تاریخ انتشار: ۱۸:۳۳ - ۳۰ مهر ۱۴۰۲

جزئیات حملات مقاومت اسلامی عراق به عین الاسد

خبرگزاری المعلومه عراق به نقل از یک منبع آگاه امنیتی عراقی جزئیاتی از حملات موشکی و پهپادی مقاومت اسلامی عراق به پایگاه عین الاسد را فاش کرد که بر اساس آن، سه نفر از آمریکایی‌ها کشته و ۶ نفر دیگر از آن‌ها مجروح شده اند.

جزئیات حملات مقاومت اسلامی عراق به عین الاسد

رویداد۲۴ یک منبع آگاه به خبرگزاری المعلومه گفت که در نتیجه سه حمله به پایگاه عین الاسد طی دو روز گذشته، تلفات انسانی در میان نیروهای اشغالگر آمریکایی ثبت شده است.

این منبع افزود: در نتیجه سه حمله پهپادی و موشکی نیروهای مقاومت اسلامی عراق به پایگاه هوایی عین الاسد در منطقه «البغدادی» در منطقه «هیت» در استان غرب الانبار عراق یک پیمانکار خارجی و ۲ نفر از نظامیان آمریکایی کشته و ۶ نظامی دیگر آمریکایی زخمی شدند.

وی گفت: حمله اخیر به پایگاه عین الاسد موجب انهدام یکی از برج‌های مراقبت و همچنین وارد شدن خسارت مادی به یکی از باندها و آتش سوزی در یکی از ساختمان‌های این پایگاه نظامی نیروهای آمریکایی شد.

این منبع ادامه داد: در صورتی که امکان درمان در داخل پایگاه که شامل بیمارستانی یکپارچه و مجهز به جدیدترین تجهیزات پزشکی و پزشکان ماهر آمریکایی است، میسر نشود نیروهای آمریکایی برای انجام عملیات انتقال مجروحان از طریق هواپیماهای ویژه به خارج از پایگاه آماده شده اند.

مقاومت اسلامی عراق طی روزهای گذشته با صدور بیانیه‌های جداگانه تایید کرد که در پی حمایت واشنگتن از حملات رژیم صهیونیستی علیه فلسطینی‌ها و ساکنان غزه پس از شکست در عملیات طوفان الاقصی، پایگاه‌های آمریکایی عین الاسد در غرب و الحریر در شمال عراق را مورد حملات موشکی و پهپادی قرار داده است.

منبع: ایرنا
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
نظرسنجی
بهترین گزینه برای ریاست مجلس دوازدهم چه کسی است؟
پیشخوان