تاریخ انتشار: ۲۲:۵۰ - ۱۸ آبان ۱۴۰۲
تعداد نظرات: ۴ نظر

سردار رادان: تحریم شدنم توسط آمریکا همانند دریافت مدال افتخار در راه خدمت به نظام شیرین بود

فرمانده کل انتظامی کشور که در سال‌های اخیر توسط آمریکا و اتحادیه اروپا مورد تحریم قرار گرفته، در واکنش به این مساله، اظهار داشت: تحریم شدن توسط دشمنان ملت ایران به اندازه‌ای برای من لذت دارد که گویا مدال افتخاری را در راه خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی دریافت کرده‌ام.

سردار رادان

رویداد۲۴ به گزارش ایلنا؛ سردار «احمدرضا رادان»، فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران که در سال‌های اخیر توسط آمریکا و اتحادیه اروپا مورد تحریم قرار گرفته،  در واکنش به این مساله، اظهار داشت: تحریم شدن توسط دشمنان ملت ایران به اندازه‌ای برای من لذت دارد که گویا مدال افتخاری را در راه خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی دریافت کرده‌ام. 

وی افزود: فکر می‌کنم که در طول زندگی‌ام دو بار چنین لذتی را تجربه خواهم کرد، یک بار حالا که توسط آمریکا به عنوان شیطان اکبر تحریم شده‌ام و یک بار هم وقتی انشاءالله شهید بشوم؛ زیرا تحریم شدن مشابه شهادت برای من لذت‌بخش است و معتقدم در آخرت نیز اجر و خشنودی به همراه خواهد داشت. 


بیشتر بخوانید: سردار رادان: عده‌ای از دیوار سفارت آمریکا بالا رفتند اما در زمان فتنه بر عهد خود نماندند!


رادان تاکید کرد: تحریم شدن نه‌تنها برای من، بلکه برای تمام فرماندهان انتظامی کشور مایه افتخار است، زیرا وقتی دشمن ما را تحریم می‌کند، یعنی توانسته‌ایم او را در فتنه‌ها و توطئه‌هایی که علیه ملت ایران تدارک دیده است، شکست دهیم. به همین دلیل، دشمن نسبت به فرماندهان پلیس کینه به دل گرفته است و آنها را تحریم می‌کند. 

وی در پایان تصریح کرد: تحریم شدن توسط استکبار جهانی، عزم تمام فرماندهان نظامی و انتظامی کشور را راسخ‌تر و آنان را در مسیر حق خود مسمم‌تر، منسجم‌تر و پایدارتر می‌کند. از این رو، تحریم شدن برای تمام چهره‌هایی که در نیروهای مسلح ایران فعالیت می‌کنند، خوشحالی فراوانی به همراه دارد.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۴
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۵۹ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۹
0
1
تو و امثال تو به وسیله ملت ایرانم تحریمی ولی خودتان رو به خریت زدین.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۹
0
2
سربار ، حال به هم زن و منفور.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۹
0
1
به وقتش معلوم میشه؟!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۹
0
2
بله سردار عزیز ، تحریم برای شما مدال افتخار است اما برای مردم کوچه وبازار نکبت وبدبختی وبی هویت شدن وفساد و بی خانمانی وبی اخلاقی و بی دینی ودروغ وهر نوع صفت رذیله ای که فکر کنید هست .مدال افتخار زمانی برایتان افتخار باید باشد که مردم گرسنه نباشند . اخلاق در جامعه حاکم باشد . مساجدمان مملو از جوانان دیندار باشد .حجاب فرزندانمان قابل قبول باشد . کو ان صفات وخصایص ممدوحه ای که قبل از انقلاب داشتیم . که خود شما همان جوان برومند پرورش یافته ان دورانی که امروز البته ما به شما افتخار میکنیم .
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان