تاریخ انتشار: ۱۵:۴۳ - ۰۳ تير ۱۴۰۲
تعداد نظرات: ۲ نظر

واکنش خسروپناه به مصوبه اخیر درباره نمایش خانگی

خسروپناه گفت: مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی در راستای تقویت پلتفرم‌ها و شبکه نمایش خانگی است. این جوّسازی‌ها در حالی اتفاق می‌افتد که این مصوبه هنوز بیرون نیامده دوستان بخوانند ببینند به نفع‌شان است یا نفع‌شان نیست.

واکنش خسروپناه به مصوبه اخیر درباره نمایش خانگی
رویداد۲۴ تسنیم نوشت: دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی درخصوص واگذاری مجوز سریال‌های نمایش خانگی به صداوسیما واکنش نشان داد.

حجت‌الاسلام خسروپناه گفت: این مصوبه، اصلاً معنایش این نیست صداوسیما می‌خواهد دست و پای پلتفرم‌های نمایش خانگی را ببندد و یا اجازه فعالیت ندهد؛ به هیچ وجه این طور نیست.

وی افزود: مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی در راستای تقویت پلتفرم‌ها و شبکه نمایش خانگی است. این جوّسازی‌ها در حالی اتفاق می‌افتد که این مصوبه هنوز بیرون نیامده دوستان بخوانند ببینند به نفع‌شان است یا نفع‌شان نیست.

دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی ادامه داد: این جوّسازی و فضاسازی یک نوع عوام‌زدگی است. هنوز برخی مصوبه را ندیده‌اند؛ این مصوبه ۶ بند دارد و در بند ششم سیاست‌ها و اصول نمایش‌خانگی مدون شده و ما میدان وسیعی را براساس این سیاست‌ها به پلتفرم‌ها خواهیم داد.

حجت‌الاسلام خسروپناه اظهار کرد: این مصوبه در راستای تسهیل‌گری است. البته از طرفی دیگر به طور مثال یک درصد و دو درصد پلتفرم‌ها در برخی از سریال‌ها تخلفی کرده باشند طبیعتاً آیین‌نامه تخلفات هم توسط مجلس شورای اسلامی مصوب خواهد شد.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۳
1
3
چرا اینا اینقد زشتن همشون...منفور و ملعون
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۳
1
3
تلوزیون ایران
کامل تحریم کنید
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان