تاریخ انتشار: ۱۵:۰۷ - ۲۸ تير ۱۴۰۲
تعداد نظرات: ۴ نظر

انتقاد شدید از عدم رعایت حجاب و برگزاری پارتی‌های شبانه در کربلا

یک مقام مسئول در حرم امام حسین (ع) نسبت به عدم رعایت حجاب شرعی توسط دختران در کربلا و برگزاری پارتی‌های شبانه با صدای موسیقی زیاد انتقاد کرده است.

انتقاد شدید از عدم رعایت حجاب و برگزاری پارتی‌های شبانه در کربلا

رویداد۲۴ رئیس اداره امور مذهبی آستان مقدس حسینی در مراسم تعویض پرچم حرم مطهر امام حسین و حضرت عباس (علیهماالسلام) از گسترش فساد، برپایی مجالس با صدای بلند و بلند بودن موسیقی در شهر مقدس کربلا انتقاد کرد.

به گزارش فرارو، شیخ احمد الصافی با فراخواندن مسئولان به اجرای قانون حفظ حریم عتبات عالیات، عدم رعایت حجاب شرعی توسط دختران را محکوم کرد.

وی گفت: مصیبت امام حسین (ع) مصیبت بزرگی است و حسین نزد خداوند متعال مقامی بزرگ دارد و نزد خداوند عزیز است و حسین تنها با نفی ظلم و انحراف نهضت خود را انجام داد.

رئیس اداره امور مذهبی آستان مقدس حسینی اظهار کرد: می‌خواستیم به موضوعی اشاره کنیم و آن این است که می‌ترسیم جامعه ما به این فساد‌ها برگردد. برادرانم، در شهر کربلا یا هر شهر مقدسی مظاهر فساد ظاهر شده و مجالسی برپا می‌شود که نه با جامعه ما در آداب و رسوم، نه با دین ما و نه با توصیه‌های امامان (علیه السلام) سازگاری ندارد.

شیخ احمد صافی گفت: برخی جشن‌های غیرقابل قبول برگزار می‌شود و صدای موسیقی به ۲۰۰ متر می‌رسد و در برخی خانه‌ها موسیقی مهمانی شبانه شنیده می‌شود. ما از این وضعیت انتقاد می‌کنیم و از مسئولان می‌خواهیم که به این مسائل پایان دهند، زیرا قانونی وجود دارد که حرمت عتبات عالیات را حفظ می‌کند. مقدس‌تر از شهر کربلا جایی نیست. تمام سرزمین به خون حسین و برادر و یارانش آغشته شده است. تمام سرزمین آغشته به این خون است و پاک است و مقدس است و باید مورد احترام همه باشد، چگونه این اتفاق را که در شهرمان می‌افتد بپذیریم؟

وی ادامه داد: الان در برخی از خیابان‌ها تعهدی به حجاب از سوی برخی دختران وجود ندارد. حسین (ع) برای چه مبارزه کرد، آیا برای آزادی‌های ملت برای حفظ حجاب آن‌ها مبارزه نکرد؟ کار به جایی رسیده که ما در خطریم، اخلاق ما در خطر است، دخترانمان در خطرند، باید برای حفظ این اصولی که امام حسین (ع) با آن آمده اند، اقدام عاجل و قاطعانه صورت گیرد.

رئیس اداره امور مذهبی آستان مقدس حسینی ادامه داد: ما زنگ خطر را به صدا در می‌آوریم تا همه برادران توجه کنند، موکب داران و عزاداران توجه داشته باشند و در جهت مقابله با این موارد گام‌های مثبتی بردارند.

شیخ صافی خاطرنشان کرد: ما خواستار فعال شدن قانون حرمت کربلا و گسترش دایره آن هستیم و فقط محدود به آنچه بین الحرمین و اطراف آن است نباشد، باید همه جا را دربر گیرد که شهر کربلا نامیده می‌شود و شامل دانشگاه ها، مؤسسات، بیمارستان‌ها و مناطق تجاری می‌شود.

منبع: فرارو
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۴
ناشناس
|
Sweden
|
۱۷:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۸
0
6
تجربه وحشتناک ما ایرانی‌ها باعثِ شادی سرور و آزادی دیگران شده.
شهرزاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۸
0
7
کسب و کار اخوندا همه جا انشالا داره تخته میشه دیگه بازار رمالیشون رو میبرن تو حجره هاشون
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۳۴ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۸
0
6
به عبارتی فعالیت تپه سازی مسئولین ما حتی تاثیرات فرهنگی خودش و توی عراق هم گذاشته !!!!!! همه رو از دین و ایمان انداخته!!!!! جالبه مگه نه؟؟؟!!!!!
راِیش سوم
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۲۸ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۹
0
5
سق وط
نزدیک هست
نظرات شما
نظرسنجی
بهترین گزینه برای ریاست مجلس دوازدهم چه کسی است؟
پیشخوان