تاریخ انتشار: ۱۱:۳۱ - ۱۳ خرداد ۱۴۰۲

پیشنهاد ویژه برای شما که قصد سرمایه گذاری دارید!

سرمایه گذاری در املاک یکی از رایج ترین روش های سرمایه گذاری در ایران است. بازار مسکن نیز در سال های گذشته اثبات کرده که قدرت مدیریت سرمایه نسبت به نرخ تورم را دارد. از این رو افراد بسیاری برای حفظ ارزش سرمایه خود رو به معاملات ملکی آورده اند.

رویداد۲۴ سرمایه گذاری در املاک یکی از رایج ترین روش های سرمایه گذاری در ایران است. بازار مسکن نیز در سال های گذشته اثبات کرده که قدرت مدیریت سرمایه نسبت به نرخ تورم را دارد. از این رو افراد بسیاری برای حفظ ارزش سرمایه خود رو به معاملات ملکی آورده اند. در این میان افراد سودجویی نیز وجود دارند که با تبلیغات فریب دهنده ای از جمله زمین های ارزان یا ویلاهای لاکچری قسطی سرمایه مردم را نابود می کنند.

با توجه به این موضوع لازم است که پیش از انجام هرگونه معامله ملکی، ابتدا از یک مشاور مورد اعتماد مشورت بگیرید و اطلاعات کافی کسب کنید. در بسیاری از موارد می توان با یک هزینه اندک برای مشاوره، از خسارت های بزرگی جلوگیری کرد.

پیشنهاد ویژه برای شما که قصد سرمایه گذاری دارید!

شکار فرصت های سرمایه گذاری اصولی با کمترین سرمایه

معاملات درست و اصولی، استراتژی های خاصی دارند که تشخیص آن ها نیاز به داشتن علم و تجربه چندین ساله دارد. مجموعه املاک داران با بیست سال سابقه کار در زمینه املاک و داشتن کارشناسانی خبره تلاش می کند تا همواره بهترین خدمات را به مشتریان خود ارائه دهد.

 از جمله این خدمات می توان به مشاوره اصولی سرمایه گذاری در زمینه املاک اشاره کرد. کارشناسان این مجموعه با بررسی کامل نقاط قوت و چشم اندازهای هر معامله، بهترین ها را برای شما شناسایی می کنند. بدین ترتیب علاوه بر سرمایه گذاری مطمئن در مناطق رو به رشد، می توانید ملک مورد نظر خود را در سریع ترین زمان و با کم ترین میزان سرمایه تهیه کنید.

از آب گل آلود بی ثباتی قیمت ها، خانه بگیرید!

با توجه به اینکه قیمت ملک در ایران با بی ثباتی روبه رو است، با آگاهی از قیمت روز دارایی های ملکی می توانید فرصت های خوبی را برای سرمایه گذاری به دست آورید. داشتن این آگاهی از چند جهت اهمیت دارد؛ فردی که ملکی دارد و با یک فرصت خوب برای سرمایه گذاری رو به رو می شود، در صورت دانستن قیمت ملک خود راحت تر می تواند برای فروش آن اقدام کند. در واقع اگر ارزش واقعی ملک خود را بدانید معاملات را بر اساس آن می سنجید.

پیشنهاد ویژه برای شما که قصد سرمایه گذاری دارید!

از سوی دیگر فرد خریدار نیز در صورت داشتن آگاهی از قیمت منطقه می تواند ملک را بر اساس ارزش واقعی آن خریداری کند. این مسئله می تواند جلوی سوداگری و کلاهبرداری را بگیرد. از طرفی بر جلوگیری از افزایش نادرست قیمت ها نیز بی تاثیر نخواهد بود.

برای ایجاد این شفاف سازی ها وزارت راه و شهرسازی سامانه اطلاعات بازار املاک (سابا) را راه اندازی کرده است. البته اطلاعات موجود در این سامانه نیاز به پردازش و تحلیل دارد تا بتوان از آن استفاده کرد. از آنجا که بسیاری از افراد فرصت و دانش کافی را برای تحلیل این حجم از اطلاعات در اختیار ندارند، مجموعه املاک داران امکان مشاوره تخصصی را برای کمک به این افراد فراهم کرده است.

نیاز خود را برای خرید ملک با ما در میان بگذارید!

مجموعه بزرگ املاک داران رسالت خود را در زمینه معرفی ملک گسترش داده است تا بتواند پاسخگوی هرگونه سلیقه و نیازی در این زمینه باشد. پروژه های مسکونی موجود در اصفهان که توسط این سایت معرفی می شود از میان واحدهای ارزان قیمت در مناطق خوب شهر که جای رشد دارند، انتخاب می گردد. بدین ترتیب شما می توانید حتی واحدهایی تا 500 میلیون تومان را نیز به راحتی در این مجموعه پیدا کنید.

شما می توانید در جشنواره های مختلفی که توسط این مجموعه برگزار می شوند، از تخفیفات ویژه ای همچون کاهش مبلغ کمیسیون و کارشناسی رسمی قیمت گذاری بهره مند شوید. تلاش این مجموعه بر آن است که بتواند با قیمت گذاری مناسب و ارائه خدمات مختلف گامی در جهت رفاه شما عزیزان بردارد.

پیشنهاد ویژه برای شما که قصد سرمایه گذاری دارید!

حتی با سرمایه اندک هم از قطار ساخت و ساز جا نمانید!

امروزه پروژه های مختلفی مانند پروژه گل نرگس که از سوی دولت در حال اجرا هستند، سعی در حل مشکل کمبود مسکن دارند. با این حال افزایش چشمگیر نیاز به مسکن سبب شده تا این پروژه ها نیز به تنهایی قادر به حل این مشکل نباشند. با توجه به این موضوع مجموعه املاک داران مناطقی را برای خرید و فروش ملک در اصفهان معرفی می کند که علاوه بر رشد ساخت و ساز در سال های اخیر، در آینده نیز رشد چشمگیری از لحاظ ساختمان سازی و قیمت داشته باشند.

هزینه پایین این معاملات برای خانه اولی ها یا کسانی که می خواهند به حومه شهر بروند بسیار مناسب است. برای اطلاعات بیشتر در رابطه با مشاوره سرمایه گذاری ملک می توانید به سایت املاک داران مراجعه کنید و یا با شماره 03136247738 تماس بگیرید.

برچسب ها: تبلیغات 
نظرات شما
پیشخوان