تاریخ انتشار: ۰۹:۰۴ - ۰۹ مهر ۱۴۰۲

افشاگری آملی لاریجانی؛ فضلای حوزه علمیه به رهبر انقلاب نامه نوشتند نه مجمع تشخیص

رئیس مجمع تشخیص مجمع گفت: مجمع هیچ نامه‌ای در مخالفت با مصوبۀ بی‌اعتبارشدنِ اسناد غیررسمی به رهبر انقلاب ننوشته است.

افشاگری آملی لاریجانی؛ فضلای حوزه علمیه به رهبر انقلاب نامه نوشتند نه مجمع تشخیص
رویداد۲۴ محمدصادق آملی لاریجانی رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام از نامه برخی از فضلای حوزه علمیه قم به رهبر انقلاب خبر داد.

به گزارش خبرآنلاین، براساس فیلم منتشر شده از آیت الله آملی لاریجانی، رئیس مجمع تشخیص مجمع در درس‌خارج فقه - مدرسه علمیه حضرت ولیعصر (عج)، وی در این جلسه گفت: مجمع هیچ نامه‌ای در مخالفت با مصوبۀ بی‌اعتبارشدنِ اسناد غیررسمی به رهبر انقلاب ننوشته است.

وی گفت: ماجرا این است که برخی از فضلای حوزۀ علمیۀ قم به رهبری نامه نوشتند و ادعا‌های برخی که می‌گویند هیچ‌جای دنیا اسناد غیررسمی حجت نیست را رد کردند. حتی در پایان نامه نوشته‌اند: نظر فقهی و رهمنود‌های حضرت‌عالی برای ما و همۀ مسئولان نظام ملاک عمل است.

آملی لاریجانی گفت: آقا حکیمانه در پاسخ به فضلای قم نوشتند: اگر مجمع نظرات دیگری دارد، ایرادی ندارد. نظر من ناظر به ابطال معاملات نیست، بلکه دستور به قوه‌قضائیه برای نپذیرفتن مخاصمات است.

رئیس مجمع تشخیص اظهار کرد: برخی کار‌های عجیب در فضای رسانه‌ای انجام می‌شود، مسیر خطرناکی است که برخی مباحث قانونی و فقهی را در فضاسازی مجازی می‌برند. متاسفانه خودشان را پشت فرمایشات مقام معظم رهبری پنهان می‌کنند و طرف مقابل را جلوی آقا قرار می‌دهند و تهمت می‌زنند.

وی تاکید کرد: رئیس کمیسیون قضایی آقای غضنفرآبادی در صداوسیما فرمایش رهبری را تحریف کردند و گفتند اخبار نگران‌کننده می‌شنویم و مطالبی را از آقا می‌خوانند و می‌گویند خدا کند نباشد! کمیته‌های مجمع تشخیص مصلحت فعال بودند، اما اصلاً مجمع هیچ جلسه‌ای نداشت و بعد در فضای مجازی توهین کردند که مجمع تشخیص خلاف رهبری مصوبه می‌کند! چرا همهٔ متن بیانات را نخواندید؟

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان