیت می‌کنند.
بر این باوریم که باید به مظلومان کمک کرد، جای تاسف است آنهایی که دم از حقوق بشر می‌زنند امروز در سوریه در کنار تروریست‌ها هستند و برای آنکه تروریست‌ها از حلب آزاد شوند فعالیت می‌کنند.
مدعیان حقوق بشر امروز به نسل کشی مسلمانان در عراق و سوریه می پردازند
آنها که امروز دم از حقوق بشر می‌زنند و خود را حامی جوانان مامعرفی می‌کنند در دوران انقلاب و دفاع مقدس بدترین ظلم و خیانت‌ها را در حق ملت ما روا داشتند و امروز نیز به نسل کشی مسلمانان در عراق و سوریه می‌پردازند و به تکفیری‌های داعش کمک مالی می‌کنند.
حمله پهپادی به مرکز نظامی وزارت دفاع در اصفهان توسط اسرائیل 100 درصد فقط به خاطر ناتوانی، کوتاهی و سکوت ایران بوده است.
جمهوری آذربایجان جنایتکار سگ دست نشانده رژیم کودک کش صهیونیستی ثابت کرد که دشمن واقعی حکومت نظام جمهوری اسلامی ایران بوده است ولی اما این در حالی است که برخی از مسئولین خیانتکار با مسئولان جمهوری آذربایجان جنایتکار گفت وگو و همه جانبه همکاری می کنند چرا؟
وقتی که جمهوری آذربایجان جنایتکار به اصطلاح کشور اسلامی خیانتکار با رژیم کودک کش، آدم کش و مسلمان کش صهیونیستی همه جانبه همکاری می کند پس دیگر از آمریکا و کشورهای اروپایی چه انتظار داریم
اسرائیل پشت حمله اخیر در اصفهان بوده است؟ سوال اینجاست که چرا ایران تاکنون هیچ پاسخ اسرائیل را نداده است!


درپاسخ به حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران
آمریکایی ها جنایتکار و هم اروپایی ها جنایتکار در مذاکره، توافق هسته ای، برجام و مذاکرات وین متاسفانه به ایران اهانت و خیانت کردند پس ادامه مذاکرات برجام وین باز هم غلط و اشتباه است.
طرف آمریکایی همچنان پیگیر مذاکره و گفت‌وگو با ایران است و باز هم 100 درصد فقط دروغ است
میز مذاکره را ترک کنید 100 درصد فقط به نفع مردم ایران و کشور ایران است چون به خاطر مذاکره از سال 1392 تاکنون ثابت کرد که دیگر هیچ فایده ای، نتیجه ای، سودی و ارزشی برای مردم ایران و کشور ایران ندارد و تاکنون هم نداشته است.
و این در حالی است که دخالت و مداخله آمریکا، فرانسه و اسرائیل و مزدورانشان در امور داخلی ایران همان به خاطر ناتوانی، کوتاهی و سکوت حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران بوده است.
رئیس جمهور فرانسه در حالی از فعالیت‌های صلح‌آمیز هسته‌ای جمهوری اسلامی ایران انتقاد می کند که ظاهرا فراموش کرده رژیم صهیونیستی با برخورداری از ده‌ها کلاهک هسته‌ای، هیچگونه نظارت بین‌المللی را برنمی‌تابد و با سوابق سیاهی از اشغالگری و تجاوز نظامی، مهمترین منبع تهدید علیه صلح و امنیت منطقه‌ای و بین‌المللی به شمار می‌رودمشکل اصلی ایران این است که متاسفانه برابر مقابله تحریم های آمریکا و کشورهای اروپایی هیچ گزینه ندارد و تاکنون هم نداشته است چرا؟
آمریکا جنایتکار از سال 1945 تاکنون از ناتوانی، کوتاهی و سکوت سازمان های بین المللی سوء استفاده کرده است و سوء استفاده می کند.
اروپا جنایتکار از سال 1945 تاکنون از ناتوانی، کوتاهی و سکوت سازمان های بین المللی سوء استفاده کرده است و سوء استفاده می کند.
تحریم های آمریکا جنایتکار علیه ایران، روسیه، کره شمالی و دیگر کشورها 100 درصد فقط به خاطر ناتوانی، کوتاهی، سکوت، بی نظمی، بی مدیریتی، بی نظارتی و خیانت سازمان های بین المللی خیانتکار بوده است.
اگر سازمان های بین المللی قدرت و توانایی جلوگیری از جنایت آفرینی های آمریکا و انگلیس و فرانسه و آلمان و امارات و ترکیه و اسرائیل و عربستان ومزدورانشان را ندارند بهتر است برای همیشه تعطیل بشوند.
ما به هیچ وجه نباید به آمریکا و کشورهای اروپایی و مزدورانشان اعتماد کنیم.
مشکل برجام هم از سال 1394 تاکنون ثابت شده که دیگر از طریق مذاکرات وین وغیره حل نخواهد شد و حل نمی شود.

امام راحل(ره) فرمودند: آمریکا هیچ غلطی نمی‌تواند بکند و شهید مظلوم دکتر بهشتی هم فرمود: آمریکا از ما عصبانی باش و از این عصبانیت بمیر. ولی کاسبان برجام نگران آمریکای در حال افول هستند و می‌خواهند ملت را از این قدرت پوشالی بترسانند. ولی ترس ملت از غربزدگانی است که آمریکا را در داخل کشور، نمایندگی می‌کنند.
در روز درختکاری رهبر معظم انقلاب اسلامی، نارضایتی و نگرانی خود را از گرانی‌ها و افزایش بی‌رویه قیمت‌ها اعلام فرمودند به خصوص در مورد مایحتاج عمومی و مواد غذایی، گرانی میوه وتره‌بار و لزوم کوتاه کردن دست دلالان و واسطه‌ها به مسئولین و دولتمردان دستورات مؤکدی صادر فرمودند که باید مورد توجه و پیگیری و اطاعت امر بخصوص در این ایام حساس آخر سال و در آستانه حلول سال جدید و عید نوروز قرار گیرد.


بایدن، ترامپ، هر دو ثابت کردند که سگ دست نشانده رژیم کودک کش صهیونیستی هستند و هم تروریسم بین المللی هستند
سران ترکیه از سال 2011 تاکنون به مردم مظلوم، بی دفاع و بی گناه سوریه خیانت کردند
تروریست های کشورهای غربی جنایتکار از سال 2011 تاکنون چگونه وارد سوریه و عراق شدند؟ 100 درصد فقط از طریق کشور ترکیه جنایتکار!
آمریکا بسیاری از کشورها را تحت فشار قرار داده تا به سوریه کمک نکنند
آمریکا نقض حقوق بشر در جهان است و هم ضد حقوق بشر در دنیا بوده است.
افزایش جان‌باختگان زلزله ترکیه به بیش از ۱۲ هزار نفر خیلی کم است و این در حالی است که از سال ۲۰۱۱ تاکنون در جنگ سوریه و عراق بیش از ۹۹۹ هزار نفر مردم مظلوم، بی دفاع و بی گناه سوری و عراقی توسط تروریست های داعش مورد حمایت ترکیه و متحدانش جان خود را از دادند.
پاسخهای دردناکی به حملات اسرائیل در ایران داده‌ایم
حملات اسرائیلی‌ها در ایران با شکست مواجه شد، اما پاسخ‌های دردناکی دریافت کردند و این به زودی در رفتارشان نمایان خواهد شد.

و این در حالی است که آمریکا جنایتکار از سال 2015 تاکنون انواع سلاح های ممنوعه، بمب های ممنوعه و بمب خوشه ای عربستان سعودی و امارات را در جنگ یمن تامین می کند و همچنان نیز ادامه می دهد چرا؟
و این در حالی است که اروپا جنایتکار از سال 2015 تاکنون انواع سلاح های ممنوعه، بمب های ممنوعه و بمب خوشه ای عربستان سعودی و امارات را در جنگ یمن تامین می کند و همچنان نیز ادامه می دهد چرا؟
و این در حالی است که انگلیس جنایتکار از سال 2015 تاکنون انواع سلاح های ممنوعه، بمب های ممنوعه و بمب خوشه ای عربستان سعودی و امارات را در جنگ یمن تامین می کند و همچنان نیز ادامه می دهد چرا؟
بامداد روز جمعه سوم ژانویه ۲۰۲۰ (۱۳ دی ماه سال ۱۳۹۸) تلویزیون رسمی عراق از شهادت سردار «قاسم سلیمانی» فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و «ابومهدی المهندس» معاون الحشدالشعبی در حمله تروریست‌های آمریکا در نزدیکی فرودگاه بین‌المللی بغداد خبر داد و ساعتی بعد وزارت دفاع آمریکا با صدور بیانیه‌ای، رسماً مسئولیت این اقدام تروریستی را برعهده گرفت و اعلام کرد که این ترور به دستور «دونالد ترامپ» رئیس جمهور وقت آمریکا صورت گرفته است.
آمریکا در قبال جنایت ترور شهید سلیمانی «مسئولیت قطعی بین‌المللی» دارد.
آمریکا را بزرگ‌ترین کشور تروریست‌پرور جهان می‌دانیم.
آمریکا جنایتکار از سال 2011 تاکنون به اسم مبارزه با داعش در منطقه خاورمیانه و جهان جنایت می کند، آدم می کشد و هم دست به اقدامات تروریستی می زند.
در سوریه، آمریکا در کنار القاعده است
بر اساس اسنادی که در اختیار دارد حضور آمریکا در سوریه برای مبارزه با تروریستها نیست و واشنگتن در این منطقه با القاعده در ارتباط است.

آمریکا جنایتکار همان تروریسم بین المللی است.
آمریکا جنایتکار همان القاعده است.
آمریکا جنایتکار همان داعش است.
از سال 2001 تاکنون برای همه مردم دنیا ثابت شده که آمریکا جنایتکار حامی اصلی همه گروه های تروریستی در سراسر منطقه خاورمیانه و جهان بوده است.
و این در حالی است که آمریکا جنایتکار خودش سرکرده القاعده است.
دوستان آمریکا جنایتکار از سال 2015 تاکنون به سرکردگی کاخ سفید از القاعده و داعش در یمن همه جانبه کمک و حمایت می کنند و همچنان نیز ادامه می دهند.

آمریکایی ها و گروهک تروریستی ضد انقلاب و گروهک تروریستی منافقین از سال 1980 تاکنون برای ما یکی هستند. آمریکایی ها و تروریست های القاعده و سایر گروه های تروریستی از سال 2001 تاکنون برای ما یکی هستند.
آمریکایی ها و تروریست های داعش، تکفیری ها و سایر گروه های تروریستی از سال 2011 تاکنون برای ما یکی هستند.
لقاعده یمن با نیروهای مورد حمایت آمریکا همدست است
اعتراف جان کری: آمریکا از داعش در سوریه حمایت میکند
آمریکا و متحدانش همچنان حامی اصلی تروریسم، القاعده، داعش، تکفیری ها و سایر گروه های تروریستی هستند.

دولت آمریکا جنایتکار رئیس کل همه گروه های تروریستی در سراسر منطقه خاورمیانه و جهان است

آمریکایی ها و تروریست‌های گروهک منافقین از سال ۱۳۶۰ تاکنون برای ما یکی هستند

آمریکا جنایتکار از سال ۲۰۱۵ تاکنون تسلیحات عربستان سعودی را تامین می کند و همچنان نیز ادامه می دهد.
آمریکا جنایتکار از سال ۲۰۱۵ تاکنون تسلیحات امارات را تامین می کند و همچنان نیز ادامه می دهد.
آمریکا جنایتکار از سال ۲۰۲۱ تاکنون تسلیحات اوکراین را تامین می کند و همچنان نیز ادامه می دهد.

اروپا جنایتکار از سال ۲۰۲۱ تاکنون تسلیحات اوکراین تامین می کند و همچنان نیز ادامه می دهد.
و این در حالی است که اروپا به همراه ناتو، آمریکا و اسرائیل ۱۰۰ درصد فقط عامل اصلی جنگ اوکراین و روسیه بوده است.
برخی دولت‌های اروپایی جنایتکار ناقض حقوق بین‌الملل صلاحیت توصیه دیگران را ندارند
متاسفانه دولتمردان و مسئولین و در سایه سکوت نمایندگان مجلس از سال 1392 تاکنون با حامیان اصلی رژیم صدام دیکتاتور مذاکره و همکاری می کنند چرا؟
متاسفانه دولتمردان و مسئولین و در سایه سکوت نمایندگان مجلس از سال 1392 تاکنون با حامیان اصلی گروهک تروریستی ضد انقلاب مذاکره و همکاری می کنند چرا؟
متاسفانه دولتمردان و مسئولین و در سایه سکوت نمایندگان مجلس از سال 1392 تاکنون با حامیان اصلی گروهک تروریستی منافقین مذاکره و همکاری می کنند چرا؟
متاسفانه دولتمردان و مسئولین و در سایه سکوت نمایندگان مجلس از سال 1392 تاکنون با حامیان اصلی تروریسم، القاعده، داعش، تکفیری ها و سایر گروه های تروریستی مذاکره و همکاری می کنند چرا؟

بنده از غنی‌سازی 84درصدی ایران؛ استقبال می‌کنم


جمعه ۱۲ اسفند ۱۴۰۱ - ۰۹:۲۱

فرانسه جنایتکار با غنی سازی ایران مشکل دارد، اما فرانسه جنایتکار به همراه سایر کشور اتحادیه اروپا جنایتکار و در سایه سکوت بی شرمانه سازمان های بین المللی خیانتکار از سال 2015 تاکنون انواع سلاح های ممنوعه، بمب های ممنوعه و بمب های خوشه ای در اختیار ائتلاف متجاوز سعودی داده است چرا؟
فرانسه: غنی‌سازی ایران نگران‌کننده است/ ولی بمب اتمی فرانسه نگران‌کننده نیست چرا شرم آور و تاسف بار است
اتحادیه اروپا تاکنون ۱۰هزارسرباز اوکراینی را آموزش نظامی داده استبارها بنده در رسانه های اعلام کرده ام که آمریکایی ها جنایتکار و کشورهای اروپایی جنایتکار از سال 1945 تاکنون ثابت کردند که بویی از انسانیت نبرده اند.
از جمله حقایق تلخ که هنوز نیاز به شفاف سازی دارد، مسمومیت‌های شیمیایی از طریق گازهای سمی آلمانی در دوره جنگ تحمیلی صدام است که دولت آلمان مسؤول آن است.
خانم وزیر، این اقدام مخرب و ضد امنیتی در حال بررسی است. دولت ایران در شناسایی مجرمان و ریشه کن کردن این بدخواهی بسیار جدی است.
اجازه ایجاد ناامنی برای دختران دانش آموز ایرانی با انگیزه‌های سیاسی را نخواهیم داد.
اما از جمله حقایق تلخ که هنوز نیاز به شفاف سازی دارند، مسمومیت‌های شیمیایی از طریق گازهای سمی آلمانی است که دولت آلمان مسؤول آن است و هنوز تلفات می‌گیرد. ابراز نگرانی تان در این مورد، ریاکارانه و مداخله جویانه است.

مدارک کافی برای متهم کردن آلمان وجود دارد
آلمان از سال 1357 تاکنون از گروهک تروریستی ضد انقلاب و گروهک تروریستی منافقین حمایت کرده است و هنوز هم حمایت می کند و هم این گروه های تروریستی پناه داده است.
آلمان در جنگ تحمیلی هشت ساله همه جانبه از رژیم جنایتکار صدام دیکتاتور حمایت کرده است.
آنالنا بربوک، وزیر امورخارجه آلمان جنایتکار حق حرف زدن در باره غنی سازی ۸۴ درصد را ندارد.
عربستان سعودی جنایتکار همراه با چند کشور جنایتکار دیگر و در سایه سکوت بی شرمانه سازمان های به اصطلاح بین المللی خیانتکار و از سال 2015 تاکنون بیش از 900 میلیارد دلار به یمن خسارت وارد کرده است.

ترامپ ثابت کرد که چوپان دروغگو است
ترامپ: داعش تا ۳۰ روز آینده نابود می‌شود! هنوز هم هیچ خبری نابودی داعش نیست چرا؟
چهارشنبه ۲۱ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۲۱:۰۷
رئیس جمهوری آمریکا بدون اشاره به سخنان خود درباره خلق تروریست های داعش توسط واشنگتن در جریان انتخابات ریاست جمهوری سال ۲۰۱۶، مدعی شد: داعش تا ۳۰ روز آینده نابود می‌شود!

ترامپ: داعش را ۳۰ روزه نابود می‌کنم
ترامپ: 30 روز دیگر داعش نابود می‌‌شود
ترامپ: داعش را ۳۰ روزه نابود می‌کنم
ترامپ: داعش تا ۳۰ روز آینده نابود می‌شود!
ترامپ: داعش تا ۳۰ روز آینده نابود می‌شود!

دونالد ترامپ جنایتکار درتاریخ 13 دی ماه سال 1398 حمله به فرودگاه بین المللی بغداد ثابت کرد که بویی از انسانیت نبرده است.
باید جنایت ترامپ جنایتکار را به دنیا معرفی کنیم
ترامپ باید به عنوان جنایتکار جنگی و باید در دادگاه لاهه محاکمه شود.
ترور شهید سردار سلیمانی نقض قوانین بین الملل بوده است.
حامیان تروریست ها باید پاسخگو و جوابگو باشند.
مردم ایران جنایت های دونالد ترامپ رئیس جمهور سابق آمریکا را فراموش نمی کنند.
مردم ایران از مرداد ماه سال 1332 تاکنون خیانت ها و جنایت های آمریکا و مزدورانشان را فراموش نمی کنند

دست نمایندگان مجلس انگلیس به خون 18 هزار شهید ترور در ایران آلوده است
دست نمایندگان مجلس انگلیس به خون 18 هزار شهید ترور در ایران آلوده است
همراهی نمایندگان مجلس انگلیس با منافقین به معنای مشارکت در قتل‌ها و ترو‌رهای این گروهک جنایتکار و منفور است.
«همراهی نمایندگان مجلس انگلیس با منافقین یعنی اعلام مشارکت در قتل‌ها و ترورهای این گروهک جنایتکار و منفور؛ دست این نمایندگان نیز به خون بیش از 18 هزار شهید ترور در ایران آلوده است».
آمریکا، انگلیس، آلمان، عربستان سعودی وامارات در حمله تروریستی تهران، اهواز و سایر شهرهای ایران دست داشتند

آمریکا جنایتکار از سال 1945 تاکنون و در سایه سکوت بی شرمانه سازمان های بین المللی خیانتکار اصلی ترین ناقض حاکمیت کشورها بوده است.

آمریکا و متحدانش از سال 1357 تاکنون از گروهک تروریستی ضد انقلاب حمایت می کنند و همچنان نیز ادامه می دهند.
آمریکا و متحدانش از سال 1360 تاکنون از گروهک تروریستی منافقین حمایت می کنند و همچنان نیز ادامه می دهند.

انتظار می‌رفت وزیر خارجه آلمان قبل از هر چیز به خاطر عملکرد شرم آور گذشته دولت این کشور در قبال دو ملت ایران و عراق عذرخواهی می‌کرد، نه اینکه با طرح ادعاهای بی اساس علیه جمهوری اسلامی ایران، تلاش نماید تا سابقه جنایات کشورش در حمایت از رژیم صدام علیه ایران و نیز جنایت ننگین تجهیز رژیم بعث به سلاح‌های شیمیایی به منظور بکارگیری آن علیه نظامیان و شهروندان بی دفاع ایرانی و عراقی را مخفی کند.
متأسفانه در حال حاضر جمع قابل توجهی از گروه‌های تروریستی و تجزیه طلب مسلح که دستشان به خون شهروندان غیرنظامی ایران و عراق آلوده است، در آلمان مأوا گزیده‌اند.
اظهارات وزیر خارجه آلمان علیه ایران از بغداد، نشانه استمرار رویکرد حمایت آمیز دولت آلمان از تروریست‌های مسلح و تجزیه طلب علیه جمهوری اسلامی ایران و در استمرار تلاش بی‌حاصل برای صدمه زدن به روابط دو کشور همسایه ایران و عراق است.
دولت‌ها و ملت‌های منطقه هرگز عملکرد برخی از کشورهای مشخص غربی از جمله آلمان در جنگ‌افروزی و حمایت از دیکتاتورهای جنگ افروز را فراموش نمی‌کنند.
هشدار آمریکا به ایران درباره غنی سازی
آمریکا جنایتکار دیگر حق صلاحیت دخالت و مداخله درباره غنی سازی ایران را ندارد
آمریکا جنایتکار در سال 97 با خروج از برجام منشور سازمان ملل را نقض کرده است.
آمریکا جنایتکار باید به داند دیگر عضو برجام نیست و تاکنون هم نبوده است پس دیگر هیچ گونه حق صلاحیت دخالت و مداخله برجام و غنی سازی و غیره را ندارد.

بیانیه سه کشور اروپایی علیه فعالیت هسته‌ای ایران، دخالت و مداخله در امور داخلی ایران است/
و این در حالی است که سه کشور انگلیس، آلمان و فرانسه از سال 2015 تاکنون به تعهدات خود در توافق هسته ای، برجام و غیره عمل نکردند و هنوز هم عمل نمی کنند چرا؟
بیانیه مشترک تروئیکای اروپایی درباره برجام دیگر هیچ فایده ای، نتیجه ای، سودی و ارزشی برای مردم ایران و کشور ایران ندارد و تاکنون هم نداشته است.
و این در حالی است که اروپا از سال 1394 تاکنون به تعهدات برجامی عمل نکرده است چرا؟
آمریکایی ها جنایتکار از شهریور ماه سال 1359 تاکنون به همراه کشورهای اروپایی و کشورهای عربی منطقه مسئول ایجاد ناامنی در منطقه هستند.
آمریکا: برنامه‌های هسته‌ای ایران تهدیدی علیه صلح بین‌المللی است/ و این در حالی است که آمریکا و متحدانش از سال 1945 تاکنون و درسایه سکوت بی شرمانه سازمان های بین المللی در سراسرمنطقه خاورمیانه و جهان جنایت می کنند، آدم می کشند و هم دست به اقدامات تروریستی می زنند و همچنان نیز ادامه می دهند.
مذاکره در حال حاضر به ضرر ایران است/ قطع‌ رابطه با غرب و آژانس برای ایران بهترین کار است.
شرم آور و تاسف بار است که از سال 1392 تاکنون مشکل برنامه صلح آمیز هسته‌ای ایران حل وفصل نشده است.
وزیر خارجه آلمان: ایران عامل بی ثباتى عراق است/ و این در حالی است که آلمان جنایتکار در جنگ تحمیلی هشت ساله سلاح شیمیایی رژیم جنایتکار صدام دیکتاتور را تامین کرده است و هم شریک جرم جنایت های صدام بوده است. نیروهای آلمانی درعراق چه غلطی می کنند؟

هارات ضد ایرانی وزیر خارجه آلمان در عراق، دخالت و مداخله در امور داخلی ایران است/ و این در حالی است که آلمان جنایتکار همراه با چند کشور جنایتکار دیگر از سال 1359 تاکنون عامل اصلی بی ثباتى عراق و منطقه خاورمیانه بوده است.

مدعیان حقوق بشر جنایتکار از سال 2003 تاکنون چشم خود را به روی تجاوزات، جنایات وحشیانه، وحشی گری وغیر انسانی آمریکا و متحدانش در جنگ عراق ولیبی بسته اند چرا؟
مدعیان حقوق بشر جنایتکار از سال 2011 تاکنون چشم خود را به روی تجاوزات، جنایات وحشیانه، وحشی گری وغیر انسانی آمریکا و متحدانش در جنگ سوریه بسته اند چرا؟
مدعیان حقوق بشر جنایتکار از سال 1394 تاکنون چشم خود را به روی تجاوزات، جنایات وحشیانه، وحشی گری وغیر انسانی عربستان سعودی و متحدانش در جنگ یمن بسته اند چرا؟
آمریکا و متحدانش از سال 1357 تاکنون از گروهک تروریستی ضد انقلاب حمایت می کنند و همچنان نیز ادامه می دهند.
آمریکا و متحدانش از سال 1360 تاکنون از گروهک تروریستی منافقین حمایت می کنند و همچنان نیز ادامه می دهند.

مذاکره در این مدت 9 سال متاسفانه در سراسر کشور یک فاجعه بزرگی ایجاد کرده است و هنوز هم مشکلات مردم و کشور حل وفص نشده است.
توافق هسته ای از سال 1394 تاکنون متاسفانه در سراسر کشور یک فاجعه بزرگی ایجاد کرده است و هنوز هم مشکلات مردم و کشور حل وفص نشده است.
برجام از سال 1394 تاکنون متاسفانه در سراسر کشور یک فاجعه بزرگی ایجاد کرده است و هنوز هم مشکلات مردم و کشور حل وفص نشده است.

آمریکا جنایتکار از سال 2001 تاکنون همراه با چند کشور جنایتکار دیگر و در سایه سکوت بی شرمانه سازمان های بین المللی خیانتکار و با کمک مالی عربستان سعودی جنایتکار و امارات جنایتکار تسلیحات مورد نیاز القاعده را تامین می کند و همچنان نیز ادامه می دهد.
آمریکا جنایتکار از سال 2011 تاکنون همراه با چند کشور جنایتکار دیگر و در سایه سکوت بی شرمانه سازمان های بین المللی خیانتکار و با کمک مالی عربستان سعودی جنایتکار و امارات جنایتکار تسلیحات مورد نیاز داعش را تامین می کند و همچنان نیز ادامه می دهد.
مذاکره با اروپا هیچ فایده ای ندارد
مذاکره با اروپا مشکلی را حل نمی کند و از سال 1392 تاکنون هم برای همه مردم ایران ثابت شده است.
اروپااز سال 1394 تاکنون تعهداتش را در برجام انجام نداده است.
غرب از سال 1392 تاکنون در باره برنامه صلح آمیز هسته ای ایران دروغ می گوید و همچنان نیز ادامه می دهد.

در سال 1392 موضوع مذاکره و گفت وگو ایران با آمریکا، کشورهای اروپایی وغیره 100 درصد فقط در باره صلح آمیز هسته ای و لغو همه تحریم های آمریکا جنایتکار و اروپا جنایتکار بوده است، نه، برنامه موشکی، حقوق بشر، جنگ اوکراین و روسیه وغیره پس دیگر مذاکره و گفت وگو با خیانتکاران و جنایتکاران 100 درصد غلط و اشتباه است
هزینه مذاکره و گفت وگو ایران با آمریکا، کشورهای اروپایی وغیره در این مدت 9 سال از کجا تامین شده است؟ از گران کردن کالا، اجناس، گوشت، مرغ، میئو، خودرو وغیره و هم از جیب مردم مظلوم ایران!
شرم‌آور است که برخی دوباره به مذاکره دل‌خوش کنند
رژیم جنایتکارآل سعود با کمک، حمایت و پشتیبانی آمریکا، کشورهای اروپایی و اسرائیل و در سایه سکوت سازمان های بین المللی بیش از12 هزار نفر را درمنا قتل عام کرده است ولی متاسفانه ومجامع حقوق بشری تاکنون کاری نمی کنند، خفه خون گرفتند و سکوت اختیارکرده اند؟
واین درحالی است که آمریکایی ها جنایتکار، کشورهای اروپایی جنایتکار، کشورهای عربی جنایتکار، مدعیان حقوق بشرخیانتکار و سازمان های بین المللی خیانتکار تاکنون هیچ اعتراضی به این جنایات و حشیانه، وحشی گری و غیراسنانی سعودی ها جنایتکارنمی کنند، خفه خون گرفتند و سکوت اختیارکرده اند.
متأسفانه عملکرد دولت روحانی ازسال 1392 تاکنون قابل دفاع نیست
مذاکره با آمریکا و کشورهای اروپایی بی احترامی به خون شهداست
در سال 1392 موضوع مذاکره و گفت وگو ایران با آمریکا، کشورهای اروپایی وغیره 100 درصد فقط در باره صلح آمیز هسته ای و لغو همه تحریم های آمریکا جنایتکار و اروپا جنایتکار بوده است، نه، برنامه موشکی، حقوق بشر، جنگ اوکراین و روسیه وغیره پس دیگر مذاکره و گفت وگو با خیانتکاران و جنایتکاران 100 درصد غلط و اشتباه است
آمریکا جنایتکار مورد اعتماد ما نیست و از سال 1332 تاکنون هم نبوده است.
اروپا جنایتکار مورد اعتماد ما نیست و از سال 1332 تاکنون هم نبوده است.
اعتماد روحانی به آمریکا و کشورهای اروپایی در مذاکره، توافق هسته ای، برجام و مذاکرات وین، حمایت از این خیانتکاران و جنایتکاران بوده است.
اعتماد ظریف به آمریکا و کشورهای اروپایی در مذاکره، توافق هسته ای، برجام و مذاکرات وین، حمایت از این خیانتکاران و جنایتکاران بوده است.
اعتماد عراقچی به آمریکا و کشورهای اروپایی در مذاکره، توافق هسته ای، برجام و مذاکرات وین، حمایت از این خیانتکاران و جنایتکاران بوده است.
مذاکره با آمریکا مشکلی را حل نمی‌کند
افرادی که می‌گویند شاید با مذاکره با آمریکا مشکلی حل شود، آیات خدا را بشنوند. این مذاکره مشکلی را حل نخواهد کرد.
دشمنان به رهبری آمریکا علیه ایران دست به دست هم دادند. آنها می‌خواهند این انقلاب را نابود کنند؛ لذا باید آنها را بهتر بشناسیم.
خوشبختانه در این بین مقام معظم رهبری در هر مقطعی سخنانی بیدار کننده خطاب به مردم و مسئولان اعلام می‌کنند. در مقام احصا توطئه‌های دشمنان به‌ ویژه آمریکا عربستان و اسرائیل نیستم که البته قابل احصا هم نیست.کم به ایران ضربه نزدند و کم خیانت نکردند. دیدید رئیس جمهور آمریکا چگونه هزاران بچه را از مادرانشان جدا کرد. آمریکا از هیچ جنایتی فروگذاری نمی‌کند، ماهیت آنها ظلم و ستم و جنایت است.
افرادی که می‌گویند شاید با مذاکره با آمریکا مشکلی حل شود، آیات خدا را بشنوند! مشکلی را حل نخواهد کرد. با تمام وجود باید از آمریکا متنفر و منزجر بود. او غیر از جنایت، کاری نکرده است. این کشور به هیچ یک از وعده‌هایش عمل نکرده است. روحیه انزجار از آمریکا و تنفر از او و ایادی‌اش نجات‌دهنده است. خدا گاهی به صورت اعجاز به داد بندگان می‌رسد. دیدید قوم موسی را چطور نجات داد؟ یا در جریان طبس چطور آمریکایی‌ها نابود شدند؟
مذاکره، مشکل ما با آمریکا را حل نمی‌کند
مذاکره مشکل ما با آمریکا را حل نمی‌کند و بدعهدی آمریکا در قضیه برجام نمونه دیگری از بطلان حل مشکل با آمریکا از طریق مذاکره است.
جهان دیگر نمی‌تواند در مقابل تروریسم اقتصادی آمریکا سکوت کند



ادعای علی‌اف: جمهوری آذربایجان و ترکیه ضامن صلح هستند
و این در حالی است که آنکارا همراه با چند کشور جنایتکار دیگر و در سکوت بی شرمانه سازمان های بین المللی خیانتکار از سال 2011 تاکنون از تروریست ها در سوریه همه جانبه حمایت می کند و همچنان نیز ادامه می دهد.
صدور قطعنامه پارلمان اروپا در خصوص مسمومیت دانش‌اموزان ایرانی، دخالت و مداخله مستقیم در امور داخلی ایران بوده است
و این در حالی است که گروهک تروریستی ضد انقلاب مورد حمایت کشورهای اروپایی و مزدورانشان عامل اصلی مسمومیت دانش‌اموزان ایرانی هستند.
و این در حالی است که گروهک تروریستی منافقین مورد حمایت کشورهای اروپایی و مزدورانشان عامل اصلی مسمومیت دانش‌اموزان ایرانی هستند.

مشکلات مردم و کشور بعد از مذاکره، توافق هسته ای، برجام و مذاکرات وین وغیره متاسفانه 1000 برابر هم افزایش یافته است چرا؟

اگر ایران سالانه هزار بار هم با آمریکا و هم اروپا مذاکره و گفت وگو کند و باز هم مشکل ایران با آمریکا و اروپا حل نخواهد شد و حل نمی شود و از سال 1392 تاکنون برای همه مردم ایران ثابت شده است. پس پیگیری برجام و مذاکرات وین وغیره از سوی حسین امیرعبداللهیان باز هم غلط و اشتباه است.

پایگاه‌های آمریکا در خاک سوریه اصالتا غیرقانونی هستند
آمریکا نمی‌تواند مانع حفظ ثبات و حاکمیت سوریه شود
حضور آمریکا در سوریه هدیه‌ای برای داعش است
آمریکایی‌ها هزاران بشکه نفت سوریه را سرقت می‌کنند
حضور آمریکا در سوریه غیر قانونی است و هم نقض قوانین بین المللی بوده است.
آمریکا فورا از نقض آشکار و هدفمند حقوق بین‌الملل دست بردارد.
از سال 2011 تاکنون برای همه مردم دنیا ثابت شده که آمریکا جنایتکار از داعش در سوریه، عراق، منطقه خاورمیانه و جهان همه جانبه کمک، حمایت و پشتیبانی نظامی می کند و همچنان نیز ادامه می دهد.
آمریکا جنایتکار حامی اصلی تروریسم، القاعده، داعش، تکفیری ها و گروه های تروریستی در سراسر منطقه خاورمیانه و جهان بوده است.
جو بایدن بی ادب رئیس جمهور آمریکا جنایتکار دیگر نمی تواند بر تجاوزات، جنایات وحشیانه، وحشی گری وغیر انسانی آمریکا جنایتکار و مزدورانشان در افغانستان، عراق، لیبی، سوریه، یمن وغیره سرپوش بگذارد.
آمریکا و مزدورانشان از اغتشاشگران همه جانبه حمایت می کردند پس حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران هنوز هم درس عبرت نگرفته است و باز هم به دنبال مذاکره، گفت وگو و همکاری با آمریکا و مزدورانشان است چرا؟
نیروهای ائتلاف تحت رهبری آمریکا در شمال سوریه و هم شمال عراق از داعش و سایر گروه های تروریستی همه جانبه کمک، حمایت و پشتیبانی نظامی می کنند.
هدف اصلی مردم کل منطقه، اخراج آمریکا از عراق و سوریه و یمن و منطقه خاورمیانه است.

چه کسی تروریسم را مدیریت می‌کند؟ 100درصد فقط آمریکا جنایتکار!
چه کسی القاعده را مدیریت می‌کند؟ 100درصد فقط آمریکا جنایتکار!
چه کسی داعش را مدیریت می‌کند؟ 100درصد فقط آمریکا جنایتکار!
چه کسی گروه های تروریستی را مدیریت می‌کند؟ 100درصد فقط آمریکا جنایتکار!
اسرائیل در حمله به سوریه 100درصد با آمریکا و داعش هماهنگ است.
ائتلاف نظامی آمریکا در سوریه و عراق بسیار خطرناک است.
آمریکا جنایتکار از سال 2011 تاکنون همراه با چند کشور جنایتکار دیگر و در سایه سکوت بی شرمانه سازمان های به اصطلاح بین المللی خیانتکار بیش از 999 هزار تروریست را از کشورهای مختلف جهان به سوریه، عراق و منطقه آورد و همچنان نیز ادامه می دهد.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۵
0
0
آمریکا جنایتکار از سال ۲۰۰۱ تاکنون ثابت کرد که از تروریست ها در افغانستان، عراق، لیبی، منطقه خاورمیانه و جهان حمایت می کند و همچنان نیز ادامه می دهد.
آمریکا جنایتکار از سال ۲۰۱۱ تاکنون ثابت کرد که از تروریست ها در سوریه، عراق، منطقه خاورمیانه و جهان حمایت می کند و همچنان نیز ادامه می دهد.
تروریست‌ها مورد حمایت آمریکا و متحدانش باید بدون مذاکره نابود شوند.

مذاکره و دیپلماسی از سال ۱۳۹۲ تاکنون ثابت کرد که جواب نداده است.
مذاکره و دیپلماسی دیگر هیچ فایده ای، نتیجه ای، سودی و ارزشی برای مردم ایران و کشور ایران ندارد و از سال ۱۳۹۲ تاکنون هم نداشته است.

آمریکا و مزدورانشان از اغتشاشگران همه جانبه حمایت می کردند پس حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران هنوز هم درس عبرت نگرفته است و باز هم به دنبال مذاکره، گفت وگو و همکاری با آمریکا و مزدورانشان است چرا؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۵
0
0
صهیونیست نمی‌داند از کجا مورد حمله قرار می‌گیرد
امروز رژیم صهیونیستی نمی‌داند از کجا مورد حمله قرار گرفته است.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۵
0
0
رژیم صهیونیستی بحران در سیاست خارجی دارد، آشفتگی داخلی و اعتراضات اجتماعی را نیز شاهد است و توان پاسخ به اعتراضات مهار نشدنی مردم را دارد و این سیر زوال برگشت ناپذیر است و همه قوایی که طی ۷۰ سال این رژیم را نگه داشته‌اند رو به زوال و نابودی است.
ملت فلسطین جان تازه‌ای گرفته و کرانه باختری مسلح شده و دستانی از غیب کرانه را مسلح کرده است و معمای امنیت برای این رژیم هر روز پیچیده‌تر می‌شود.
امروز در لبنان، سوریه، نوار غزه و …آتش بر سر رژیم صهیونیستی وارد می‌شود و نمی‌تواند پاسخ دهد و نمی‌داند از کجا مورد حمله قرار گرفته است.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۵
0
0
رژیم صهیونیستی بحران در سیاست خارجی دارد، آشفتگی داخلی و اعتراضات اجتماعی را نیز شاهد است و توان پاسخ به اعتراضات مهار نشدنی مردم را دارد و این سیر زوال برگشت ناپذیر است و همه قوایی که طی ۷۰ سال این رژیم را نگه داشته‌اند رو به زوال و نابودی است.
ملت فلسطین جان تازه‌ای گرفته و کرانه باختری مسلح شده و دستانی از غیب کرانه را مسلح کرده است و معمای امنیت برای این رژیم هر روز پیچیده‌تر می‌شود.
امروز در لبنان، سوریه، نوار غزه و …آتش بر سر رژیم صهیونیستی وارد می‌شود و نمی‌تواند پاسخ دهد و نمی‌داند از کجا مورد حمله قرار گرفته است.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۵
0
0
حتی متحدان دیروز آمریکا که دنباله روهای سیاسی اش بودند امروز از او فاصله گرفته‌اند.مکرون این روزها برای جمع آوری زباله‌های پایتخت کشورش دچار بحران است و دریافته که باید از آمریکا فاصله بگیرد و اروپا نیز دریافته که تابعیت سیاسی آمریکا جز پشیمانی و محروم ماندن از حیات درست چیزی برایش ندارد.
رژیم‌های عربی نیز به آمریکا پشت کرده و به سمت قدرت‌های دیگر حرکت کرده و از او فاصله گرفته‌اند و تصاویری تحقیرآمیز از بزرگترین امپراتوری تاریخ یعنی آمریکا منتشر می‌کنند.
امروز آمریکا نه اینکه نخواهد بلکه نمی تواند از رژیم صهیونیستی حمایت کند؛ مقامات رژیم صهیونیستی اذن ملاقات با آمریکا را ندارند و شکست‌ها آنقدر آشکار است که انسجامشان از هم گسیخته است.
رژیم صهیونیستی پوسیده و در حال زوال است، به سقوط بسیار نزدیک شده و اولین نشانه زوال آن عدم وجود نظام سیاسی مستقر است، نظام سیاسی این رژیم گسیخته شده و از کارایی افتاده است، نخست وزیر وزیر جنگ را به دلیل مخالفت تغییر می‌دهد و باز دوباره آن را به عنوان وزیر انتخاب می‌کند و این نشان می‌دهد که کفگیر سیاسی رژیم صهیونیست به ته دیگ خورده و شکست خورده است.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۵
0
0
«نابودی صهیونیسم»، نیاز امنیت منطقه ای و جهانی و خواسته بشری و انسانی است
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۵
0
0
رژیم اشغالگر قدس در حال فروپاشی است
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۵
0
0
چیزی به پایان کار رژیم منحوس صهیونیستی نمانده است
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۵
0
0
رژیم صهیونیستی با رفتارهای وحشیانه‌ مرگ خودخواسته را رقم زد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۵
0
0
همه مسلمانان و آزادیخواهان جهان باید علیه رژیم جعلی صهیونیستی دست به افشاگری و اقدامات بازدارنده بزنند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۵۹ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۵
0
0
روز قدس نمایش قدرت جهانی علیه استکبار جهانی و صهیونیست‌ها است
رژیم جعلی اسرائیل برای همیشه نمی‌تواند با سرنیزه و زور خود را تحمیل کند
جوانان ایرانی در حمایت از فلسطینیان سنگ تمام گذاشتند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۵
0
0
افشای جنایات رژیم صهیونیستی وظیفه همه آزادی‌خواهان جهان است+ فیلم
روز قدس و حمایت از ملت فلسطین پشتوانه مستحکم امنیت ملی ایران است
راهپیمایی روز قدس، پشتیبانی قدرت‌های بزرگ از رژیم صهیونیستی را کاهش می‌دهد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۵
0
0
قدس اولویتِ اول کشور است
حمایت فلسطین دفاع از اسلام است
یاس و ناامیدی بر صهیونیست‌ها و اقتدار و عزت در سراسر جهان اسلام حاکم است
تمام جنایتکاران در مقابل موج مقاومت مردم هیچ توانی برای مبارزه ندارند
امیدواریم به زودی مستضعفانی که در تمام این سال‌ها به آنها ظلم شده به حکومت برسند
دانش‌آموزان ورامینی نابودی رژیم جعلی صهیونیستی را یادآوی کردند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۵
0
0
امروز مهمترین کار ما مبارزه با گرانی و تحول اقتصادی است / رژیم اشغالگر و جنایتکار صهیونیستی زمین‌گیر شده
همه مسلمانان و آزادی‌خواهان جهان علیه رژیم جنایت پیشه و جعلی صهیونیستی دست به افشاگری و اقدامات بازدارنده بزنند
حضور پر شور مردم در راهپیمایی روز قدس نشان از بالندگی انقلاب در حمایت از آرمان فلسطین دارد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۵
0
0
امروز جهان در حال جبهه گیری در مقابل آمریکا و رژیم صهیونیستی است
روز قدس نماد مخالفت آزادگان جهان با صهیونیسم است
روز جهانی قدس، نمایش قدرت جهانی علیه استکبار جهانی و رژیم صهیونیست‌ی است
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۰۶ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۵
0
0
که حماس جوانان فلسطینی ساکن سرزمین‌های اشغالی 1948 را به حضور گسترده در مسجد الاقصی و دفاع از آن در برابر یهودیان فراخوانده است.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۵
0
0
فلسطین قابل چانه زنی یا کوتاه آمدن نیست
روز قدس نماد مخالفت آزادگان جهان با صهیونیسم است
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۵
0
0
نابودی اسرائیل نزدیک است
راهپیمایی روز قدس نابودی جبهه رژیم صهیونیستی را به دنبال دارد
نابودی رژیم صهیونیستی نیاز به ورود نیرو‌های مسلح ایران ندارد
نهضت فلسطین جانی تازه گرفته است/ رژیم صهیونیستی در آستانه نابودی است
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۵
0
0
حمله سایبری به وبسایت‌‌های بانک‌ها و اداره پست رژیم صهیونیستی
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۳۹ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۵
0
0
ارتباط با رژیم صهیونیستی تهدید است
دفاع از فلسطین، دفاع از امنیت منطقه و کشورهای منطقه است
قدرت روز افزون جبهه مقاومت نابودی اسرائیل را تسریع کرده است.
بازنشسته تأمین اجتماعی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۵
0
0
بر عملکرد بانک نظارت بیشتری صورت گیرد
حدود 15 ماه پیش از عملکرد یکی از بانک طی نامه‌ای به رئیس کل بانک مرکزی شکایت کردم که متأسفانه تاکنون پاسخی در این مورد دریافت نکرده‌ام.
بازنشسته تأمین اجتماعی
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۵
0
0
آمریکا جنایتکار از سال 1357 تاکنون هزینه زیادی کرد اما از انقلاب اسلامی شکست خورد.
اروپا جنایتکار از سال 1357 تاکنون هزینه زیادی کرد اما از انقلاب اسلامی شکست خورد.
اسرائیل جنایتکار از سال 1357 تاکنون هزینه زیادی کرد اما از انقلاب اسلامی شکست خورد.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۵
0
0
نیروهای ائتلاف تحت رهبری آمریکا در شمال سوریه و هم شمال عراق از داعش و سایر گروه های تروریستی همه جانبه کمک، حمایت و پشتیبانی نظامی می کنند.
هدف اصلی مردم کل منطقه، اخراج آمریکا از عراق و سوریه و یمن و منطقه خاورمیانه است.

چه کسی تروریسم را مدیریت می‌کند؟ 100درصد فقط آمریکا جنایتکار!
چه کسی القاعده را مدیریت می‌کند؟ 100درصد فقط آمریکا جنایتکار!
چه کسی داعش را مدیریت می‌کند؟ 100درصد فقط آمریکا جنایتکار!
چه کسی گروه های تروریستی را مدیریت می‌کند؟ 100درصد فقط آمریکا جنایتکار!
اسرائیل در حمله به سوریه 100درصد با آمریکا و داعش هماهنگ است.
ائتلاف نظامی آمریکا در سوریه و عراق بسیار خطرناک است.
آمریکا جنایتکار از سال 2011 تاکنون همراه با چند کشور جنایتکار دیگر و در سایه سکوت بی شرمانه سازمان های به اصطلاح بین المللی خیانتکار بیش از 999 هزار تروریست را از کشورهای مختلف جهان به سوریه، عراق و منطقه آورد و همچنان نیز ادامه می دهد.
ترامپ جنایتکار است و هم تروریسم بین المللی بوده است
ترامپ در سوریه، عراق، یمن و افغانستان مرتکب جنایت جنگی و جنایت علیه بشریت شده است و باید در دادگاه لاهه محاکمه شود.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۲
0
0
مرزبانان خیانتکار هم از هر مهاجران افغانی 60 میلیون تومان دریافت می کنند وارد ایران می کنند
نظرات شما
نظرسنجی
بهترین گزینه برای ریاست مجلس دوازدهم چه کسی است؟
پیشخوان