تاریخ انتشار: ۱۶:۲۶ - ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۲
مخبر در پیامی به مناسبت سالروز تشکیل سازمان بسیج سازندگی:

جوانان برومند جهادی تعریف جدیدی از مدیریت در عرصه‌های مختلف و دلدادگی به آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی را به نمایش گذاشته اند

معاون اول رییس جمهور در پیامی ضمن گرامیداشت سالروز تشکیل سازمان بسیج سازندگی در ۱۷ اردیبهشت ماه و قدردانی از جهاد خالصانه و تلاش بی دریغ جهادگران بزرگ تاکید کرد: دولت مردمی مصمم است با حمایت از فعالیت‌های صادقانه گروه‌های جهادی با محوریت بسیج سازندگی، افق‌های تازه و امیدبخش از خدمت به مردم عزیزمان به ویژه قشر محروم جامعه را در گام دوم انقلاب اسلامی به منصه ظهور برساند.

جوانان برومند جهادی تعریف جدیدی از مدیریت در عرصه‌های مختلف و دلدادگی به آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی را به نمایش گذاشته اند

رویداد۲۴ متن پیام محمد مخبر به این شرح است:

بسمه تعالی

این کار اردو‌های هجرت و حرکت عظیم بسیج سازندگی یکی از برکاتش خدمت رسانی است که میلیون‌ها نفر از این خدمت شما به صورت مستقیم بهره مند می‌شوند.

مقام معظم رهبری حضرت آیت الله العظمی امام خامنه‌ای (مدظله العالی)

نهاد ارزشی بسیج سازندگی با فرمان ارزشمند رهبر معظم انقلاب اسلامی (حفظه الله تعالی) در هفدهم اردیبهشت ماه ۱۳۷۹ شکل گرفت تا با استفاده از ظرفیت جوانان انقلابی و در قالب اردو‌های جهادی در راستای تحقق عدالت اجتماعی در نقطه نقطه میهن اسلامی مان گام بردارد.

امروز بسیج سازندگی و جوانان برومند جهادی به پشتوانه ۲۳ سال تجربه مفید، با تعریف جدیدی از مدیریت جهادی در عرصه‌های مختلف، با حضوری تعیین کننده، متعهدانه و با بصیرت، عشق و دلدادگی به آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی را به نمایش گذاشته و در صحنه خدمت رسانی به ملت شریف ایران در برابر رهنمود‌های حکیمانه فرمانده معظم کل قوا (مدظله العالی) سر تعظیم فرود آورده و با تمکین به فرمان ۹ ماده‌ای معظم له ثمرات ارزشمندی را از خود بر جای گذاشته است.

کارنامه زرین بسیج سازندگی طی این سالها، حکایت از همراهی‌های بی وقفه این مجموعه وزین با دستگاه‌های اجرایی در تحقق سیاست‌های اقتصاد مقاومتی، اجرای پروژه‌های عمرانی در دور دست‌ترین مناطق روستایی و مرزی، گسترش برنامه‌های فرهنگی و تربیتی و سایر عرصه‌های اجتماعی دارد که هر کدام به سهم خود در زدودن غبار کاستی و محرومیت از جای جای ایران اسلامی، نقشی ارزنده داشته و دارند.

بر همین اساس، دولت مردمی مصمم است با حمایت از فعالیت‌های صادقانه گروه‌های جهادی با محوریت بسیج سازندگی به عنوان یک نهاد جهادگر انقلابی در سال مهار تورم و رشد تولید افق‌های تازه و امیدبخش از خدمت به مردم عزیزمان به ویژه قشر محروم جامعه را در گام دوم انقلاب اسلامی به منصه ظهور برساند.

اینجانب با گرامیداشت سالروز تشکیل سازمان بسیج سازندگی در ۱۷ اردیبهشت ماه از جهاد خالصانه و تلاش بی دریغ شما جهادگران بزرگ تقدیر نموده و توفیق شما را در مسیر پیشرفت و شکوفایی ایران اسلامی عزیز از پروردگار متعال خواستارم.

محمد مخبر

معاون اول رئیس جمهور

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: محمد مخبر
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان