تاریخ انتشار: ۱۱:۰۷ - ۱۰ آبان ۱۴۰۲

انتقام از پدر و مادر اخاذی با انتشار فیلم‌های خصوصی!

کار دختر جوان اخاذی از مردان متاهلی بود که به خانه‌اش دعوت می‌کرد و از آن‌ها فیلم می‌گرفت.

انتقام از پدر و مادر اخاذی با انتشار فیلم‌های خصوصی!

رویداد۲۴ اعتماد آنلاین نوشت: دختر جوان که از پدر و برادرانش کینه به دل داشت در نهایت تصمیم گرفت با اخاذی از مردان از آن‌ها انتقام بگیرد.

دختر ۲۸ ساله که به تازگی دستگیر شده است در بازجویی‌ها گفت: دلیل اقدامات مجرمانه من کاری بود که مردان درجه یک زندگی‌ام با من کردند. وقتی پنج سال داشتم پدرم ما را ترک کرد و من با مادر و دو برادرم زندگی سختی را پشت سر گذاشتیم تا اینکه بزرگتر شدم و فهمیدم پدرم ما را به خاطر ازدواج با زن دیگری ترک کرده است. وقتی بزرگتر شدم یکی از برادرانم ازدواج کرد و بعد از ازدواجش دیگر سراغی از من، مادر و برادر دیگرم نگرفت. به همین دلیل من برای گذران زندگی مجبور بودم به عنوان صندوق‌دار در فروشگاه‌ها کار کنم و به هر سختی بود مقداری پول و طلا پس انداز کردم. بعد از آن برادرم که با ما زندگی می‌کرد تصمیم به مهاجرت گرفت و به هر تزتیبی که بود من را راضی کرد دارایی و پس‌اندازی را که داشتم به او بدهم. او قول داد بعد از مهاجرت و وقتی وضع مالی خوبی پیدا کرد، پولم را پس بدهد یا من را هم به آنجا ببرد. اما در کمال ناباوری برادرم وقتی از ایران رفت دیگر سراغی از من نگرفت.


بیشتر بخوانید: داستان غم انگیز قربانی تجاوز؛ متجاوز پشیمان شد!


این متهم ادامه داد: همین کار‌های پدر و برادرهایم دلیلی شد تا من از مردان کینه به دل بگیرم و به دنبال راهی برای انتقام از آن‌ها باشم. مدتی بود که معتاد شده بودم و گل و شیشه مصرف می‌کردم، عصبانیتم از مردان به حدی بود که حتی اگر مردانی هم به خواستگاریم می‌آمدند جواب رد می‌دادم.

او در مورد جرایم خود گفت: مدتی بود که با مردان مختلفی در خیابان یا مهمانی آشنا می‌شدم. مردان متاهل را طعمه قرار می‌دادم و آن‌ها را به خانه‌ام دعوت می‌کردم تا با هم مواد مصرف کنیم و بعد از آن‌ها فیلم می‌گرفتم تا تهدیدشان کنم و از آن‌ها اخاذی کنم. طعمه هایم را تهدید می‌کردم که اگر مبالغی را که می‌خواهم به من ندهند ماجرا را به خانواده‌هایشان می‌گویم. آن مردان هم مجبور می‌شدند به خواسته من تن دهند، اما در برخی موارد که برآورد من در مورد توان مالی آن‌ها اشتباه بود و پولی نداشتد، مجبورشان می‌کردم دزدی کنند و اموالی را از خانه اقوام بدزدند و به من بدهند و در آخر هم سهم کمی به آن‌ها می‌دادم.

آخرین طعمه او مردی بود که پس سرقت از خانه یکی از اقوامش دستگیر و در نهایت مجبور شد راز خود را فاش کند این دختر را که او را مجبور به سرقت کرده بود، لو بدهد. به این ترتیب بود که دختر جوان دستگیر شد. او در حال حاضر در بازداشت پلیس آگاهی است، هرچند تا کنون کسی برای شکایت از او مراجعه نکرده، اما با توجه به اعترافات خودش مردان زیادی را مجبور به همکاری کرده است.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: اخبار حوادث
نظرات شما