تاریخ انتشار: ۱۲:۳۴ - ۱۱ خرداد ۱۴۰۲
تعداد نظرات: ۱ نظر

چالش انتخاب جانشین الهامی؛ فکری، برنده جنگ سرمربیان استقلالی؟

مدیران باشگاه هوادار هنوز تصمیم نهایی خود را در زمینه انتخاب سرمربی نگرفته‌اند.

چالش انتخاب جانشین الهامی؛ فکری، برنده جنگ سرمربیان استقلالی؟

رویداد۲۴ به گزارش فوتبال ۳۶۰، هوادار دومین فصل حضورش در لیگ برتر فوتبال ایران را با کسب ۳۳ امتیاز و حضور در رتبه دهم جدول به پایان رساند. بررسی آمار و ارقام نشان می‌دهد که بنفش‌پوشان با هدایت ساکت الهامی به لحاظ کسب امتیاز نسبت به لیگ بیست‌ویکم، یک امتیاز کمتر به‌دست آورده‌اند، اما در جدول شرایط بهتری داشته و با یک پله صعود در جایگاه دهم قرار گرفته‌اند. با وجود ثبت این عملکرد، ساکت الهامی تمایلی به تمدید قراردادش ندارد و از سوی مدیران باشگاه هوادار هم پیشنهادی به میان نیامد تا سرانجام الهامی با انتشار پستی در صفحه شخصی‌اش به صورت رسمی از هدایت تیم هوادار کنار بکشد.

الهامی که حالا به عنشوان یک سرمربی آزاد در بازار نقل‌وانتقالات حضور دارد، گزینه اول هدایت تیم نساجی مازندران است و گفته می‌شود که جلساتی را با رضا حدادیان مالک این باشگاه داشته و با توجه به سابقه موفق این سرمربی در تیم قائمشهری، احتمال انتصاب ساکت الهامی طی روز‌های آینده به عنوان سرمربی جدید تیم نساجی وجود دارد؛ به‌ویژه آنکه پرونده حضور کارلوس هرناندس در تیم نساجی بسته شده و در حال حاضر مازنی‌ها سرمربی ندارند!

سرمربیان سابق استقلال در صف انتظار!

مدیران باشگاه هوادار برای انتخاب سرمربی جدید با چند گزینه مختلف وارد مذاکره شدند. در شرایطی که گفته می‌شد محمود فکری گزینه اول هدایت تیم مس کرمان در فصل آینده رقابت‌های لیگ آزادگان است، اما فکری در جمع گزینه‌های هدایت تیم هوادار نامش به‌چشم می‌خورد. در کنار نام او، علیرضا منصوریان دیگر گزینه هدایت بنفش‌پوشان تهرانی بود که مدیران باشگاه هوادار در تلاش بودند تا بتوانند نظر این سرمربی باتجربه را جلب کنند تا منصوریان بعد از دو فصل پیاپی حضور در فوتبال خوزستان، در یکی از تیم‌های تهرانی کارش را دنبال کند.

منصوریان که آینده مبهمی در تیم فولاد خوزستان دارد و احتمال جدایی‌اش از این تیم قریب‌الوقوع به نظر می‌رسد، مذاکراتی را با مدیران باشگاه هوادار انجام داد، اما توافقی میان طرفین انجام نشد تا مذاکره با محمود فکری در اولویت قرار گیرد؛ به‌ویژه آنکه مدیران فعلی باشگاه هوادار در دوره حضور فکری در استقلال در نقش اسپانسر این باشگاه فعالیت داشتند و از همان زمان رابطه دوستانه با محمود فکری داشته‌اند.

فکری و بازگشتی غیرمنتظره؟

محمود فکری در فصل اخیر در نقش سرمربی سایپا در لیگ یک مشغول به فعالیت بود که در آستانه هفته‌های سرنوشت‌ساز، اختلاف او با مدیران باشگاه سایپا باعث برکناری فکری شد و تیم او که در مسیر صعود به لیگ برتر بود، از رسیدن به سهمیه حضور در سطح اول فوتبال ایران بازماند و نارنجی‌پوشان ناکام در بازگشت به لیگ برتر بودند.

فکری که در سالیان گذشته در تیم‌هایی مانند استقلال تهران و نفت مسجدسلیمان سابقه سرمربیگری دارد، حالا بعد از یک فصل دوری از رقابت‌های لیگ برتر در آستانه بازگشت به این رقابت‌ها قرار گرفته و مذاکرات مثبتی را با مدیران باشگاه هوادار داشته است. بنفش‌پوشان که در طول ۲ سال حضورشان در لیگ برتر، دو سرمربی عوض کرده‌اند، حالا بعد از همکاری با رضا عنایتی و ساکت الهامی به دنبال انتخاب گزینه جدیدی هستند و به نظر می‌رسد که در ادامه چرخه انتخاب سرمربیان استقلالی، این‌بار شانس هدایت تیم هوادار احتمالاً به محمود فکری خواهد رسید و او اگر اتفاق خاصی رخ ندهد و توافقات نهایی شود، در نقش سرمربی جدید تیم هوادار معرفی می‌شود.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
آرشام
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۳۸ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۲
0
0
چه جالب استقلال تو لیگ بیشترین سرمربی رو دارد و پیروزی بیشترین داور
نظرات شما
پیشخوان