تاریخ انتشار: ۱۳:۲۷ - ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۲
تعداد نظرات: ۱ نظر

قالیباف: در شرایط بد اقتصادی فشار بر مردم است

قالیباف گفت: تورم محصول رشد نقدینگی است و از ناترازی عملیاتی بودجه و ناترازی بانک‌ها نشئت می‌گیرد. این روشن است. نتیجه آن سلطه مالی بر سلطه پولی می‌شود. به معنای دیگر، انهدام همه تولید در کشور و ایجاد سوداگری‌ای که در پیش چشمان ماست. تا درباره این مسائل تصمیم نگیریم و آن‌ها را شفاف در برنامه هفتم تبدیل به قانون نکنیم و پای آن نایستیم، همین آش و کاسه‌ای که امروز هست در اقتصاد نابسامانمان ادامه خواهد داشت.

قالیباف: در شرایط بد اقتصادی فشار بر مردم است
رویداد۲۴ رئیس مجلس، در همایش صندوق توسعه ملی گفت: امروز در شرایط بد اقتصادی بیشترین فشار بر مردم است. این مردم‌اند که اقتصاد را به ثبات می‌رسانند، نه تصمیم‌گیری‌های ما در مجلس و دولت.

من برای حل این مشکلات و تحقق برنامه‌ها یک بحثی دارم و هر کجا که توفیق خدمت داشتم آن را اجرا کرده‌ام. به نظرم، هر جا باشیم همین رویکرد جواب می‌دهد: هوشمندسازی، شفاف‌سازی، مردمی‌سازی و خروجی آن‌ها، کارآمدسازی.

تورم محصول رشد نقدینگی است و از ناترازی عملیاتی بودجه و ناترازی بانک‌ها نشئت می‌گیرد. این روشن است. نتیجه آن سلطه مالی بر سلطه پولی می‌شود. به معنای دیگر، انهدام همه تولید در کشور و ایجاد سوداگری‌ای که در پیش چشمان ماست.

تا درباره این مسائل تصمیم نگیریم و آن‌ها را شفاف در برنامه هفتم تبدیل به قانون نکنیم و پای آن نایستیم، همین آش و کاسه‌ای که امروز هست در اقتصاد نابسامانمان ادامه خواهد داشت.

به عنوان یک شهروند و خدمتگزار مردم در مجلس می‌گویم که با تمام وجود ایستاده‌ام تا در برنامه هفتم تلاش کنم و در این مسیر حرکت کنیم.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۴
0
0
1402/02/14 - 19:19
درخواست ریس کمیسیون اصل ۹۰ از مردم:
گزارش تخلفات بانک‌ها را ارسال کنید
درپاسخ به حجت‌الاسلام والمسلمین نصرالله پژمان‌فر
گزارش تخلفات بانک‌ها را ارسال کنید/ و این در حالی است که از سال 1400 تاکنون بیش از 999 هزار بار در مورد پرداخت نکردن وام 50 تا 100 میلیون تومان بدون ضامن به بازنشستگان تامین اجتماعی توسط بانک ها از طریق رسانه های به دولت، مسئولان و نمایندگان مجلس و... ارسال کرده ایم ولی متاسفانه از سال 1400 تاکنون هیچ کسی هم پاسخگو و جوابگو نیست و تاکنون هم نبوده است و بررسی و رسیدگی نکردند و سکوت اختیار کرده اند چرا؟
نظرات شما
نظرسنجی
بهترین گزینه برای ریاست مجلس دوازدهم چه کسی است؟
پیشخوان