تاریخ انتشار: ۱۲:۰۸ - ۰۷ خرداد ۱۴۰۲

تفاوت هزینه تاکسی با کرایه خودرو در دبی

اجاره ماشین در دبی راهی برای جایگزین تاکسی است؛ اما در ابتدا بهتر است اطلاعات دقیق‌تری در مورد تاکسی و هزینه‌های آن با خبر شوید.

تفاوت هزینه تاکسی با کرایه خودرو در دبی

رویداد۲۴ تاکسی دبی یک وسیله نقلیه راحت و بدون دغدغه به حساب می‌آید که در تمام شهر امکان تردد دارد و در مقایسه با سایر روش‌های حمل و نقل گران‌تر به حساب می‌آید. اگر در زمان سفر به دبی قصد دارید با تاکسی رفت و آمد کنید باید مبلغ قابل توجه‌ای را برای هزینه تاکسی در دبی کنار بگذارید(پیشنهاد میکنیم مقاله هزینه های سفر به دبی را مطالعه کنید.). تاکسی‌های دبی به عنوان وسیله‌ی حمل و نقل عمومی شناخته نمی‌شود زیرا تنها  یک مسافر (و همراهانش) را جابه جا می‌کند.

اجاره ماشین در دبی راهی برای جایگزین تاکسی است؛ اما در ابتدا بهتر است اطلاعات دقیق‌تری در مورد تاکسی و هزینه‌های آن با خبر شوید.

انواع تاکسی های دبی

همانطور که گفته شد می‌توانید تمام مسیرهای شهر دبی را با تاکسی طی کنید و این نشان دهنده‌ی این است که سیستم تاکسیرانی دبی گستره می‌باشد. تاکسی‌های دبی به دو دسته زیر تقسیم می‌شوند:

 تاکسی‌های عمومی یا دولتی در دبی

این نوع تاکسی‌ از نظر رنگی کرم هستند و در طول شهر می‌توانید آنها را ببینید از نظر قیمتی نیز دولت روی آنها تسلط دارد و به نسبت تاکسی‌های خصوصی مبلغ پایین‌تری دارند.

تاکسی‌های خصوصی در شهر دبی

برای استفاده از تاکسی‌های خصوصی شهر دبی باید از نرم‌افزارهای اوبر، کریم و دبی تاکسی استفاده کنید. در این سرویس مالکیت آنها متعلق به دولت و حکومت نیست.

قیمت تاکسی های دبی

هزینه کرایه تاکسی در دبی بستگی به زمان و موقعیت مسافر دارد. در واقع تاکسی‌های دبی شب‌ها قیمت بالاتری نسبت به روز دارند. در زیر هزینه دو سرویس تاکسی دبی را بیان می‌کنیم.

کرایه تاکسی‌ دبی دولتی 

 در این سرویس تاکسی‌ها کیلومتر شمار دارند و در ابتدای ورود شما هزینه ورودی باید پرداخت کنید و بسته به مسیر هزینه مشخص خواهد شد.  

کرایه تاکسی‌های شخصی در دبی

با نصب برنامه‌هایی که گفته شد می‌توانید مبلغ را ببینید و براساس آن تصمیم بگیرید از این سرویس استفاده کنید یا خیر.

تفاوت هزینه تاکسی با کرایه خودرو در دبی

قیمت اجاره خودرو در دبی

همانطور که گفتیم بهترین جایگزین تاکسی در دبی اجاره خودرو می‌باشد که شما می‌توانید از خدمات اجاره خودرو در دبی با سعادت رنت استفاده کنید(وارد این صفحه شوید https://www.saadatrent.com/emirates

). شرکت سعادت رنت این سرویس را با هر بودجه ای در اختیارتان قرار می‌دهد تا بتوانید به راحتی در دبی گردش کنید و در هزینه‌های خود صرفه‌جویی کنید. 

از نظر قیمتی اجاره خودرو بسیار مناسب‌تر از تاکسی خواهد بود. اجاره خودرو در دبی به دو صورت با راننده و بدون راننده با مدت زمان حداقل 10 ساعت و حداقل 2 روز در اختیار شما عزیزان قرار می‌دهد. شما می‌توانید خودرو را در هر جایی از دبی تحویل بگیرید و عودت دهید. 

در سرویس اجاره خودرو با راننده در دبی نیاز به ارائه هیچ مدرکی بجز مدارک شناسایی ندارید و همچنین شما هیچ مسئولیتی در قبال خودرو و راننده نخواهید داشت. در اجاره خودرو بدون راننده نیاز است اطلاعات و مدارکی را در اختیار همکاران سعادت رنت قرار دهید که در ادامه به آنها می‌پردازیم.

انواع خودرو برای اجاره در دبی

در سعادت رنت برندهای مختلفی وجود دارد که می‌توانید آنها را اجاره کنید در زیر به تعدادی از آنها می‌پردازیم:

  •     برند تویوتا
  •     برند هیوندای
  •     برند شورلت
  •     برند فورد
  •     برند میتسوبیشی
  •     برند نیسان
  •     برند سوزوکی

شرایط اجاره خودرو در دبی

در هر دو سرویس اجاره خودرو شما باید ابتدا موارد زیر را مشخص کنید:

  •     تعیین تاریخ دریافت و تحویل خودرو
  •     انتخاب خودروی مورد نظر
  •     مشخص کردن مدت زمان کرایه
  •     تحویل ماشین‌های اجاره شده در موعد تعیین شده
  •     ارائه مدارک لازم

در زمان اجاره خودرو بدون راننده در دبی شما مبلغی به عنوان دیپوزیت به شرکت پرداخت می‌کنید پس از عودت خودرو در صورت عدم وجود جریمه به حساب شما واریز خواهد شد. یکی از مواردی که سعادت رنت را از دیگر شرکت‌ها متفاوت می‌کند این است که برای رفع ابهامات شما مشتریان، قراردادی را آماده می‌کند که در آن اطلاعات راننده، مدل ماشین، مدت زمان کرایه، محل تحویل و عودت، بیمه و ... ذکر شده است.

 این قرارداد در دو نسخه تهیه می‌شود و شما موظف هستید هر دو را امضا کنید و نسخه خود را تا پایان مدت کرایه نزد خود نگهداری کنید.

مدارک لازم برای اجاره خودرو در دبی

این موارد برای اجاره خودرو بدون راننده است، در اجاره خودرو با راننده کافیست اطلاعات فوق را به شرکت تحویل دهید.

  •     گذرنامه
  •     پاسپورت
  •     گواهینامه رانندگی بین المللی
  •     داشتن 21 سال سن برای اجاره ماشین در دبی

مزایای اجاره ماشین در دبی

در زیر به مزایای اجاره خودرو در دبی می‌پردازیم:

1-      خودرو در هر زمان و مکان در اختیار شما خواهد بود

2-    امکان تردد  به هر مکانی بدون دردسرهای اضافی

3-      از نظر هزینه بسیار مقرون به صرفه خواهد بود.

4-      از تفریحات دبی استفاده می‌کنید

تفاوت هزینه تاکسی با کرایه خودرو در دبی

جمع بندی

همان طور که در بالا به آن اشاره کردیم هزینه تاکسی در دبی بسیار بالاتر از دیگر وسایل حمل و نقل است. در نتیجه شما می‌توانید از خدمات اجاره ماشین سعادت رنت برای مدت زمانی که در دبی هستید استفاده کنید که از نظر هزینه بسیار به صرفه‌تر خواهد بود. در صورتی که به هر دلیلی نمی‌خواهید رانندگی کنید، می‌توانید از خدمات اجاره خودرو با راننده در دبی استفاده کنید این سرویس همچون تاکسی عمل می‌کند با این تفاوت که قیمت کمتری شما پرداخت خواهید کرد. شما برای رزرو کافیست یک هفته قبل حضور در دبی اقدام به اجاره خودرو کنید تا همان ماشین در زمان و مکان مشخص شده در اختیارتان قرار گیرد.

برچسب ها: اجاره خودرو
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان