تاریخ انتشار: ۱۰:۱۵ - ۰۴ تير ۱۴۰۲

اولین واکنش پرسپولیس به شایعه جدایی بیرانوند/ یحیی ۲ بازیکن جدید پیشنهاد داد!

رضا درویش مدیرعامل باشگاه پرسپولیس می‌گوید لیست موردنظر یحیی گل‌محمدی را از او گرفته است.

اولین واکنش پرسپولیس به شایعه جدایی بیرانوند/ یحیی ۲ بازیکن جدید پیشنهاد داد!

رویداد۲۴ رضا درویش پس از ملاقات با بیرانوند در گفتگویی با خبرنگاران اظهار کرد: آقای بیرانوند علاوه بر اینکه دروازه‌بان پرسپولیس است، سرمایه ملی ماست. سوا از قرارداد بازیکنی، انس و نزدیکی بین ما وجود دارد و به عنوان بزرگ‌تر وظیفه داریم به او سرکشی کنیم. امیدوارم زودتر سلامتی‌اش را به دست آورد چون ایشان از ستون‌های فوتبال در آسیاست.

وی افزود: تا یکی دو ساعت دیگر مرخص می‌شود اما تا دو هفته استراحت دارد و ۲۵ روز دیگر می‌تواند تمرین کند.

او در مورد جلسه با یحیی عنوان کرد: جلسه خوبی داشتیم پیرامون اینکه برای شروع فصل چه امکانات و بازیکنانی نیاز دارند. با تمدیدی‌ها صحبت شده و در یکی دو روز آینده به ندرت می‌آیند کارشان را آغاز کنند. یکی دو بازیکن جدید پیشنهاد دادند تا برای جذب اقدام کنیم.

مدیرعامل پرسپولیس با اشاره به اردوی موردنظر یحیی گفت: یک پیشنهاد اردوی خارجی داریم و حالا در حال پیگیری هستیم.

وی راجع به محدودیت قرارداد دلاری توضیح داد: برای اینکه هر تصمیمی بگیرند، باید برنامه‌ریزی کنند و اینکه من بخشنامه کنم و دیگران مطیع باشند، دور از ذهن خواهد بود. برای تیمی که قرار است در آسیا شرکت کند، باید قدرت داشته باشد. شما رقبای ما را ببینید که برای شرکت در آسیا چه هزینه‌ای می‌کنند، ما در پی این هستیم که تیم را از کمترین امکانات هم محروم کنیم.

او در پاسخ به سوال پیرامون اختلاف با بیرانوند و احتمال جدایی این دروازه‌بان گفت: بیرانوند ایرانی است و مگر کسی برای او غیر از پرسپولیس تیمی را متصور است؟

منبع: ورزش سه
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان