تاریخ انتشار: ۱۱:۵۵ - ۱۰ شهريور ۱۴۰۲

۷ نکته مهم قبل از خرید درب حیاط فلزی که نمی‌دانید + مدل‌های درب حیاطی جدید

اگر می‌‌خواهید از انواع درب حیاط آهنی برای ساختمان خود استفاده کنید؛ اما نمی‌‌دانید آیا این درب‌ها برای نیاز‌های شما مناسب هستند یا کدام یک از مدل‌های آن بهتر است، تا انتهای این مطلب ما را همراهی کنید تا به تمامی‌‌ سؤالات شما پاسخ دهیم.

۷ نکته مهم قبل از خرید درب حیاط فلزی که نمی‌دانید + مدل‌های درب حیاطی جدید

رویداد۲۴ آیا می‌دانید که درب حیاط فلزی خوب چه ویژگی‌هایی دارد؟ درب حیاط هر ساختمان بیانگر حسن سلیقه مالک آن است که علاوه بر حفظ ایمنی و ایجاد فضایی مجزا، به زیبایی بیشتر نمای ساختمان کمک می‌‌کند. این درب از مناسب‌ترین گزینه‌ها برای ایجاد امنیت و جلوه بصری بی نظیر است و امروزه در انواع مختلفی تولید می‌‌شود.

اگر می‌‌خواهید از انواع درب حیاط آهنی برای ساختمان خود استفاده کنید؛ اما نمی‌‌دانید آیا این درب‌ها برای نیاز‌های شما مناسب هستند یا کدام یک از مدل‌های آن بهتر است، تا انتهای این مطلب ما را همراهی کنید تا به تمامی‌‌ سؤالات شما پاسخ دهیم.

مهم‌ترین نکات خرید درب حیاط فلزی؛ 7 نکته طلایی

اگر قصد خرید درب فلزی حیاط را دارید، باید بدانید که لازم است در هنگام خرید درب موردنظرتان به چه موضوعاتی توجه داشته باشید تا خریدی مطمئن را تجربه کرده و از زیبایی و امنیت درب ساختمان خود لذت ببرید.

مهم‌ترین نکاتی که باید در انتخاب درب‌های فلزی حیاط به آن‌ها دقت کنید؛ شامل موارد زیر می‌شوند:

  1. در هنگام خرید درب حیاط فلزی تک لنگه یا دو لنگه به رنگ و طرح و نقش‌های روی درب توجه کرده و آن را متناسب با معماری ساختمان انتخاب کنید.
  2. به تناسب رنگ درب با نمای ساختمان و همچنین نوع رنگ و دوام آن توجه داشته باشید.
  3. به استاندارد بودن قفل و دستگیره درب دقت کنید تا دست سارقان از ساختمان شما کوتاه شود.
  4. دقت کنید لولا‌های درب مورد نظر از نظر تحمل وزن و استحکام در برابر ضربه و برش مقاومت بالایی داشته باشند.
  5. در خرید درب حیاط فلزی سبک از مرغوبیت جنس مواد اولیه و نشکن بودن نوع شیشه به‌کاررفته در درب اطمینان حاصل کنید.
  6. از مقاومت و پایداری درب حیاط در برابر تابش آفتاب، برف و باران، گردوغبار، رطوبت و سرمای و گرمای شدید مطمئن شوید.
  7. دقت کنید یک درب فلزی باکیفیت باید از ورقه‌های یکدست و یکپارچه تشکیل شده باشد تا به راحتی مقاومت و استحکام خود را از دست ندهد و تا سالیان سال محافظ ساختمان شما باشد.

انواع مدل‌های درب حیاط فلزی؛ برای همه سلیقه‌ها

امروزه درب‌های فلزی به ‌عنوان محبوب‌ترین درب‌ها برای درب حیاط ویلایی، پارکینگ و ورودی ساختمان شناخته می‌‌شوند و این موضوع سبب شده تا مدل‌های جدیدی از این درب‌های زیبا و مستحکم به بازار عرضه شوند. در ادامه مطلب شما را با ویژگی‌های هریک از مدل‌های درب‌های فلزی حیاط آشنا خواهیم کرد.

درب فرفورژه فلزی

درب فلزی فرفورژه؛ با طرح‌های مدرن و امروز

درب‌های فرفورژه با پیچ‌وخم زیادی ساخته می‌شوند و جزو درب‌های بسیار زیبا و شیک برای ساختمان‌های مسکونی به شمار می‌آیند. امروزه از درب فرفورژه ساده بیشتر برای درب ورودی حیاط یا ساختمان و نمای زیبای آن استفاده می‌‌شود.

از ویژگی‌های اصلی این درب‌ها می‌‌توان به تنوع، قیمت بالا، زیبایی و عدم نیز به مراقبت و نگهداری بخصوص از آن اشاره کرد.

درب فلزی آکاردئون؛ ایمن و پرکاربرد

این مدل درب‌های فلزی به ‌عنوان نوعی محافظ ضدسرقت برای درب حیاط ساختمان مورد استفاده قرار می‌‌گیرند. این نوع درب حیاطی جدید از قابلیت قفل سوئیچی داخلی و امکان متصل کردن قفل آویز حلقه‌ای برخوردار است و ایمنی بالایی دارد.

درب فلزی cnc (برش لیزری)

درب فلزی CNC؛ مناسب برای هر ساختمان

از این نوع درب فلزی می‌‌توانید برای قسمت‌های مختلف ساختمان همچون حیاط، قسمت ورودی، درب ویلا، پارکینگ و درب منزل یا لابی ساختمان استفاده کنید. این درب‌های فلزی برای استفاده در محیط‌های مرطوب نیز گزینه بسیار خوبی هستند؛ زیرا در عین زیبایی و شیک بودن، عمر بالایی هم دارند.

درب فلزی برش لیزری؛ زیبا و مطمئن

در ساخت درب برش لیزری از لیزر برای برش قطعات استفاده می‌‌شود. این درب‌ها از جدیدترین انواع درب‌های حیاط فلزی هستند که این روز‌ها به دلیل جذابیت بصری و کارایی که دارند، محبوبیت ویژه‌ای پیدا کرده‌اند. این نوع درب برای ایجاد امنیت نیازی به میله‌های زمخت ندارد و در انواع خلاقانه و منحصر‌به‌فردی تولید می‌‌شود.

درب حیاط فلزی

درب حیاط فلزی مدرن؛ شیک و پرطرفدار

اگر به دنبال خرید یک درب حیاط فلزی ساده هستید که در عین سادگی، ظاهری مینیمال و زیبا داشته باشد، درب‌های فلزی مدرن بهترین انتخاب هستند. این درب‌ها از ترکیب فلز، شیشه‌های دکورال یا چوب ساخته می‌‌شوند و امروزه به دلیل تغییرات جدید در طراحی نما‌ی ساختمان‌ها بسیار پرطرفدار هستند.

درب فلزی لوکس؛ لاکچری و ظریف

این نوع از درب‌های فلزی مملو از گل‌های ریخته‌گری شده، قوس‌های زیبا و نقش‌های ظریف هستند و حالت لوکس و سلطنتی به ساختمان شما می‌‌دهند. این نوع درب‌ها بیشتر برای مجتمع‌های لوکس و لاکچری و ویلا‌ها مناسب هستند و می‌‌توانید آن‌ها را به ‌صورت تک لنگه، دو لنگه و سه لنگه سفارش دهید.

قیمت درب حیاط فلزی

آیا از هزینه خرید و نصب درب‌های فلزی حیاط اطلاع دارید؟ اگر قصد دارید از درب فلزی برای حیاط ساختمان خود استفاده کرده و زیبایی و امنیت را به خانه یا محل کار خود هدیه دهید، لازم است از عوامل مؤثر بر قیمت درب حیاط از نوع فلزی آگاهی کامل داشته باشید.

عوامل تأثیرگذار بر هزینه ساخت درب‌های فلزی حیاط شامل موارد زیر هستند:

  • وزن درب
  • میزان پیچیدگی طرح
  • تعداد درب
  • ابعاد درب
  • هزینه‌های حمل‌ونقل
  • میزان سختی کار
  • طرح درب حیاط

بهترین درب حیاط فلزی را از کجا بخریم؟

حال که با انواع مدل‌های درب‌‌ فلزی حیاط آشنا شده‌اید، لازم است بدانید که از کجا می‌‌توانید باکیفیت‌ترین درب حیاط فلزی شیک و مدرن را تهیه کنید. مجموعه تخصصی باغی نو از معتبرترین شرکت‌های تولیدکننده انواع محصولات فلزی ساختمانی مانند: نرده فرفورژه راه ‌پله، انواع درب فلزی، آلاچیق و پله گرد است.

این مجموعه از به‌روزترین تکنولوژی‌ها و پرسنل مجرب برای طراحی و تولید محصولات خود استفاده می‌‌کند و شما می‌‌توانید از طریق تماس مستقیم با کارفرما، محصولات مورد نیاز خود را به کمک کارشناسان انتخاب کرده و در تمامی‌‌ مراحل از پشتیبانی ۲۴ ساعته مجموعه باغی نو بهره‌مند شوید.

سخن پایانی

از گذشته تا به امروز انسان‌ها از درب حیاط به‌ عنوان عاملی برای ایجاد فضایی ایمن در خانه استفاده کرده‌اند و وجود درب در هر ساختمانی یک نیاز کاملاً ضروری است. اگر به دنبال درب حیاط ساده و ارزان هستید و می‌‌خواهید علاوه بر دوام و کیفیت بالا، ظاهر زیبایی نیز داشته باشد، درب‌های فلزی بهترین انتخاب هستند.

ما در این مطلب سعی کردیم اطلاعات مفیدی در زمینه انواع مدل‌های درب حیاط فلزی جدید و ویژگی‌های آن‌ها در اختیار شما قرار دهیم.

سؤالات متداول

۱. از درب فلزی در چه مکان‌هایی استفاده می‌‌شود؟

باغ، ویلا، حیاط، پارکینگ و غیره

۲. چرا درب فلزی برای حیاط بهترین انتخاب است؟

به دلیل دوام و استحکام بیشتر و هزینه مناسب

۳. پرطرفدارترین مدل درب فلزی برای حیاط کدام است؟

درب فرفورژه به دلیل ظرافت و کار دست، درب لوکس و پرطرفداری به شمار می آید

برچسب ها: تبلیغات
نظرات شما