تاریخ انتشار: ۱۳:۲۰ - ۰۴ مرداد ۱۴۰۲

حادثه در جاده خاوران؛ آتش سوزی در یک کارگاه تولیدی

بنا بر اعلام سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران یک کارگاه تولید و تزریق پلاستیک در جاده خاوران طعمه حریق شد.


حادثه در جاده خاوران؛ آتش سوزی در یک کارگاه تولیدی
رویداد ۲۴ به گزارش ایسنا؛ سید جلال ملکی، در تشریح جزئیات این خبر گفت: وقوع حادثه حریق در یک کارگاه تولیدی در ساعت ۷:۰۶ صبح امروز به سامانه ۱۲۵ اطلاع داده شد که درپی آن ستاد فرماندهی آتش‌نشانان نزدیک‌ترین ایستگاه‌ها را به همراه نردبام هیدرولیکی و تانکر آب به محل حادثه واقع در جاده خاوران شهرک عباس‌آباد اعزام کرد.

وی با اشاره به حضور عوامل آتش‌نشانی در محل حادثه گفت: با حضور آتش‌نشانان در محل مشاهده شد که چندین سوله و کارگاه در مجاورت یکدیگر قرار گرفته و حریق در یکی از این سوله‌ها که حدود ۴۰۰ مترمربع مساحت داشت، رخ داده و در حال سرایت به سوله‌های دیگر است.

ملکی با بیان اینکه اینکه محل حادثه یک کارگاه تولید و تزریق پلاستیک بود، گفت: قسمتی از این کارگاه دارای یک نیمه طبقه بود که به نظر می‌رسد حریق از این قسمت آغاز شده و به دیگر بخش‌های سوله نیز سرایت کرده بود، به طوری که حرارت آتش سبب تغییر شکل سقف نیز شده و احتمال ریزش آن را افزایش داده بود. همچنین دود برخاسته از این حریق تا شعاع چند صدمتری از کانون حریق قابل مشاهده بود.


بیشتر بخوانید: تداوم آتش‌سوزی جنگل‌های مریوان برای سومین روز متوالی 


سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران ادامه داد: در این شرایط آتش نشانان اقدامات خود برای مهار و اطفاء حریق را از چند جهت آغاز کرده و دقایقی بعد موفق به مهار شعله‌های آتش شدند. پس از آن نیز شعله‌های آتش به طورکامل خاموش شد.

ملکی با بیان اینکه این حادثه مورد مصدومیت و خسارات جانی نداشت، گفت:‌آتش‌نشانان دقایقی پیش پس از اطفای کامل به ماموریت خود خاتمه دادند. علت این حادثه نیز از سوی کارشناسان آتش نشانی بررسی و اعلام خواهد شد.

منبع: اقتصاد24
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: قیمت خودرو
نظرات شما
پیشخوان