تاریخ انتشار: ۱۲:۲۶ - ۱۴ خرداد ۱۴۰۲

آخرین خبر از وضعیت خروجی‌های پرسپولیس در لیگ ۲۳

ورزش سه نوشت: بعد از کسب سه‌گانه، اکنون هواداران پرسپولیس در انتظار مشخص شدن وضعیت سرخ‌ها در فصل آتی هستند.

آخرین خبر از وضعیت خروجی‌های پرسپولیس در لیگ ۲۳

رویداد۲۴  ۲۴ ساعت بعد از قهرمانی در جام حذفی و ثبت سه گانه در فصل بیست و دوم، هواداران پرسپولیس با شوک بزرگی از سوی سرمربی خود مواجه شدند. یحیی گل‌محمدی که یک فصل دیگر با این تیم قرارداد دارد به واسطه فشار‌هایی که در طول فصل متحمل شده، ادعا کرده که شاید ترجیح دهد برای فصل آتی مدتی را به استراحت بپردازد. موضوع مربوط به سقف قرارداد که مانع بزرگی در مسیر بستن تیمی قدرتمند از سوی او محسوب می‌شود، عامل مهم دیگری در این تصمیم سرمربی قهرمان این فصل قلمداد می‌شود.

در این بین بحث دیگر در خصوص لیست خروجی پرسپولیس است؛ بازیکنانی که در طول فصل فرصت چندانی برای حضور در لیست و البته ترکیب پرسپولیس به دست نیاورده‌اند از جمله نفراتی هستند که احتمال جدایی‌شان از جمع سرخپوشان برای لیگ بیست و سوم محتمل است. با این حال با تصمیم یحیی گل‌محمدی اکنون پروسه مذاکره این بازیکنان نیز با توقف همراه شده است و همه در انتظار تصمیم نهایی کادر فنی برای فصل آتی هستند.

ادامه یا پایان کار یحیی گل‌محمدی مولفه اصلی تغییرات در این تیم محسوب می‌شود و مسیر نقل و انتقالاتی پرسپولیس را با تغییر همراه خواهد کرد و باید دید در نهایت طی روز‌های آتی و خصوصا بعد از مجمع هیئت مدیره و تعیین تکلیف در بخش مدیریتی که منجر به جلسه با کادر فنی خواهد شد، مسیر پنجره تابستانی پرسپولیس به چه شکل دنبال خواهد شد.

منبع: ورزش سه
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: پرسپولیس تهران
نظرات شما
پیشخوان