تاریخ انتشار: ۱۳:۵۵ - ۱۷ آبان ۱۴۰۲
تعداد نظرات: ۲ نظر

سردار رادان: عده‌ای از دیوار سفارت آمریکا بالا رفتند اما در زمان فتنه بر عهد خود نماندند!

فرمانده‌کل انتظامی در مراسم نکوداشت امنیت‌سازان به این موضوع اشاره کرد و گفت: برخی افرادی که از دیوار سفارت آمریکا بالا رفتند و لانه جاسوسی را تسخیر کردند، در زمان فتنه جدا شدند و برعهد خود نماندند.

سردار رادان: عده‌ای از دیوار سفارت آمریکا بالا رفتند اما در زمان فتنه بر عهد خود نماندند!

رویداد۲۴ تسنیم نوشت: به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، سردار احمدرضا رادان؛ فرمانده‌کل انتظامی اظهار کرد: افرادی که خودشان را صاحب تحریم می‌دانستند به‌دست افرادی که تحریم می‌شدند آن‌چنان درس عبرتی گرفتند که برای تاریخ ماندگار شد.

وی با بیان اینکه آمریکا از ابتدا خود را شریک اقتصادی و نظامی اسرائیل می‌داند، گفت: رژیم صهیونیستی مدعی بود شبکه‌های اطلاعاتی او شکست‌ناپذیر است و لایه‌های دفاعی آن نفوذناپذیر است، اما رزمندگان فلسطینی این هیمنه را درهم شکستند و از اسرائیل یگان پوشالی ساختند.

رادان با اشاره به اینکه ضربه فلسطینی‌ها آن‌قدری کاری بوده است که بایدن شخصاً به میدان آمد تا بتواند همفکری و مدیریت به اسرائیلی‌ها بدهد، گفت: وقتی ضربه کاری باشد دشمن تبدیل به یک گرگ وحشی می‌شود و زن و بچه و تمام معاهدات را می‌درد.


بیشتر بخوانید: سردار رادان: وضعیت امنیت کشور عالی است


فرمانده‌کل انتظامی تصریح کرد: حقوق بشر دشمن این است که اگر رزمنده‌ای برای گرفتن خاک کشور خود دست به دفاع می‌زند غاصب است، اما اگر خودش دست به کشتار می‌زند یعنی خودش دارد حقوق بشر را رعایت می‌کند!

وی ادامه داد: حقوق بشر آمریکایی ـ اسرائیلی این است که اگر صدهزار نفر از طرف مقابل کشته شود ایرادی ندارد و حقشان است، اما اگر دو نفر از خودشان کشته شود حقوق بشر نقض شده است!

رادان خاطرنشان کرد: همواره مستکبران تلاش داشتند با تحریم حرکت و تلاش افرادی را که به‌حکم قرآن صاحبان زمین هستند، متوقف کنند، گفت: اولین فردی که در این زمین تحریم شد حضرت محمد (ص) بود، تحریم حضرت محمد نشان داد با تحریم هم می‌شود بر دشمنان پیروز شد.

رئیس پلیس کشور بیان کرد: اگر در زمان جنگ تحریم نداشتیم هیچ گاه احساس نیاز نمی‌کردیم و در نتیجه هیچ‌گاه پیشرفتی نمی‌کردیم.

وی افزود: اگر دشمن یک فرمانده پلیس را تحریم می‌کند یعنی تفکر آن فرمانده و مأمورانش را تحریم کرده است؛ دشمن نمی‌داند که این تحریم‌ها برای پلیس افتخار است چراکه نشان‌دهنده به خاک مالیده شدن دماغ آنهاست.

سردار رادان در پایان با اشاره به اینکه عده‌ای از دیوار سفارت آمریکا بالا رفتند و آن لانه جاسوسی را تسخیر کردند، گفت: امروز عده‌ای بر عهد خود ماندند و افتخار می‌کنند، اما عده‌ای جدا شدند، آن‌هایی که جدا شدند در اراده خود سستی و تردید کردند؛ باید مراقب بود در زمان‌های متفاوت از عملکرد خود پشیمان نشویم و این مدال را که مدال پیروزی مظلوم، اما مقتدر است تا قیام‌قیامت افتخار بدانیم.

منبع: تسنیم
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۰۶ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۷
0
2
بالاخره هرکس در جوانی اشتباهاتی دارد که در میانسالی به آن پی می برد. این ها نیز عواقب اقدامات خودشان را در جوانی برای تصرف سفارت آمریکا دیده اند و حالا فقط افسوس می خورند که ای کاش آن کار را نمی کردند.

جناب رادان عزیز، همه مثل شما همیشه جوان نمی مانند. شما فقط سن و سال اضافه می کنی، ولی هنوز مشغول جوانی کردن هستی. باشد که روزی عبرت بگیری
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۷
0
3
فتنه شماهایید
نظرات شما
نظرسنجی
بهترین گزینه برای ریاست مجلس دوازدهم چه کسی است؟
پیشخوان