تاریخ انتشار: ۱۲:۰۱ - ۲۰ تير ۱۴۰۲
تعداد نظرات: ۱ نظر

منصور حقیقت‌پور: تکنیسین‌های انتخابات اسب خود را برای مهندسی انتخابات زین کرده‌اند

منصور حقیقت‌پور نوشت: بنا به شواهد موجود مهندسان و تکنیسین‌های انتخابات که در انتخابات گذشته با راهبرد انتخابات حداقلی با به‌کارگیری کسری از مردم توانستند پیروز شوند مجددا اسب خود را زین کرده‌اند تا انتخابات پیش رو را با همان راهبرد حداقلی به نتیجه برسانند.

منصور حقیقت‌پور: تکنیسین‌های انتخابات اسب خود را برای مهندسی انتخابات اسفند زین کرده‌اند

رویداد۲۴ «در انتخابات مشروعیت نظام مهم است یا پیروزی قبیله من» عنوان یادداشت منصور حقیقت‌پور برای روزنامه اعتماد است که در آن آمده: مردم شریف ایران در یازدهم اسفند ۱۴۰۲ مجددا جهت انتخابات مجلس دوازدهم وارد میدان انتخابات خواهند شد و این انتخابات از منظر سیاسی، اجتماعی، امنیتی برای منافع ایران اهمیت فراوان دارد. به همین جهت مقام معظم رهبری ضمن برشماری اهمیت این انتخابات خواستار تبیین راهبردهای انتخابات سالم، پرامنیت، پرشور و رقابتی شدند که البته برای بنده فعلا فاعل تدوین‌کننده این چهار اصل انتخابات معلوم نیست.

اما به صورت کلی این انتخابات از این لحاظ برای ما اهمیت دارد که در ماه گذشته در ترکیه نمایش کاملی از دموکراسی با مشارکت بیش از هشتاد درصد جمعیت آن کشور صورت پذیرفت. برای کشوری که سابق بر این هر 10 سال یک کودتای نظامی در آن صورت می‌گرفت، امر فوق‌العاده‌ای بود و ما وظیفه داریم پیرو فرمایشات مقام معظم رهبری با ملاحظه چهار اصل مطروحه در یک رقابت دموکراتیک با کشورهای همسایه رقابت کنیم.

بنا به شواهد موجود مهندسان و تکنیسین‌های انتخابات که در انتخابات‌ گذشته با راهبرد انتخابات حداقلی با به‌کارگیری کسری از مردم توانستند پیروز شوند مجددا اسب خود را زین کرده‌اند تا انتخابات پیش رو را با همان راهبرد حداقلی به نتیجه برسانند. این اقدام در راستای خالص‌سازی هر چه تمام‌تر صورت خواهد گرفت.

سوال اینجاست آقایان مهندسین و تکنیسین‌های انتخابات! این اقدام آیا با راهبرد انتخاب پرشور و رقابتی مدنظر رهبری معظم انقلاب همخوانی دارد؟ آیا ترجیح منافع قبیله‌ای بر منافع ملی کشور مطابق با انصاف و مروت و جوانمردی است؟ آیا برگزاری انتخابات با کسری از واجدین شرایط تامین‌کننده منافع ملی و عزت ایرانی اسلامی است یا تامین‌کننده منافع قبیله من!!! پس وجدانا بیایید منافع ملی، شوکت اسلامی و سربلندی ایران اسلامی را بر منافع قبیله‌ای ترجیح دهیم. مهندسان محترم بیایید آچارها را غلاف کنیم و بگذاریم صندوق‌های آرا تعیین‌کننده باشند.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: منصور حقیقت پور
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
رضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۰
0
1
بی مهندسی یا با مهندسی شورای نگهبان، کسی در انتخابات فرمایشی مجلس شرکت نمی‌کند، لطفا برای انتخابات بازارگرمی نکنید!!!
نظرات شما
نظرسنجی
بهترین گزینه برای ریاست مجلس دوازدهم چه کسی است؟
Created by potrace 1.16, written by Peter Selinger 2001-2019
پیشنهاد
پیشخوان