تاریخ انتشار: ۱۴:۰۶ - ۰۳ فروردين ۱۴۰۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
رویداد۲۴ گزارش می‌دهد

یکتا ناصر کیست؟

یکتا ناصر، بازیگر سینما، تلویزیون و تئاتر اهل ایران، در تهران به دنیا آمد و به تازگی اخباری از طلاق و اختلافات او با منوچهر هادی در رسانه‌ها فراگیر شده است، در ادامه مقاله با ما همراه باشید تا با بیوگرافی یکتا ناصر و حواشی زندگی او بیشتر آشنا شوید.

بیوگرافی یکتا ناصر

رویداد۲۴ یکتا ناصر، بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون، در تهران متولد ۱۲ آبان ۱۳۵۷ است.

وی دارای مدرک لیسانس در رشته مهندسی محیط زیست از دانشگاه آزاد اسلامی است. با ارتفاع ۱۶۵ سانتیمتر، در سن ۱۹ سالگی به دنیای بازیگری وارد شده و به عنوان یک بازیگر فعال در صنعت سینما و تلویزیون شناخته می‌شود. همچنین او یک طرفدار هوادار تیم پرسپولیس نیز است.

خانواده و اصالت یکتا ناصر

یکتا ناصر کیست؟

یکتا ناصر در شهر تهران به دنیا آمده است. پدر او یک افسر بازنشسته نیروی زمینی بوده و مادرش خانه‌دار است. همچنین، یک برادر کوچکتر و یک خواهر بزرگتر به نام نیکیتا دارد که عکاس می‌باشد.
بعد از تولد، به دلیل محل خدمت پدرش در سنندج، خانواده‌اش در این شهر ساکن شدند.

شروع بازیگری یکتا ناصر

یکتا ناصر کیست؟

«در سال ۱۳۷۶ وقتی ۱۹ سالم بود، یک روز یکی از دوستانم گفت باید خواهر ۵ ساله اش را به یکی از دفاتر فیلمسازی ببرد و از من خواست همراه او بروم.

من هم به قصد همراهی با او به آن دفتر رفتم، آنجا به من گفتند حالا که تا اینجا آمده اید شما هم یک فرم پر کنید، یک عکس پرسنلی هم که در کیفم بود را روی فرم گذاشت و تحویل دادم.

چند وقت بعد تماس گرفتند و من را برای بازی در سریال شش قسمتی گل‌های کاغذی (سال ۷۶) دعوت کردند که به این ترتیب وارد این عرصه شدم».

یکتا ناصر از تلویزیون تا سینما

یکتا ناصر کیست؟

یکتا ناصر پس از اولین تجربه بازیگری خود در سال ۱۳۷۷ در سریال "عید آن سال ها"، به بازی در سینما نیز پرداخت. در سال ۱۳۸۰، او در فیلم سینمایی "ساقی" به کارگردانی بهرام رادان به ایفای نقش پرداخت و تجربه‌ای دیگر در زمینه بازیگری در سینما را به دست آورد.

شهرت یکتا ناصر

یکتا ناصر کیست؟

یکتا ناصر در سال ۱۳۸۴ در سریال "اولین شب آرامش" به کارگردانی مهدی پاکدل، نقشی را ایفا کرد که به تدریج شهرت و شناخته‌شدگی او را افزایش داد. این نقش باعث شد تا وی به یکی از چهره‌های مشهور در صنعت سینما تبدیل شود.

در سال ۱۳۹۰، در فیلم "یکی می‌خواد باهات حرف بزند"، وی نقش مکمل را بازی کرد و برای این عملکرد، جایزه سیمرغ را به دست آورد.

ماجرای ازدواج و طلاق یکتا ناصر با منوچهر هادی

یکتا ناصر کیست؟

در اسفند ۱۳۹۴، یعنی وقتی یکتا ناصر ۳۷ ساله بود، او با منوچهر هادی ۴۱ ساله ازدواج کرد. آشنایی این دو نفر با هم در سال ۱۳۹۰ با بازی در فیلم "یکی می‌خواد باهات حرف بزنه" آغاز شد.

نتیجه این زندگی مشترک، به دنیا آمدن یک دختر به نام سوفیا است که در آذر ماه سال ۱۳۹۵ متولد شده است.

یکتا ناصر در آذر ماه ۱۴۰۲ اعلام کرد به مدت یک سال و نیم است که از همسرش منوچهر هادی جدا شده است، خودش می‌گوید تا این زمان سعی می‌کردم این موضوع را رسانه‌ای نکنم.

ویدیو جنجالی یکتا ناصر درخصوص ربوده شدن دخترش توسط پدرش

یکتا ناصر کیست؟

ماجرا از آنجا شروع شد که یکتا ناصر، بازیگر ۴۵ ساله سینما، فیلمی از خودش با صدا و ظاهری آشفته را منتشر کرد. در این ویدئو، او ادعا کرد که همسر سابقش، منوچهر هادی، فرزندشان را دزدیده است و او به کلانتری مراجعه کرده و قصد شکایت داشته است. همچنین، او در ویدئو به موضوع کتک خوردن و خشونت خانگی نیز اشاره کرده است.

این ویدئو باعث شد که خبر مثل توپی در شب سال نو منتشر شود و بازتاب آن به شدت پرحاشیه شود. حتی خبرگزاری قوه قضائیه نیز واکنشی نشان داد.

به گزارش خبرگزاری میزان، خانم ناصر در این مورد شکایت خود را در کلانتری۱۲۳ نیاوران ثبت کرده است. در حال حاضر، این موضوع به عنوان فقدان یا آدم‌ربایی مورد بررسی قرار نمی‌گیرد. براساس روایت یکتا ناصر، حضانت از سوی او بوده و بر اساس دستور موقت دادگاه خانواده، پدر حق ملاقات هفتگی یک ساعته با دخترش را در کلانتری داشته است. اگر ادعای یکتا ناصر در مورد دریافت دستور موقت از دادگاه صحیح باشد، مسئله عدم تحویل فرزند در زمان و مکان تعیین شده مطابق مقررات قضایی مورد بررسی قرار خواهد گرفت. تاکنون، یکتا ناصر هیچگونه رسمیتی به دادگستری نداشته است و فقط شکایت خود را در کلانتری ثبت کرده است و پرونده در حال پیگیری است.

واکنش‌ها در شبکه‌های اجتماعی به شکل معمول، به شدت متفاوت بودند. با عبارت "قضاوت نکنید"، قضاوت‌ها آغاز شدند. برخی از افراد قوانین کشور درباره حقوق زنان در زمینه طلاق، حق خواهانی از فرزند، حق کار و خروج از کشور و ... را مورد انتقاد قرار دادند و از سوی دیگر، انتشار عکس‌های خانوادگی منوچهر هادی که نشان می‌دهد دارای خانواده مذهبی است، مورد بحث قرار گرفت.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
محمد معصومی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۳۰ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۳
3
0
جاده فرياد
گلها گل زرد
مرد و زن
آدمیت مرد
انسانیت زن
آرام و صبر
گلها گل سرخ
نظرات شما
نظرسنجی
بهترین گزینه برای ریاست مجلس دوازدهم چه کسی است؟
پیشخوان