تاریخ انتشار: ۱۹:۵۰ - ۲۴ مرداد ۱۴۰۲
تعداد نظرات: ۱۱ نظر
رویداد۲۴ گزارش می‌دهد

محسن کیایی کیست؟

محسن کیایی، بازیگر تلویزیون و سینمای ایران، با استعداد و محبوبیت چشمگیری در صنعت سینما و تلویزیون کشورمان دارد. او در اردیبهشت ۱۳۶۲ در تهران متولد شد، در این مقاله با ماه همراه باشید تا با بیوگرافی و بهترین فیلم‌های محسن کیایی بیشتر آشنا شوید.

بیوگرافی محسن کیایی

رویداد۲۴ مهدی توفیقی: محسن کیایی متولد ۶ شهریور ۱۳۶۰ در تهران، بازیگر و نویسنده است، او تحصیلکرده ناتمام رشته نمایش از دانشگاه آزاد اسلامی می‌باشد که از ۱۹ سالگی جلوی دوربین رفت و حالا یک بازیگر شدیدا فوتبال و طرفدار پرسپولیس است.

اصالت و خانواده محسن کیایی

محسن کیایی در شهر کرج بعنوان فرزند دوم خانواده به دنیا آمد، برادر بزرگش «مصطفی کیایی» (کارگردان) و برادر کوچکترش «میلاد» (عکاس) است.

محسن کیایی از علاقه تا تئاتر در مدرسه

محسن کیایی در این خصوص می‌گوید: «در سال‌های مدرسه تئاتر اجرا می‌کردم، حتی سال‌های قبل‌تر از آن که سن و سالم کمتر بود وقتی گریه می‌کردم، برای آرام گرفتن مرا جلوی تلویزیون می‌نشانند.

جادوی آنچه در آن قاب مربعی می‌دیدم آنقدر جذاب بود که ساکتم می‌کرد و انگار مرا در خود می‌کشید».

محسن کیایی حرفه‌ای با تئاتر

محسن کیایی اولین بار در ۱۷ سالگی با نمایش «نقش خوانی» بروی صحنه رفت و برای آن جایزه یک بازیگری گرفت، که داورانش خانم گلاب آدینه و مهدی هاشمی بود.

دستیاری و ایده پردازی

محسن کیایی درباره فعالیت به عنوان دستیار کارگردان اینگونه می‌گوید: «در ادامه کنار برادرم «مصطفی» به سراغ دستیار کارگردانی رفتم و در فیلم‌های کوتاه و تبلیغاتی که می‌ساخت، در کنارش از ایده تا دستیاری و کار صحنه انجام میدادم».

محسن کیایی اولین بار جلوی دوربین

محسن کیایی کیست؟

محسن کیایی، اولین بار با سریال «رویای گلی» و مجموعه ایپزودی «شاهین» در سال ۱۳۷۹ وقتی ۱۹ ساله بود بازی در جلوی دوربین را تجربه کرد.

بعدا سال‌ها طول کشید تا دوباره با فیلم «بعد از ظهر سگی» به کارگردانی برادرش در سال ۱۳۸۸ وقتی ۲۸ ساله بود وارد سینما شود.

شهرت محسن کیایی

محسن کیایی، در نوروز سال ۱۳۹۰ با سریال «راه در دو» به کارگردانی سعید آقاخانی بسیار دیده شد، سپس سال ۱۳۹۳ با سریال «پرده نشین» در نقش یک روحانی بسیار درخشید.

ازدواج محسن کیایی

محسن کیایی کیست؟

محسن کیایی در سال ۱۳۸۶ وقتی ۲۶ ساله بود، با «سهیلا امیرحسینی» عکاس و گریمور سینما ازدواج کرد که ثمره اش یک فرزند دختر بنام «رز» می‌باشد.

محسن کیایی درباره ازدواج خود می‌گوید: «همسرم مشوق خیلی خوب من در کار‌های هنری است و در خلق فیلمنامه هایم هم سهم زیادی دارد، چون خودش هم دست به قلم است».

نویسندگی حرفه‌ای محسن کیایی

او سال ۱۳۹۱ فیلمنامه مجموعه «مهمانان ویژه» را برای تلویزیون نوشت که به کارگردانی جواد رضویان کار شد و آن سال بهترین مجموعه تلویزیون لقب گرفت.

بعدا فیلمنامه «لونه زنبور» و سریال‌های «هم گناه» و «خوشنام» را هم کار کرد.

تیم مورد علاقه محسن کیایی

او درباره تیم مورد علاقه خود می‌گوید: «من به فوتبال خیلی علاقه دارم، عاشق تیم پرسپولیس هستم، اوقات فراغت خودم را بیشتر صرف فوتبال می‌کنم و گاهی نیز همراه همسرم به سینما می‌روم».

بهترین فیلم‌های محسن کیایی

فیلم دینامیت

محسن کیایی کیست؟

فیلم دینامیت به کارگردانی سید مسعود اطیابی در سال ۱۴۰۰ ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر کمدی و خانوادگی می‌باشد. در این فیلم احمد مهرانفر، پژمان جمشیدی، نازنین بیاتی، محسن کیایی، زیبا کرمعلی، نادر سلیمانی و امید روحانی به هنرمندی پرداخته‌اند.

در تهرانی که هر آدمی سبک زندگی و عقیده متفاوتی دارد، دو طلبه جوان آپارتمانی را در شمال آن اجاره می‌کنند. آن‌ها با همسایگان خود که هرکدام به نحوی زمین تا آسمان با عقایدشان اختلاف دارند به مشکل می‌خورند. باید دید در این تعارض‌های خنده دار با همسایه‌ها در فیلم «دینامیت»، این دو طلبه چه روشی را پیش خواهند گرفت.

سریال هم گناه

محسن کیایی کیست؟

سریال هم گناه به کارگردانی مصطفی کیایی در سال ۱۳۹۸ ساخته شده است. این سریال محصول کشور ایران و در ژانر درام و رازآلود می‌باشد. در این سریال پرویز پرستویی، هدیه تهرانی، محسن کیایی، پدرام شریفی، مسعود رایگان، رویا تیموریان، مهدی پاکدل، حبیب رضایی، شاهرخ فروتنیان، افسانه ناصری، احسان کرمی، روشنک گرامی، افسانه چهره آزاد، مارال بنی آدم، علی باقری، سوگل خلیق، حسین امیدی، شیرین اسماعیلی، محمد موحدنیا، مرتضی آقاحسینی، محمد رسول صفری، هنگامه قاضیانی، فرانک کلانتر، ساقی حاجی پور، آیتک جاوید نژاد و فروغ قجابگلی به هنرمندی پرداخته‌اند.

ماجرا در خصوص خانواده‌ای قدیمی در تهران به نام صبوری است که سالهاست در کار پرورش گل‌های تزئینی و گل‌های مختلف هستند، خانواده آن‌ها از سه برادر و یک خواهر تشکیل شده است. همه خانواده در شرکت کار می‌کنند و شغل موروثی خود را پی می‌گیرند، به جز پسر دوم فریبرز که در حال حاضر ۵۸ سال سن دارد و افسر اداره آگاهی است. فریبرز در جوانی تصمیم می‌گیرد که پلیس شود و برای گذراندن دوره آموزشی به شهرستانی می‌رود و ...

فیلم مطرب

محسن کیایی کیست؟

فیلم مطرب به کارگردانی مصطفی کیایی در سال ۱۳۹۸ ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر کمدی و درام می‌باشد. در این فیلم پرویز پرستویی، الناز شاکردوست، محسن کیایی، مهران احمدی، حسین امیدی، عایشه گل جوشکن، امین مقدم و محمدسام یوسفی به هنرمندی پرداخته‌اند.

داستان این فیلم درباره یک خواننده کاباره‌ای به نام ابراهیم خوش لحن (خوش سینه) است که پیش از اوج گرفتن با وقوع انقلاب ۱۳۵۷ همچون این طیف خواننده‌ها از صحنه کنار می‌رود، اما چون به اندازه کافی از شهرت و اقبال نیز برخوردار نبوده، نمی‌تواند خواننده لس آنجلسی شود و در نهایت به خواننده مراسم تبدیل می‌شود و….

فیلم ماجرای نیمروز ۲: رد خون

محسن کیایی کیست؟

فیلم ماجرای نیمروز ۲: رد خون به کارگردانی محمدحسین مهدویان در سال ۱۳۹۷ ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر اکشن و درام می‌باشد. در این فیلم محسن کیایی، بهنوش طباطبایی، جواد عزتی، هادی حجازی فر، هستی مهدوی، مهدی زمین پرداز، حسین مهری و امیرحسین هاشمی به هنرمندی پرداخته‌اند.

این فیلم که ادامه ماجرای نیمروز ۱ است به ماجرای کشته شدن موسی خیابانی یکی از افراد موثر سازمان تروریستی مجاهدین خلق می‌پردازد و در قسمت دوم این فیلم به ماهیت تروریستی و غیر انسانی فرقه منافقین به سرکردگی مسعود رجوی پرداخته شود. داستان از این قرار است که خونه‌ی افشین رو گشتن. خونه خواهر منو. بهشون نگفتی من کی ام؟ نگفتی چه کارایی از دست رفیق ات برمی آد؟ - بوی سیگار می‌دی. - اینم گزارش کن.

فیلم سد معبر

محسن کیایی کیست؟

فیلم سد معبر به کارگردانی محسن قرایی در سال ۱۳۹۵ ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر درام و خانوادگی می‌باشد. در این فیلم حامد بهداد، باران کوثری، نادر فلاح، محسن کیایی، گیتی قاسمی، نگار عابدی، علیرضا کمالی، حسام محمودی و آوا شریفی به هنرمندی پرداخته‌اند.

داستان قاسم کارمند اداره سد معبر شهرداری را روایت می‌کند که در تلاش است وضعیت زندگی خود را بهبود ببخشد، اما در این راه با نرگس همسرش اختلاف نظر دارد.

سریال بی گناه

محسن کیایی کیست؟

سریال بی گناه به کارگردانی مهران احمدی در سال ۱۴۰۰ ساخته شده است. این سریال محصول کشور ایران و در ژانر خانوادگی و درام می‌باشد. در این سریال محسن کیایی، ویشکا آسایش، شبنم مقدمی، مهران احمدی، ماهور الوند، آتیلا پسیانی، نسرین نصرتی، حسین پورکریمی، هدیه بازوند، نوید لایقی مقدم، منوچهر زنده دل، دنیا مدنی، مبینا طبایی، مهران وثوقی، مسعود رایگان، مهرانه مهین ترابی، رویا تیموریان، باران احمدی، احسان معجونی و یگانه رادبخش به هنرمندی پرداخته‌اند.

بهمن مردانی بعد از ۲۵ سال برای پیدا کردن عشق گمشده اش به تهران باز میگردد.

فیلم لونه زنبور

محسن کیایی کیست؟

فیلم لونه زنبور به کارگردانی برزو نیک نژاد در سال ۱۳۹۶ ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر کمدی می‌باشد. در این فیلم محسن کیایی، پژمان جمشیدی، هومن برق نورد، بهاره کیان افشار، پیام احمدی نیا، رعنا آزادی ور و فرید سجادی حسینی به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم کمدی لونه زنبور با بازی پژمان جمشیدی، محسن کیایی، بهاره کیان افشار، هومن برق نورد و رعنا آزادی ور، داستان دو پسرخاله است که دزدانی خرده پا و کوچک هستند. آن‌ها با تحویل گرفتن یک جعبه دچار دردسر شده و درگیر جریانی بزرگ می‌شوند...

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱۱
دراج
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۵
5
7
یک بیشرف خبیث حامی اراذل و اوباش قمه کش قاتلین ۱۰۰ شهید امنیت
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۵
6
5
محسن کیانی یک نمک نشناس حرام لقمه است .تماااام
محمدمعصومی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۵
2
4
مهران احمدی الناز شاکردوست
پرویز پرستویی محسن کیایی
بهاره کیان افشار پژمان جمشیدی
کار هنر و نیت ها
نیت صادقانه درستی هنر
همراهی
خیابان آرام
غیرتمندی و شرف
معرفت و شعور
کلاس آدمیت
مرام انسانیت
مرد و زن دختر و پسر
دانایی و عقل
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۵
7
7
محسن کیانی سلبریدی بیسواد وناموس فروش احمق است
جواد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۵
5
5
محسن کیای یگ اشغال بتمام معناست
جواد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۵
4
1
هر اشغالی هستی این اشغالا که دریالا نام بردی عین خودت اشغال هستن
پاسخ ها
محمدمعصومی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۶
جواز دام
جواد نام
ایرانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۱۶ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۶
2
3
من نمیدانم چرا به محسن کیایی در کامنت های قبلی توهین کرده اند اگر مشکلی داره یا موضوعی است اعلام کنید تا ما هم آگاه شویم باتشکر
لیلا
|
Germany
|
۰۹:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۷
2
1
کیایی خودش روزود گم کرد و اصلا قابل مقایسه با پرویز پرستویی و پژمان جمشیدی نیست بی ادب وبی هنر پررو با پررویی بازیگر شده وعادت داره خودش رو به بزرگان بچسبونه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۷
0
3
سلبریتی های که از پول این ملت بجایی رسیدن بعداز پشت خنجر زدن عوض اینکه ما مردم باشند برعلیه مردم دست زدن جواب اینهمه شهید که شما مسببش بودین چی میدین خدا ازتون نگذره
امیر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۹
1
1
یه احمقی که الکی معروف شده .و مثل بقیه دوزاری های بی شرف حتما به یک سفارت خارجی تردد داره .
نظرات شما
نظرسنجی
بهترین گزینه برای ریاست مجلس دوازدهم چه کسی است؟
پیشخوان