تاریخ انتشار: ۲۲:۵۴ - ۱۸ خرداد ۱۴۰۲

درآمد بنزما در الاتحاد هر دقیقه: ۳۸۰ یورو

بنزما در رئال مادرید ۲۸ میلیون یورو در هر فصل دستمزد می گرفت و اکنون در الاتحاد بدون هیچگونه تعهد مالیاتی درآمدی به مراتب بیشترخواهد داشت.

درآمد بنزما در الاتحاد هر دقیقه: ۳۸۰ یورو

رویداد۲۴ درآمد بنزما در رئال مادرید ۲۸ میلیون یورو در هر فصل بود، اکنون در الاتحاد بدون هیچگونه تعهد مالیاتی درآمدی به مراتب بیشتر خواهد داشت.

به گزارش سرخ نیوز؛ کریم بنزما برنده توپ طلا چالش جدیدی را در فوتبال آسیا و لیگ عربستان تجربه می‌کند. او که مثل دیگر ستاره‌های مسلمان دنیای فوتبال محبوبیت ویژه‌ای در کشور‌های خاورمیانه دارد با یک قرارداد سرسام آور لباس زرد و سیاه الاتحاد را به تن خواهد کرد.

قرارداد این بازیکن یک قرارداد کاملا ویژه است با ۲۰۰ میلیون یورو دستمزد در هر فصل به همراه ۲۰ میلیون یورو پاداش برای حضور در پروژه جام جهانی ۲۰۳۰ که عربستان سعودی قصد دارد برای کسب میزبانی آن رقابت کند. بنزما قرار است سفیر این کشور در جام جهانی باشد.

با این وصف به نظر می‌رسد کاپیتان سابق رئال مادرید چیزی درحدود ۲۲۰ میلیون یورو دریافت خواهد کرد که این مبلغ درمجموع می‌تواند به ۳۲۰ میلیون یورو افزایش پیدا کند.

این در حالی است که بنزما در رئال مادرید ۲۸ میلیون یورو در هر فصل دستمزد می‌گرفت و اکنون در الاتحاد بدون هیچگونه تعهد مالیاتی درآمدی به مراتب بیشترخواهد داشت.


بیشتر بخوانید: ویدئوی اولین سخنان بنزما به زبان عربی پس از پیوستن به الاتحاد


براساس محاسبات انجام شده درآمد کریم بنزما در الاتحاد عربستان (۲۰۰ میلیون یورو) به تفکیک زمان اینگونه خواهد بود:

ماهانه: ۱۶،۶۶۶،۶۶۶ یورو

در هفته: ۳،۸۴۶،۱۵۳ یورو

در روز: ۵۴۷،۹۴۵ یورو

در هر ساعت: ۲۲،۸۳۱ یورو

در دقیقه: ۳۸۰ یورو

در هر ثانیه: ۴.۵ یورو

منبع: سرخ نیوز

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: کریم بنزما
نظرات شما
پیشخوان