تاریخ انتشار: ۱۲:۱۰ - ۱۲ خرداد ۱۴۰۲
تعداد نظرات: ۵ نظر

یک اصولگرا خطاب به قالیباف: حرف‌های تان بدجوری بوی زُهم انتخابات می‌دهد

آیا دولت آقای رئیسی هم زبانم لال ، مخاطب شماست؟ یا از ترس اینکه مبادا توپخانه‌هایشان علیه شما غرش کنند؛ لام تا کام علیه دولت چیزی نگفتید؟

یک اصولگرا خطاب به قالیباف: حرف‌های تان بدجوری بوی زُهم انتخابات می‌دهد

رویداد۲۴ محمد مهاجری، فعال رسانه ای اصولگرا نوشت:

آقای قالیباف،

با سلام؛

سخنان تان درباره اینکه مدیران کشور هر سال ۱۰۴میلیارد دلار را آتش می زنند، مغز استخوان هموطنان مان را هم سوزانده است.

می‌خواستم بگویم آفرین به شجاعت تان، مرحبا به صداقت تان ، درود بر صراحت تان، اما نتوانستم . چرا؟ عرض می کنم.

می‌دانید اگر یک چهره رسانه‌ای این عدد بزرگ را بیان می‌کرد، الان فلان سازمان و قرارگاه و تشکیلات، برایش پرونده ساخته بودند و حتی همین رفقای رسانه‌ای اصولگرای خودمان، خروار خروار به او ناسزا می‌گفتند که خلاف امنیت ملی گفته‌ای و تشویش اذهان عمومی کرده‌ای و به دولت مردمی تهمت زده‌ای؟ و چون حرف دشمن را زده‌ای، بنابراین باغی و یاغی و طاغی شده‌ای؟

آقای رئیس مجلس! برای شهروندانی که همچون شما توی یخچال‌شان آنقدر میوه نیست که وقتی نوه‌شان به خانه شان بیاید شرمنده نشوند، این عدد خیلی بزرگ است. آنها بلافاصله ۱۰۴میلیارد دلار را به ۸۵ میلیون جمعیت کشورشان تقسیم می کنند و می بینند سرانه هر نفر۱۲۲۳دلار است و وقتی آن را در قیمت روز دلار (۵۰هزارتومان) ضرب می کنند، سر از ۶۰ میلیون تومان در می آورد و بعدش با یک حساب سرانگشتی می فهمند که برای نوه ها می توانند مهمانی لاکچری هم بگیرند!


بیشتربخوانید: روش فعلی اداره کشور و مدیریت آن غلط است/ ما مدیران سالی ۱۰۴ میلیارد دلار به قیمت سال ۱۴۰۰، ثروت را هدر می‌دهیم


آقای قالیباف! این مدیرانی که این ۱۰۴میلیارد دلار ناقابل را آتش می زنند، کجا هستند؟ چه کسانی هستند؟ لابد شما خیلی هاشان را می‌شناسید. خب چرا چهارنفرشان را اسم نمی‌برید؟ یا آدر همین دولت فخیمه کنونی و در مجلس جلیله فعلی هم هستند؟ خود شما چطور؟ جزو همانهایید؟ اگر هستید چرا در قدرت مانده‌اید؟ می خواهید بمانید و سال آینده هم ۱۰۴ میلیارددلار دیگر آتش بگیرد و شما هم در آن نقش داشته باشید؟

وقتی یک مسئول - در گذشته و حال - به بدگویی از اوضاع مملکت می پردازد، حال آدم بد می شود. چون می‌بینیم ما شهروندان عادی که کاری دست مان نیست، همین حرفهای مسوولان را کم و بیش می‌دانیم و فقط غصه می‌خوریم. پس فرق ما مردم با صاحبان قدرت چیست؟ پس چرا از ما رای گرفته‌اند؟ رای گرفته‌اند که فقط از آتش زدن ۱۰۴ میلیارد دلار حرف بزنند و توی دل ما را خالی کنند؟

آقای قالیباف! کاش در حرفهایتان معلوم می‌کردید مخاطب‌تان کیست؟ آیا دولت آقای رئیسی هم زبانم لال ، مخاطب شماست؟ یا از ترس اینکه مبادا توپخانه‌هایشان علیه شما غرش کنند؛ لام تا کام علیه دولت چیزی نگفتید؟ این دولت به روایت مسئولانش و رسانه‌هایش از زمان هووخشتره تا امروز، موفق‌ترین و قدرتمندترین و پاک ترین و پرکارترین دولت است؛ هر چند این همه کمالات و جمالات و جلالات! فقط بر صفحه تلویزیون و روزنامه ها منقوش است و آنچه در سفره مردم نشسته، دود و خاکستر ناشی از آتش‌زدن همان ۱۰۴ میلیارد دلار است. آیا جرات دارید لبه نقدتان را با صراحت متوجه یک مسئول دولت کنید؟

فکر می‌کنید اگر همین سهم ۱۲۲۳ دلار هر نفر را به هر شهروند ایرانی بدهید ، خودش بلد نیست چه جوری آتش بزند؟!

حرف زیاد است اما کوتاه کنم . آقای قالیباف! حرفهای تان بدجوری بوی زُهم انتخابات می‌دهد.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۵
محمدرضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۲۸ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۲
0
4
واقعا آدم این حرفارو میشنوه قصه اینو میخوره که اعداد و ارقام بیش از این حرفاس...
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۲
0
4
اینا از .... همگی تف سربالا هستند!
ايراني
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۲
0
4
خواستم به قاليباف پيشنهادبدم ازاين مبلغ ازسهم خودش به سازمان تامين اجتماعي بدهد تا ٢ سال ديون همسان سازي مارابدهنددرضمن تهراني هاانتخابات نزديكه ديگه گول نخورين
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۲
0
4
وقتی حق وحقوق کارمندان، کارگران، بازنشسته ها و مردم توسط دولتمردان، مسئولین، مدیران و نمایندگان مجلس در کشور اسلامی پایمال و ضایع می شود وپس ثابت شده است دیگر دین اسلام وجود ندارد.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۲
0
2
مملکت مدعی العموم توی این مواقع داره ؟
نظرات شما
پیشخوان