تاریخ انتشار: ۱۵:۵۳ - ۲۳ تير ۱۴۰۲
تعداد نظرات: ۲ نظر

مبلغ نهایی قرارداد جدید علیرضا بیرانوند با پرسپولیس

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس ادعا می‌کند مبلغ قرارداد علیرضا بیرانوند نسبت به سال گذشته کاهش پیدا کرده است.

مبلغ نهایی قرارداد جدید علیرضا بیرانوند با پرسپولیس

رویداد۲۴ پس از حواشی و جنجال‌هایی که در هفته‌های گذشته پیرامون علیرضا بیرانوند رخ داد، اخبار مختلفی در خصوص مبلغ قرارداد این گلر ملی‌پوش با سرخپوشان منتشر شد و برخی از اهالی فوتبال اعتقاد داشتند با توجه به رد پیشنهاد نجومی استقلال توسط بیرانوند، قطعا او با رقم بالاتری حاضر به امضای قرارداد با سرخ‌ها شده است.

رضا درویش که صبح امروز در برنامه ورزش و مردم حاضر شده بود تا درباره مسائل مختلف باشگاه پرسپولیس صحبت کند، در بخشی از گفتگوی خود با مجری برنامه در پاسخ به سوالی درباره مبلغ قرارداد علیرضا بیرانوند گفت: فرق ما با چند باشگاه دیگر این است که چون در بورس هستیم، همه اجزای باشگاه عریان است. ما مثل یک آکواریوم هستیم که هر عملیاتی که انجام می‌دهیم، باید هویدا باشد. ما شرکت زیرمجموعه و هلدینگ نداریم که بگوییم مبلغی را از اینجا می‌دهیم و مابقی را از جاهای دیگر. 

او ادامه داد: گاهی دیدم برخی با یک تبسمی می‌گویند اگر قرار بود قرارداد جدید علیرضا بیرانوند همان قرارداد سال قبل باشد، چرا همان فسخ را ادامه ندادند؟ در این باره باید بگویم شما همین فردا می‌توانی فسخ کنی اما کمیته تعیین وضعیت با دفاعیه‌ای که باشگاه می‌دهد، می‌گوید این فسخ قابل اجرا هست یا خیر. ایشان هم فسخ قراردادشان را ثبت کردند و در صورتی که این کار را نمی‌کردند، جا داشت که باز هم همان قرارداد اجرایی شود.


بیشتربخوانید: اتفاق مهمی که در ماجرای بیرانوند فاش نشد!


درویش سپس توضیح داد: آقای بیرانوند مشکلاتی داشت و این کار را انجام داد اما سپس با هم نشستیم و صحبت کردیم. ایشان مشکل و طلبی داشتند که حق‌شان هم بود و ما هم قرار شد آن را مرتفع کنیم اما در این بین فشاری به او وارد می‌شد که باید هر چه زودتر آن طلب پرداخت می‌شد. به هر صورت این تصمیم را گرفت اما پس از آن مراجعه کرد و اگر دلگیری هم وجود داشت، رفع شد و خانه‌اش برگشت. کمااینکه اگر شما مصاحبه‌ها را هم ببینید، هر کسی از ما سوال کرد که علیرضا بیرانوند رفته، ما گفتیم جایی نرفته است. قانون به ما می‌گفت که آن فسخ عملیاتی نخواهد شد اما آن قرارداد باطل شده و باید قرارداد جدیدی بنویسید و بنابراین ما قرارداد جدیدی نوشتیم.

مدیرعامل پرسپولیس با اشاره به تاثیر قوانین جدید نقل و انتقالاتی فوتبال ایران روی قرارداد بیرانوند عنوان کرد: ما از روز اول به آقای بیرانوند و دیگران گفته بودیم که سقف قرارداد ما ۱۵ تومان است و ایشان آمد و امضا کرد. شاید جالب باشد که ایشان قرارداد را که خواند، متوجه شد نسبت به سال گذشته کم شده است؛ به این دلیل که طبق قوانین امسال، شما می‌توانید حداکثر ۲۰ درصد آپشن بگذارید اما در قرارداد پارسالش، چند آپشن دیگر هم داشت. 

او در پایان گفت: شما در باشگاه‌های دیگر دیده بودید که یک بازیکن، ۱۱ میلیارد قرارداد داشته و ۱۵ تومان آپشن. البته قرارداد آقای بیرانوند اینطور نبود و ۴-۵ تومان بود اما قانون می‌گوید بیست درصدِ ۱۵ تومان، می‌شود سه تومان. من از شما می‌خواهم که از سازمان لیگ یا سازمان خصوصی‌سازی درخواست کنید قرارداد قبل از فسخ و بعد از فسخ ایشان را بیاورند تا ببینید.

منبع: ورزش سه
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
شادی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۳
0
2
با شعور مردم بازی نکنید
پیروزی چی
|
Spain
|
۰۱:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۴
0
0
چی میگی؟
دروغ میگی!
اصلن بیرانوند امسال مفتی بازی میکنه.
گربه برای رضای خدا موش نمی گیره اما بیرانوند چرا.
نظرات شما
نظرسنجی
بهترین گزینه برای ریاست مجلس دوازدهم چه کسی است؟
پیشخوان