تاریخ انتشار: ۱۹:۵۵ - ۱۵ شهريور ۱۴۰۲
تعداد نظرات: ۱ نظر
رویداد۲۴ گزارش می‌دهد

بهترین انیمیشن‌های افسانه‌ای جهان

تماشای انیمیشن‌های افسانه‌ای برای همه‌ی افراد، لذت‌بخش است و به تعداد زیادی طرفدار می‌باشد. در ادامه، بهترین انیمیشن‌های افسانه‌ای را برای شما معرفی خواهیم کرد.

بهترین انیمیشن‌های افسانه‌ای جهان

رویداد۲۴ انیمیشن‌های افسانه‌ای همواره به عنوان یکی از پرطرفدارترین و محبوب‌ترین ژانر‌های سینمایی برای همهٔ سنین شناخته می‌شوند. این انیمیشن‌ها با داستان‌های خیالی، شخصیت‌های جذاب و جهان‌های تخیلی، ما را به دنیایی وارد می‌کنند که هرگز در واقعیت وجود نداشته است. در این میان، چند انیمیشن برجسته در این ژانر وجود دارند که به عنوان بهترین‌ها شناخته می‌شوند.

پیتر پن (Peter Pan)

بهترین انیمیشن‌های افسانه‌ای جهان

در این انیمیشن، پیتر پن به همراه دوستانش، وندی و جان، به سفری به سرزمینی خیالی به نام نوکیا می‌روند. در این سفر، آن‌ها با دشمنانی همچون کاپیتان هوک و پری‌های شروری به نام‌های تینکربل و ساشا روبرو می‌شوند. در این ماجراجویی هیجان‌انگیز، پیتر پن و دوستانش برای نجات وندی و مبارزه با شرارت کاپیتان هوک تلاش می‌کنند و در این بین، پیتر پن متوجه می‌شود که از دست دادن خیال و رویا‌ها به معنای از دست دادن جوانی و اندوه است.

پری دریایی کوچولو (The Little Mermaid)

بهترین انیمیشن‌های افسانه‌ای جهان

انیمیشن "پری دریایی کوچک" داستان آریل را به تصویر می‌کشد، که یک پری دریایی جوان و دلباختهٔ دنیای انسان‌ها است. آریل به دلایلی عاشق یک انسان به نام اریک می‌شود و برای تبدیل شدن به انسان، با اورسولا، یک جادوگر شرور، معامله می‌کند.

دیو و دلبر (Beauty and the Beast)

بهترین انیمیشن‌های افسانه‌ای جهان

در این انیمیشن، داستان بل را دنبال می‌کنیم. او یک دختر باهوش و پرشور است که با خانواده‌اش در یک روستای کوچک زندگی می‌کند. اما عشق بی‌قید و شرط او به پدرش، او را به قلعه‌ای می‌برد که توسط هیولایی شرور اداره می‌شود. در این قلعه، بل به عنوان گروگان در آنجا زندانی می‌شود. اما به تدریج، او با هیولا آشنا می‌شود و توانسته است در درون خوبی او را ببیند.

علاءالدین (Aladdin)

بهترین انیمیشن‌های افسانه‌ای جهان

با کمک جنی سحرآمیز به نام ژینی و چراغ جادویی، علاءالدین می‌تواند هر آرزویی را برآورده کند. او از چراغ جادویی استفاده می‌کند تا خود را به یک امیر تبدیل کند و عشقی را با امیرزاده‌ای به نام جاسمین آغاز کند. اما با لو رفتن دروغ‌هایش و بروز مشکلاتی، علاءالدین باید بفهمد که حقیقت درونی انسانی از ثروت و قدرت مهمتر است.

 شیر شاه (The Lion King)

بهترین انیمیشن‌های افسانه‌ای جهان

"شیرشاه" یک انیمیشن افسانه‌ای جدید در زمان خودش بود. داستان این انیمیشن حول شخصیت سیمبا، بچه‌ی شیری است که باید پس از مرگ پدرش، به عنوان شیرشاه جدید پادشاهی را به عهده بگیرد. اما عموی بدجنسش، اسکار، از او می‌ترسد و سیمبا به تنهایی تبعید می‌شود. با کمک دوستان جدیدش، تیمون و پومبا، سیمبا باید به سرزمین مادری خود بازگردد و به تاج و تختش رسیدگی کند تا حقیقتی تاریک را کشف کند و پادشاهی خود را به دست آورد.

هرکول (Hercules)

بهترین انیمیشن‌های افسانه‌ای جهان

انیمیشن "هرکول" داستان پسری به نام هرکول را روایت می‌کند که با بزرگ شدن، تلاش می‌کند تا هویت و قدرت‌های خود را کشف کند. او باید ده کار افسانه‌ای را انجام دهد تا بتواند به خانه بازگردد و در پیروزی بر هادس، خدای مرگ، به جایگاه الهی خود دست یابد.

مولان (Mulan)

بهترین انیمیشن‌های افسانه‌ای جهان

"مولان" یک انیمیشن افسانه‌ای چینی است که توسط استودیوی والت دیزنی ساخته شده است. در این انیمیشن، داستان مولان، یک دختر جوان چینی را روایت می‌کند که به جای پدرش به صورت مخفیانه در ارتش ثبت نام می‌کند و در مقابل نیرو‌های اشغالگر به مبارزه می‌پردازد. مولان باید هویت خود را مخفی نگه داشته و در برابر نیرو‌های اشغالگر مبارزه کند. همچنین، با کمک اژد‌هایی به نام موشو، به یک قهرمان تبدیل می‌شود.

شرک (Shrek)

بهترین انیمیشن‌های افسانه‌ای جهان

اما زمانی که شهری زیبا به نام "دولوک" توسط شخصیتی شرور به نام "فارکواد" تسخیر می‌شود، شرک مجبور می‌شود به دستور فارکواد به دنبال زنی زیبا و قدرتمند به نام "فیونا" برود تا او را نجات دهد. در مسیر خود، شرک و دوستانی که با او آشنا می‌شوند، با ماجرا‌هایی خنده‌دار و جذاب روبرو خواهند شد. در نهایت، آن‌ها با هم متحد می‌شوند و به مقابله با فارکواد برای نجات دولوک می‌پردازند. این انیمیشن علاوه بر طنز فراوان، پیام‌هایی درباره قدرت عشق و قبول کردن خود را به تماشاگران القا می‌کند.

گیسو کمند (Tangled)

بهترین انیمیشن‌های افسانه‌ای جهان

"راپونزل" یک انیمیشن ساخته شده توسط استودیوی والت دیزنی است. در این انیمیشن، داستان راپونزل، دختری با مو‌های طولانی و جادویی را روایت می‌کند. او در برجی بلند و دور از دسترس زندگی می‌کند و توسط مادری شرور به نام "مادام گوتل" نگهداری می‌شود. راپونزل به آرزوی خود برای دیدن مهتاب‌ها علاقه‌مند است و آرزوی آزادی دارد.

گربه چکمه پوش: سه وروجک (Puss in Boots: The Three Diablos)

بهترین انیمیشن‌های افسانه‌ای جهان

گربه‌ای با کمک دوستان جدید خود، یک گربه دیگر به نام "کیتی پات" و یک موش هنرمند به نام "همی"، برای بازگرداندن یک گوهر به موزه و دستگیر کردن سه دزد، به ماجراجویی می‌پردازد. این انیمیشن کوتاه با پر شدن از ماجرا‌های هیجانی، طنز و شخصیت دوست‌داشتنی گربه چکمه پوش، به تماشاگران ارائه می‌شود. این انیمیشن یکی از بهترین انیمیشن‌های افسانه‌ای است که دیدن آن را دارد.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
حمید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۲۸ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۵
2
3
بهترین انیمیشن تاریخ سینما گربه های اشرافی بود.
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان